Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
In januari een tuinhuis besteld bij Fonteyn.
In Maart werd het tuinhuis, na overleg en miscommunicatie over leveringen een iets andere versie, geplaatst, echter zonder achterwand waarvan wij op de hoogte gesteld zouden zijn...
Een paar dagen later ontvingen wij een mail met verzenddatum van enkele weken ervoor waarin stond dat de achterwand niet voorradig is. Deze mail bleek naderhand geknipt en geplakt.
Op de bewuste datum was bepaalde informatie over de levering nog niet bekend waardoor de email niet kon kloppen.
Eind maart geeft Alexander van Fonteyn aan dat de achterwand op een boot ligt die ligt te wachten op het Suez kanaal.
Begin april geeft Fonteyn aan dat de achterwand in de haven van China ligt te wachten op een container voordat het verscheept kan worden...niet meer op het Suezkanaal?
Eind april mailt Alexander dat er nog geen composieten leveringen vanuit de fabriek waren. Hoe konden deze dan al eerder in de haven van China op een container liggen te wachten en onderweg zijn in het Suezkanaal?
Begin juni mailt Alexander dat de eerste containers met composiet onderweg waren via zee.
Bein juli mailt Alexander dat de achterwand helaas nog niet geleverd is.
Begin augustus mailt Alexander dat het allemaal inderdaad heel lang duurt en dat hij verwacht dat deze maand alles binnen zal komen.
Eind september, niks gehoord. Alexander blijkt op vakantie
Half oktober mailt Alexander dat iedereen leverproblemen heeft en Fonteyn dus ook.
We zijn inmiddels dus vele maanden verder en hebben nog steeds geen achterwand ontvangen.
Alle mails van Alexander hierboven zijn reacties op onze mails. Hij zal nooit uitzichzelf mailen.
Dat er wereldwijd leveringsproblemen zijn weten wij. Maar Fonteyn verkoopt wel nog steeds tuinhuisjes.
Dus ze zullen ook leveringen doen. Het klopt niet. Het is goed mis daar!
Wat ook niet klopt is het aantal positieve reviews over Fonteyn op trustpilot.
Als ze net zoveel leveringen van wirlpools, overkappingen en tuinhuisjes doen als ze er positieve reviews over krijgen op trustpilot dan zijn er geen leveringsproblemen.
Het klopt gewoon niet. Check andere sites als nederlandreview.nl, klachtenkompas.nl, beslist.nl, radar.avrotros.nl , klacht.nl, etc. Overal ook slechte reviews en weinig goede.
Het lijkt erop dat er dus veel nepreviews staan op trustpilot.
In Maart werd het tuinhuis, na overleg en miscommunicatie over leveringen een iets andere versie, geplaatst, echter zonder achterwand waarvan wij op de hoogte gesteld zouden zijn...
Een paar dagen later ontvingen wij een mail met verzenddatum van enkele weken ervoor waarin stond dat de achterwand niet voorradig is. Deze mail bleek naderhand geknipt en geplakt.
Op de bewuste datum was bepaalde informatie over de levering nog niet bekend waardoor de email niet kon kloppen.
Eind maart geeft Alexander van Fonteyn aan dat de achterwand op een boot ligt die ligt te wachten op het Suez kanaal.
Begin april geeft Fonteyn aan dat de achterwand in de haven van China ligt te wachten op een container voordat het verscheept kan worden...niet meer op het Suezkanaal?
Eind april mailt Alexander dat er nog geen composieten leveringen vanuit de fabriek waren. Hoe konden deze dan al eerder in de haven van China op een container liggen te wachten en onderweg zijn in het Suezkanaal?
Begin juni mailt Alexander dat de eerste containers met composiet onderweg waren via zee.
Bein juli mailt Alexander dat de achterwand helaas nog niet geleverd is.
Begin augustus mailt Alexander dat het allemaal inderdaad heel lang duurt en dat hij verwacht dat deze maand alles binnen zal komen.
Eind september, niks gehoord. Alexander blijkt op vakantie
Half oktober mailt Alexander dat iedereen leverproblemen heeft en Fonteyn dus ook.
We zijn inmiddels dus vele maanden verder en hebben nog steeds geen achterwand ontvangen.
Alle mails van Alexander hierboven zijn reacties op onze mails. Hij zal nooit uitzichzelf mailen.
Dat er wereldwijd leveringsproblemen zijn weten wij. Maar Fonteyn verkoopt wel nog steeds tuinhuisjes.
Dus ze zullen ook leveringen doen. Het klopt niet. Het is goed mis daar!
Wat ook niet klopt is het aantal positieve reviews over Fonteyn op trustpilot.
Als ze net zoveel leveringen van wirlpools, overkappingen en tuinhuisjes doen als ze er positieve reviews over krijgen op trustpilot dan zijn er geen leveringsproblemen.
Het klopt gewoon niet. Check andere sites als nederlandreview.nl, klachtenkompas.nl, beslist.nl, radar.avrotros.nl , klacht.nl, etc. Overal ook slechte reviews en weinig goede.
Het lijkt erop dat er dus veel nepreviews staan op trustpilot.
Ddillen
vindt dit leuk
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl . Zolang hun niet geleverd hebben, hoef je niet te betalen.
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Bij mij is een paar jaar geleden een tuinhuis geplaatst tot volle tevredenheid, en ook de nazorg 2-3 jaren nadien was heel goed en kostenloos, ondanks de grote reisafstand (Uddel-Vlissingen)
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Heeft u zich hiervoor speciaal aangemeld.
Bram Bonnewel
en dmv
vinden dit leuk
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Dat is toch niet zo gek? Of mag je hier pas klagen als je lang geleden bent ingeschreven?
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Dat soort jubel reacties zijn gewoon verdacht. De meeste mensen nemen niet de moeite of weten niet van het bestaan van dit topic. Om je dan speciaal aan te melden om een zeer positieve reactie te plaatsen onder en klacht is dan best vreemd
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Ook ik ben heel tevreden over PostNL. Iets dat je bijna niet zal geloven als je het aantal klachten ziet. Maar wat heeft het een met het ander te maken? U bent tevreden, heel mooi. Maar daarmee heeft TS nog geen achterwand.
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Geen idee waar u die positieve reacties vindt. Ik zie er in 2 minuten 100 negatieve. zoals op https://www.klacht.nl/fonteyn-outdoor-living-mall/
Google op 'klacht Fonteyn' en u bent even zoet.
Google op 'klacht Fonteyn' en u bent even zoet.
-
- Berichten: 5239
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Dat is precies de reden dat ik recentie van Deere verdacht vind.rvjapio schreef: ↑21 okt 2021 09:51Geen idee waar u die positieve reacties vindt. Ik zie er in 2 minuten 100 negatieve. zoals op https://www.klacht.nl/fonteyn-outdoor-living-mall/
Google op 'klacht Fonteyn' en u bent even zoet.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 dec 2022 09:25
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Zeer herkenbaar verhaal over deze persoon. Klacht over zichtbaar kapot geleverde product werd ontkend en totaal niet serieus genomen. Alles wat je fout kunt doen in klantcontact gebeurde ook. We mochten ook geen contact met een meerdere want hij was de baas van de afdeling en "de directie spreekt hier niet met klanten." We mochten het product weer inleveren en via iemand aan de balie liet hij weten dat hij wel een mail zou sturen wanneer we ons geld (rond de € 550) wel terug zouden krijgen. Gezien de reviews die we inmiddels snel even lazen gingen we daar natuurlijk niet mee akkoord.
We hebben dit aangekaart bij de balie en hier werd zeer adequaat op gereageerd. Meteen konden we met een andere persoon spreken die alles binnen 10 minuten naar zeer volle tevredenheid oploste, een nieuw en goed product en met excuses. Alles wat je goed in klantcontact kon doen gebeurde ook!
Verkeerde persoon op de verkeerde plek, want verder prachtige winkel met topspullen.
We hebben dit aangekaart bij de balie en hier werd zeer adequaat op gereageerd. Meteen konden we met een andere persoon spreken die alles binnen 10 minuten naar zeer volle tevredenheid oploste, een nieuw en goed product en met excuses. Alles wat je goed in klantcontact kon doen gebeurde ook!
Verkeerde persoon op de verkeerde plek, want verder prachtige winkel met topspullen.
Re: Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Beste, Lyonvis
Hebben Jullie andere problemen ondervonden met de composiete tuinhuis van Fonteyn.
Wij hebben een composiete tuinhuis van FOnteyn en na 3 jaar zijn al meerdere planken aan het barsten.
Ben beniewd of andere mensen hier ook last van hebben bij hun tuinhuis van composiet.
Mvg
Dillen
Hebben Jullie andere problemen ondervonden met de composiete tuinhuis van Fonteyn.
Wij hebben een composiete tuinhuis van FOnteyn en na 3 jaar zijn al meerdere planken aan het barsten.
Ben beniewd of andere mensen hier ook last van hebben bij hun tuinhuis van composiet.
Mvg
Dillen