Het helpt wel als je daarbij aangeeft wat je al geprobeerd hebt. Heb je uberhaupt al een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld?Hebnikskrijgniks schreef: ↑22 jan 2024 20:05Ik heb een rechtszaak aangespannen en mijn gelijk gekregen. Maar nog steeds mijn geld niet terug.
Dat kan jij niet. Dat kan alleen een curator. En dan krijg je vrijwel zeker geen cent.Hebnikskrijgniks schreef: ↑22 jan 2024 20:05We kunnen hem privé aanpakken, daar is een mogelijkheid voor.
Onzin. Die Landrover is een leasebak en dat huis staat vást niet op zijn naam.Hebnikskrijgniks schreef: ↑22 jan 2024 20:05Dan kan hij zijn bijna nieuwe landrover en huis wel verkopen.
Waarom? Je hebt helemaal geen advocaat nodig, maar een gerechtsdeurwaarder. En die maakt zijn kosten per schuldeiser, die kosten kan je niet delen. Alleen als je het faillissement wilt aanvragen heb je een advocaat nodig, maar dat is de domste/ laatste optie.Hebnikskrijgniks schreef: ↑22 jan 2024 20:05Hiervoor hebben we wel meerdere mensen nodig om de kosten van de advocaat te delen.
Ja, dát is een goed idee...Hebnikskrijgniks schreef: ↑22 jan 2024 20:05Of we moeten met z'n alle bij hem langs gaan in Deil. Misschien dat hij dan wel ons geld terug geeft
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
En... hoe heb je vorm gegeven aan mijn advies uit november?
Moneyman schreef: ↑17 nov 2023 10:36Maak wel een goede inschatting hoe groot de kans is dat je dat geld überhaupt terug krijgt.Hebnikskrijgniks schreef: ↑17 nov 2023 08:10Dit gaat een rechtzaak worden, waarbij Barrelsauna alle kosten zal moeten gaan betalen.