Een typische dozenschuiver. Blijf hier weg als je fatsoenlijk behandeld wilt worden.
De verkoper heeft in de showroom een offerte gemaakt voor een zonwering. Deze heb ik getekend, maar een kopie kreeg ik niet mee, want: "die zat al in de mail". Had ik maar een foto gemaakt van de getekende offerte, want de verkoper heeft een fout gemaakt bij de bestelling en de verkeerde kleur doek besteld.
Volgens het bedrijf is dat de schuld van de klant, want als klant moet je blijven controleren of het bedrijf alles wel steeds goed doet. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun eigen geklungel. Ze schrijven letterlijk: "wij kunnen toch niet weten welke kleur doek de voorkeur van de klant had en aangezien er niet binnen 12 uur gereageerd is op de bestelling is dat niet onze fout."
Fouten in het opmeten, of fouten in de bestelling, het is allemaal de fout van de klant. De algemene voorwaarden slaan werkelijk nergens op en staan vol met 'zwarte lijst bedingen'. Zaken die voor de rechter nooit stand houden, maar ze komen er mee weg omdat niemand zin heeft om de tijd te nemen het eens netjes uit te vechten.
Bellen kan niet, je wordt nooit fatsoenlijk te woord gestaan. Ze weigeren simpelweg te vertellen hoe ze heten en per e-mail blijven ze vragen om jezelf te herhalen.
Nee, blijf hier weg als je kunt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 sep 2020 16:44
Re: Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl
Maar waarom bent u dan toch naar die zaak gegaan om zonwering te bestellen?
Re: Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl
Kunt u daar voorbeelden van geven?BoudewijnvanDongen schreef: ↑18 sep 2020 16:46De algemene voorwaarden slaan werkelijk nergens op en staan vol met 'zwarte lijst bedingen'
Wees de eerste.BoudewijnvanDongen schreef: ↑18 sep 2020 16:46Zaken die voor de rechter nooit stand houden, maar ze komen er mee weg omdat niemand zin heeft om de tijd te nemen het eens netjes uit te vechten.
U heeft een offerte ontvangen, eerst opgemaakt in de winkel, vervolgens met fouten in de mail ontvangen. Bij mijn weten is een offerte niets meer dan een aanbod, als er over gegaan moet worden tot levering, moet er bij mijn weten altijd akkoord gegeven worden. Hoe heeft u hier akkoord op gegeven? Heeft u akkoord gegeven op de e-mail? Dus de e-mail met de offerte waar fouten in stonden?BoudewijnvanDongen schreef: ↑18 sep 2020 16:46De verkoper heeft in de showroom een offerte gemaakt voor een zonwering. Deze heb ik getekend, maar een kopie kreeg ik niet mee, want: "die zat al in de mail". Had ik maar een foto gemaakt van de getekende offerte, want de verkoper heeft een fout gemaakt bij de bestelling en de verkeerde kleur doek besteld.