Ervaringen met pakketbrievenbussen, werkt het goed?
-
BartJoppe1992
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 apr 2026 13:47
Ervaringen met pakketbrievenbussen, werkt het goed?
Ik heb persoonlijk de laatste tijd veel last van gemiste leveringen van pakketjes (terwijl ik gewoon thuis ben), pakketjes die buiten worden neergelegd, en zo kan ik nog wel even doorgeven. Ik ben op zoek naar een oplossing en toen las ik over de pakketbrievenbus (woon zelf ver van een algemeen punt af). Zat zelf te denken aan een pakketbrievenbus van parcelsafe, alleen vraag ik me af?
- Werkt een pakketbrievenbus in de praktijk nou echt goed?
- Gebruiken bezorgers zo’n ding ook gewoon, of zetten ze het alsnog ergens anders neer?
- Zijn pakketbrievenbussen weerbestendig en hoe zit het met diefstal?
- sergio1963
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 27 jun 2025 13:14
Beste antwoord
Gekozen door BartJoppe1992
Re: Ervaringen met pakketbrievenbussen, werkt het goed?
Heb sinds ongeveer 2 jaar een pakket bus en ben hier tevreden mee.
Grote pakketten passen er natuurlijk niet in die laat ik dan toch via een afhaalpunt bezorgen.
En we hebben u gemist komt toch nog regelmatig voor, terwijl we en een pakketbus en een ring camera hebben.
Maar denk dat ze dan in tijdnood zijn en alles bij een afhaalpunt dumpen.
Grote pakketten passen er natuurlijk niet in die laat ik dan toch via een afhaalpunt bezorgen.
En we hebben u gemist komt toch nog regelmatig voor, terwijl we en een pakketbus en een ring camera hebben.
Maar denk dat ze dan in tijdnood zijn en alles bij een afhaalpunt dumpen.
-
sergio1963
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 27 jun 2025 13:14
Re: Ervaringen met pakketbrievenbussen, werkt het goed?
Heb sinds ongeveer 2 jaar een pakket bus en ben hier tevreden mee.
Grote pakketten passen er natuurlijk niet in die laat ik dan toch via een afhaalpunt bezorgen.
En we hebben u gemist komt toch nog regelmatig voor, terwijl we en een pakketbus en een ring camera hebben.
Maar denk dat ze dan in tijdnood zijn en alles bij een afhaalpunt dumpen.
Grote pakketten passen er natuurlijk niet in die laat ik dan toch via een afhaalpunt bezorgen.
En we hebben u gemist komt toch nog regelmatig voor, terwijl we en een pakketbus en een ring camera hebben.
Maar denk dat ze dan in tijdnood zijn en alles bij een afhaalpunt dumpen.
