LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 okt 2021 13:54
Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Essent heeft al jaren problemen met de app en de website. In 2012 waren er met de Thuis app al problemen, 3 jaar geleden met de Verbruiksmanager begon hetzelfde. De afgelopen 6 maanden hebben 1000den mensen niet kunnen inloggen, verkeerde data gezien en geen contract ineens in de app.
Ik ben dit zat en verzamel klanten die dit ook hebben (gehad). Ik heb een email gestuurd en er werd mij een compensatie vergoeding berekening gevraagd. Ik heb deze gestuurd op basis van tijd, inkomen. Een dag later was ineens niets meer mogelijk en is ze blijkbaar terug gefloten. Dit accepteer ik niet.
Heeft u ook problemen met de app? Gedoe over meterstanden, Essent die alles afhandeld als een individueel probleem? Reageer of check mijn profiel op twitter, ik voeg u dan aan de lijst toe. Samen zijn we sterk.
Bedankt!
[Persoonsnamen en bijlage met zichtbare persoonsnamen werd verwijderd.]
Ik ben dit zat en verzamel klanten die dit ook hebben (gehad). Ik heb een email gestuurd en er werd mij een compensatie vergoeding berekening gevraagd. Ik heb deze gestuurd op basis van tijd, inkomen. Een dag later was ineens niets meer mogelijk en is ze blijkbaar terug gefloten. Dit accepteer ik niet.
Heeft u ook problemen met de app? Gedoe over meterstanden, Essent die alles afhandeld als een individueel probleem? Reageer of check mijn profiel op twitter, ik voeg u dan aan de lijst toe. Samen zijn we sterk.
Bedankt!
[Persoonsnamen en bijlage met zichtbare persoonsnamen werd verwijderd.]
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Dit probleem zal toch individueel opgelost moeten worden. compensatie voor je tijd is onzin.
Eventueel kan je bij https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... s/energie/ een bindend uitspraak vragen.
Eventueel kan je bij https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... s/energie/ een bindend uitspraak vragen.
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 okt 2021 13:54
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Dat is uw mening. Dit is geen single customer issue. Commissie betrek ik hier niet bij, desnoods een advocaat.
Bovendien is er nu iets anders aan de hand. Ik word telefonisch gestalkt. Bij het noemen in de derde call van xxx, de medewerker die mij de mail stuurde, werd de verbinding verbroken.
Stalking klacht ingediend bij mijn provider. Deze zoekt eea uit. Essent getweet. Als dit idd xxx is kan ze ander werk gaan zoeken.
[Naam van de medewerker werd weggehaald door de moderatie.]
Bovendien is er nu iets anders aan de hand. Ik word telefonisch gestalkt. Bij het noemen in de derde call van xxx, de medewerker die mij de mail stuurde, werd de verbinding verbroken.
Stalking klacht ingediend bij mijn provider. Deze zoekt eea uit. Essent getweet. Als dit idd xxx is kan ze ander werk gaan zoeken.
[Naam van de medewerker werd weggehaald door de moderatie.]
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Ik krijg een Don Quichotte-gevoel. Succes in de strijd, houd je ons op de hoogte?
Sira
, Bram Bonnewel
en bupaul
vinden dit leuk
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 okt 2021 13:54
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Dit wordt naar mijn behoeven opgelost. Een app die niet werkt is vervelend. Een callcenter medewerker die stalkt is strafbaar.
Callcenter medewerkers tekenen een NDA. Klanten bellen zonder inbound contact of stalken is een fraude check, OW. Als dit deze medewerker is heeft dat consequenties. En logisch.
Ik hou jullie op de hoogte.
Callcenter medewerkers tekenen een NDA. Klanten bellen zonder inbound contact of stalken is een fraude check, OW. Als dit deze medewerker is heeft dat consequenties. En logisch.
Ik hou jullie op de hoogte.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Wat mij betreft: doe vooral geen moeite! Ik log al maanden probleemloos in op zowel de app als de site.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Ik vraag mij af wat er in jouw contract met Essent staat. Staat daar een verplichting dat een app 100% van de tijd beschikbaar is. Volgens mij alleen dat ze een inspanningverplichting hebben om elektra en gas te leveren.
Ik heb zelf bij een dochteronderneming van Essent ook een app. Zeer gemakkelijk om iedere dag het verbruik af te lezen. Die ligt er ook wel eens uit. Vorige week nog enkele dagen omdat ik een verlengd contract in ga.
Geen haar op mijn hoofd die daarover gaat klagen. De app is extra service van hun en niet meer
Ik heb zelf bij een dochteronderneming van Essent ook een app. Zeer gemakkelijk om iedere dag het verbruik af te lezen. Die ligt er ook wel eens uit. Vorige week nog enkele dagen omdat ik een verlengd contract in ga.
Geen haar op mijn hoofd die daarover gaat klagen. De app is extra service van hun en niet meer
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Spreekt u al na 3 telefoontjes over stalking?bobvanvarik schreef: ↑18 okt 2021 17:17Dit wordt naar mijn behoeven opgelost. Een app die niet werkt is vervelend. Een callcenter medewerker die stalkt is strafbaar.
Callcenter medewerkers tekenen een NDA. Klanten bellen zonder inbound contact of stalken is een fraude check, OW. Als dit deze medewerker is heeft dat consequenties. En logisch.
Ik hou jullie op de hoogte.
Lijkt erop dat u boos bent omdat die compensatie niet door gaat.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
U hebt daar toch geen app gekocht die niet zou werken, bij u dan. Hoor hier geen problemen.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Geen problemen met de app.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Wat is hier nu precies de stalking? TS heeft contact met de Essent Servicedesk. Deze Servicedesk belt TS terug, TS neemt schijnbaar niet op.
Dat is natuurlijk geen stalking.
Dat is natuurlijk geen stalking.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Er is ook een leven zonder al die apps, ook bij Essent en dat houdt het leven toch heel wat eenvoudiger !bobvanvarik schreef: ↑18 okt 2021 14:03Essent heeft al jaren problemen met de app en de website. In 2012 waren er met de Thuis app al problemen, 3 jaar geleden met de Verbruiksmanager begon hetzelfde. De afgelopen 6 maanden hebben 1000den mensen niet kunnen inloggen, verkeerde data gezien en geen contract ineens in de app.
Ik ben dit zat en verzamel klanten die dit ook hebben (gehad). Ik heb een email gestuurd en er werd mij een compensatie vergoeding berekening gevraagd. Ik heb deze gestuurd op basis van tijd, inkomen. Een dag later was ineens niets meer mogelijk en is ze blijkbaar terug gefloten. Dit accepteer ik niet.
Heeft u ook problemen met de app? Gedoe over meterstanden, Essent die alles afhandeld als een individueel probleem? Reageer of check mijn profiel op twitter, ik voeg u dan aan de lijst toe. Samen zijn we sterk.
Bedankt!
Capture.JPG
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Callcenter medewekers tekenen niet standaard een NDA overeenkomst. En er is inbound contact geweest dus geen idee hoe u komt op fraude.bobvanvarik schreef: ↑18 okt 2021 17:17Dit wordt naar mijn behoeven opgelost. Een app die niet werkt is vervelend. Een callcenter medewerker die stalkt is strafbaar.
Callcenter medewerkers tekenen een NDA. Klanten bellen zonder inbound contact of stalken is een fraude check, OW. Als dit deze medewerker is heeft dat consequenties. En logisch.
Ik hou jullie op de hoogte.
Denk dat ik de uitkomst wel weet en dat is dat Essent eenzijdig afscheid gaat nemen als u zulke vage beschuldigingen doet over een medewerker die u terugbelt.
Heb melding gemaakt bij de moderatie dat u haar naam hier vermeld. Pas hiermee op eant u maakt zich schuldig aan smaad/laster door haar naam te vermelden.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Nou, Bob heeft n.a.v. uw waarschuwing snel eieren voor z'n geld gekozen.sylvesterb schreef: ↑18 okt 2021 19:54Callcenter medewekers tekenen niet standaard een NDA overeenkomst. En er is inbound contact geweest dus geen idee hoe u komt op fraude.bobvanvarik schreef: ↑18 okt 2021 17:17Dit wordt naar mijn behoeven opgelost. Een app die niet werkt is vervelend. Een callcenter medewerker die stalkt is strafbaar.
Callcenter medewerkers tekenen een NDA. Klanten bellen zonder inbound contact of stalken is een fraude check, OW. Als dit deze medewerker is heeft dat consequenties. En logisch.
Ik hou jullie op de hoogte.
Denk dat ik de uitkomst wel weet en dat is dat Essent eenzijdig afscheid gaat nemen als u zulke vage beschuldigingen doet over een medewerker die u terugbelt.
Heb melding gemaakt bij de moderatie dat u haar naam hier vermeld. Pas hiermee op eant u maakt zich schuldig aan smaad/laster door haar naam te vermelden.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Nee, dat is een feit. Tijd komt niet voor vergoeding in aanmerking.
En dat is er niet voor schade in tijd.Artikel 6:95 lid 1 BW
De schade die op grond van een wettelijke verplichting tot schadevergoeding moet worden vergoed, bestaat in vermogensschade en ander nadeel, dit laatste voor zover de wet op vergoeding hiervan recht geeft.
Voor smaad/laster is veel meer nodig. Wel goed dat je het bericht hebt gemeld, anders had ik het gedaan.sylvesterb schreef: ↑18 okt 2021 19:54Heb melding gemaakt bij de moderatie dat u haar naam hier vermeld. Pas hiermee op eant u maakt zich schuldig aan smaad/laster door haar naam te vermelden.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Ik had die naamsvermelding ook al gedaan maar de redactie doet er niets mee blijkbaar.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Geen problemen met de app maar wel met het gebruik van de verbruiksmanager op de website.
Vanaf mei jl. lukt het niet meer om meterstanden door te geven.
Verschillende keren melding van gemaakt, zoals velen met mij als ik de fb pagina zie.
Krijg ik vandaag een antwoord dat ik het uitlezen van mijn meterstanden maar aan moet laten zetten, iets wat ik dus niet wil.
Ik lees overall dat de verbruiksmanager op de site en app niet goed werken en op de site staat een mededeling dat er bij de diverse netbeheerders problemen zijn met het doorgeven/ uitlezen van de meterstanden.
Lijkt 1 grote problematiek waarvan ze niet in staat lijken te zijn het op te lossen.
Vanaf mei jl. lukt het niet meer om meterstanden door te geven.
Verschillende keren melding van gemaakt, zoals velen met mij als ik de fb pagina zie.
Krijg ik vandaag een antwoord dat ik het uitlezen van mijn meterstanden maar aan moet laten zetten, iets wat ik dus niet wil.
Ik lees overall dat de verbruiksmanager op de site en app niet goed werken en op de site staat een mededeling dat er bij de diverse netbeheerders problemen zijn met het doorgeven/ uitlezen van de meterstanden.
Lijkt 1 grote problematiek waarvan ze niet in staat lijken te zijn het op te lossen.
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Bij mijn energie provider kan ik gewoon inloggen en de meterstanden invullen en door geven, geen probleem.
Je zou zelf een excel file kunnen maken en daar elke maand je meterstand in kunnen vullen.
1x per jaar voor de eindafrekening de meterstand doorgeven, wat is daar het probleem mee?
Onze meter kan niet op afstand afgelezen worden.
Eigenlijk begrijp ik dus het hele probleem niet.
En om alleen voor het niet kunnen gebruiken van een app je hier nieuw aanmelden en je beklag te doen snap ik ook niet.
Maar goed het is ook niet iets waar ik mij direct zo druk over zou maken aangezien het makkelijk zelf bij te houden is op je eigen computer/tablet/telefoon zonder app nodig te hebben.
Je zou zelf een excel file kunnen maken en daar elke maand je meterstand in kunnen vullen.
1x per jaar voor de eindafrekening de meterstand doorgeven, wat is daar het probleem mee?
Onze meter kan niet op afstand afgelezen worden.
Eigenlijk begrijp ik dus het hele probleem niet.
En om alleen voor het niet kunnen gebruiken van een app je hier nieuw aanmelden en je beklag te doen snap ik ook niet.
Maar goed het is ook niet iets waar ik mij direct zo druk over zou maken aangezien het makkelijk zelf bij te houden is op je eigen computer/tablet/telefoon zonder app nodig te hebben.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 okt 2021 13:54
Re: Essent app problemen: Essent vraagt berekening onkostenvergoeding
Thread kan gesloten worden.
Ik ben meer dan tevreden met het resultaat.
Ik ben meer dan tevreden met het resultaat.