Ik heb 5 maanden geleden! Een Miele stofzuiger gekocht. Om gratis de garantie tot 5 jaar verlengd te krijgen moest ik een box met stofzuigerzakken van Miele erbij kopen. Dit heb ik gedaan. Op het formulier dat erbij zat, stond hoe ik op hun site in moest loggen om de garantie te krijgen. Vervolgens is -als ik naar het item garantieplusbox ga- dit gedeelte van de site niet actief i.v.m. onderhoud. Dit dus al 5maanden. Ik heb ditook al gemeld bij klacht.nl, maar ook daar krijg ik geen reactie van Miele.
Ze hopen zeker dat ik dit t.z.t. vergeet en dat ik naar mijn 5 jarige garantie kan fluiten!
Wie heeft hier ook ervaringen mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie miele stofzuiger
Re: Garantie miele stofzuiger
Ik heb geen Miele, dat vooropgesteld. Maar ik ben wel handig met internet, al zeg ik het zelf. Dus maar eens zelf proberen: www.miele.nl, stofzuigers, extragarantiebox, aanmelden. Totdat ik hier kwam geen enkele melding van onderhoud of inactiviteit.evdbeek schreef:Ik heb 5 maanden geleden! Een Miele stofzuiger gekocht. Om gratis de garantie tot 5 jaar verlengd te krijgen moest ik een box met stofzuigerzakken van Miele erbij kopen. Dit heb ik gedaan. Op het formulier dat erbij zat, stond hoe ik op hun site in moest loggen om de garantie te krijgen. Vervolgens is -als ik naar het item garantieplusbox ga- dit gedeelte van de site niet actief i.v.m. onderhoud. Dit dus al 5maanden.
https://www4.miele.de/b2c_tp/init.do?sc ... ertificate
Er lijkt me weinig mis mee eigenlijk.
Re: Garantie miele stofzuiger
Je zou eens kunnen proberen om een klacht te mailen naar miele zelf.
Re: Garantie miele stofzuiger
Miele, er is geen betere.