Eén van mijn rookmelders van First Alert geeft om de paar minuten een harde piep. Meestal is dat een teken dat de batterij leeg is. Maar bij dit type kan de batterij niet vervangen worden. Volgens het typeplaatje moet hij op 24 juli 2018 vervangen worden.
Dit betekent dan toch volgens mij dat de melder binnen de garantieperiode zit.
Ik heb First Alert gemaild (via hun website) maar ik krijg geen reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] First Alert meldt niet
Re: First Alert meldt niet
Wat zegt je leverancier ?
Met de fabrikant heb je namelijk niet zoveel te maken.
Met de fabrikant heb je namelijk niet zoveel te maken.
Re: First Alert meldt niet
Ik heb ze gekocht via mijn verzekeringsmaatschappij (ZLM). In de bijgevoegde beschrijving staat dat er 10 jaar garantie op zit en dat je storingen moet melden bij www.firstalert.nl
Dus dat heb ik gedaan.
Dus dat heb ik gedaan.
Re: First Alert meldt niet
Beste flash,
De garantie geldt inderdaad 10 jaar. Wil je een e-mail sturen met je naam- en adresgegevens naar [email protected]? Dan zorg ik maandag dat je de juiste gegevens van First Alert krijgt zodat je een beroep kan doen op de garantie. Onze ervaring is dat je dan snel een nieuwe rookmelder toegestuurd krijgt.
Met vriendelijke groet,
Martin van der Borgt
Webcare ZLM Verzekeringen
De garantie geldt inderdaad 10 jaar. Wil je een e-mail sturen met je naam- en adresgegevens naar [email protected]? Dan zorg ik maandag dat je de juiste gegevens van First Alert krijgt zodat je een beroep kan doen op de garantie. Onze ervaring is dat je dan snel een nieuwe rookmelder toegestuurd krijgt.
Met vriendelijke groet,
Martin van der Borgt
Webcare ZLM Verzekeringen