Ervaringen met woz-waarde.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
michel22021970

Ervaringen met woz-waarde.nl

Ongelezen bericht door michel22021970 »

Wie heeft er ervaring met de site www.woz-waarde.nl?

Ik probeer te achterhalen wat de prijzen zijn en waar de onderneming is gevestigd, maar die informatie kan ik niet vinden. Er is ook geen KvK-nummer vermeld. Op internet heb ik al wel een paar negatieve reviews gezien.

Erthanax

Re: Ervaringen met woz-waarde.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als u alleen de WOZ-waarde wilt weten, kunt u beter wozwaardeloket.nl raadplegen. Wilt u ook informatie over de eigendom, hypotheek, enz., dan kunt u terecht bij kadaster.nl (dus niet bij kadasterdata.nl).

Op de officiële websites vind u dezelfde informatie; als er al kosten aan verbonden zijn, zijn die lager dan van commerciële websites. Het viel me op dat de door u genoemde WOZ-website de tekst "WOZ WAARDELOKET" in de titelbalk van de browser zet; dat lijkt wel heel erg op de tekst bij de officiële website, "WOZ-waardeloket".

michel22021970

Ongelezen bericht door michel22021970 »

Toen ik zocht op WOZ-waardeloket, kwam ik ook uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat voelde voor mij dus niet goed, vooral niet omdat ik geen concrete contactgegevens kon krijgen of prijzen kon zien en ik ook geen KvK-nummer kon achterhalen.

Ik blijf het voorlopig maar houden bij de door u genoemde sites van het kadaster en van de overheid (WOZWAARDELOKET.nl).

Dank voor uw reactie.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

michel22021970 schreef:
28 feb 2021 16:59
Toen ik zocht op WOZ-waardeloket, kwam ik ook uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat voelde voor mij dus niet goed, vooral niet omdat ik geen concrete contactgegevens kon krijgen of prijzen kon zien en ik ook geen KvK-nummer kon achterhalen.

Ik blijf het voorlopig maar houden bij de door u genoemde sites van het kadaster en van de overheid (WOZWAARDELOKET.nl).

Dank voor uw reactie.
Deze reactie begrijp ik niet. Uw vraag gaat over woz-waarde.nl. Erthanax adviseert u naar https://www.wozwaardeloket.nl/ te gaan, een site van de overheid. Daar gaat u naar zoeken, wat overigens niet nodig was, want u kunt gewoon de link aanklikken en dan komt u uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat is toch goed of mis ik iets? U haalt beide sites door elkaar.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er moet een streepje tussen woz en waardeloket.

Erthanax

Lady1234 schreef:
28 feb 2021 19:18
Er moet een streepje tussen woz en waardeloket.
Nee, dat hoeft niet. Ook met woz-waardeloket.nl komt u terecht op wozwaardeloket.nl, de echte website van de overheid.

Frank Kaalen

Ongelezen bericht door Frank Kaalen »

https://www.woz-waarde.nl/

Heb hier een woz waarde rapport via internet besteld en betaald met ideal (€ 9,95) aan:

SEPA iDEAL
IBAN: NL69ABNA0522123643
BIC: ABNANL2A
Naam: betaling via St. Derdengld
Digiwallet
Omschrijving: 188740104 00300094
65330880 WOZ waarderapport
Kenmerk: 05-02-2022 10:38 003000
9465330880

Rapport daarna niet te downloaden en ook geen email ontvangen !!!

Wie zit hier achter?
advies : geen rapport via website bestellen en betalen

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

woz-waarde.nl heeft een contactformulier. Heb je dit al geprobeerd?

Erthanax

De woz-waarde, ook die van de afgelopen jaren, kunt u kosteloos vinden op www.wozwaardeloket.nl, een website van de overheid.

Via de website van uw gemeente kunt u ook kosteloos het woz-taxatierapport downloaden. Meestal wordt u doorverwezen naar een organisatie voor regionale samenwerking, die de heffing van de gemeentelijke belastingen verzorgt.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Monteiro.E schreef:
07 feb 2022 11:10

Maar Frank Kraalen moet toch betalen, interessant dit. Weet u het wel zeker dan @erthanax
Frank Kraalen heeft het over de website woz-waarde.nl, dat is een andere website dan die van de overheid wozwaardeloket.nl

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ontroleren

Redfloor

Ongelezen bericht door Redfloor »

Niet heel interessant. Een bedrijf heeft een url geclaimd en een site gebouwd die lijkt op die van de overheid, maar er een dienst aan vastgeplakt die onzinnig is, omdat het elders gratis is. Net als Kadasterdata en sites die je 'helpen' met het aanvragen van een VOG. Schimmige business...

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Monteiro.E schreef:
07 feb 2022 11:37
Daarom interessant!
Dat begrijp ik niet. Je kunt een website nemen, niet van de overheid, waar je moet betalen of je kunt gratis de website van de overheid gebruiken.
Zoals er zoveel websites zijn waar je voor moet betalen, bv. om een uittreksel van de gemeente te krijgen, je toeslagen aan te vragen, terwijl je ook direct naar de goede website van de overheid kunt gaan.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

De KvK en adresgegevens op hun contactpagina zijn een plaatje, waardoor dit moeilijker te indexeren is voor oa zoekmachines, en ze zo wat meer onder de radar blijven. Die gegevens invoeren bij KvK geeft geen hit, en het adres is een appartement boven een schoenenzaak in Groningen. Hoeveel rode vlaggen moeten er nog omhoog gaan ter waarschuwing? En last but not least, ze verkopen data die je van je gewoon in kan zien, want die is op een site van de overheid gewoon te vinden.

Erthanax

Monteiro.E schreef:
Erthanax schreef:
07 feb 2022 10:10
De woz-waarde, ook die van de afgelopen jaren, kunt u kosteloos vinden op www.wozwaardeloket.nl, een website van de overheid.

Via de website van uw gemeente kunt u ook kosteloos het woz-taxatierapport downloaden. Meestal wordt u doorverwezen naar een organisatie voor regionale samenwerking, die de heffing van de gemeentelijke belastingen verzorgt.
Maar Frank Kraalen moet toch betalen, interessant dit. Weet u het wel zeker dan @erthanax
Ja, dat weet ik heel zeker. Zie ook de eerdere en latere reacties van anderen en mijzelf in dit topic.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Monteiro.E schreef:
Uiteraard. Frank Kraalen sloot immers een overeenkomst met die strekking. Logisch toch?

Ik kan gratis m'n belastingaangifte doen. Als ik er iemand voor inschakel, moet ik ervoor betalen. Logisch toch?

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Frank Kaalen schreef:
05 feb 2022 12:39
https://www.woz-waarde.nl/

Heb hier een woz waarde rapport via internet besteld en betaald met ideal (€ 9,95) aan:

SEPA iDEAL
IBAN: NL69ABNA0522123643
BIC: ABNANL2A
Naam: betaling via St. Derdengld
Digiwallet
Omschrijving: 188740104 00300094
65330880 WOZ waarderapport
Kenmerk: 05-02-2022 10:38 003000
9465330880

Rapport daarna niet te downloaden en ook geen email ontvangen !!!

Wie zit hier achter?
advies : geen rapport via website bestellen en betalen
Die bestelling heb je gedaan bij mensen die gebruik maken van namen die lijken op de overheidsdiensten die je zoekt. Zie bij de KvK nr 02096521, daar staan kentekencheck.nl; bedrijven-uittreksel.nl etc. Bij klachtenkompas.nl staan veel klachten, het banknummer was toen van Targetmedia en nu DigiWallet. Dit is de betaaldienst, maar als er zoveel klachten komen over niet-leverende bedrijven dan ga je je afvragen of de betaaldienst ook van hen is. Het is namelijk verplicht om de daadwerkelijke ontvanger van je betaling op het afschrift te vermelden en dat doen ze niet. Meteen via het contactformulier melden dat ze niet geleverd hebben, dat je de overeenkomst ontbindt dus niet wil dat ze je alsnog de gegevens toesturen; dat je je geld terug wilt en dat je het er niet bij laat zitten.
Laatst gewijzigd door HandigeHarrie op 07 feb 2022 15:14, 2 keer totaal gewijzigd.

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Moneyman schreef:
07 feb 2022 14:33
Monteiro.E schreef:
Uiteraard. Frank Kraalen sloot immers een overeenkomst met die strekking. Logisch toch?

Ik kan gratis m'n belastingaangifte doen. Als ik er iemand voor inschakel, moet ik ervoor betalen. Logisch toch?
Nee, niet logisch want Frank kreeg niet wat hij bestelde. Dan kan hij de overeenkomst m.i. nog ontbinden (binnen drie dagen) aangezien (nog) niet geleverd is.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

HandigeHarrie schreef:
07 feb 2022 14:58
Moneyman schreef:
07 feb 2022 14:33
Monteiro.E schreef:

Nee, niet logisch want Frank kreeg niet wat hij bestelde. Dan kan hij de overeenkomst m.i. nog ontbinden (binnen drie dagen) aangezien (nog) niet geleverd is.
Dat staat er niet:
Rapport daarna niet te downloaden

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@harrie

Daar ging de vraag van @monteiro niet over.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

HandigeHarrie schreef:
07 feb 2022 14:58
:D je mist het punt.

De veronderstelde wanprestatie heeft niets te maken met het door Monteiro betwiste punt van Erthanax.

Gesloten