Personeel in de winkel treft geen blaam, maar een WAARDELOZE klantenservice.
30-03-2022 6 plissé gordijnen besteld, levertijd 4 weken. Nu 01-06-2022 3 stuks geleverd en over de andere 3 geen levertijd aan te geven. de ene keer worden we gebeld dat de stof op is, vervolgens is die er toch wel, en zal week 19 geleverd worden, toen week 20, nu al week 22!! 3 x een e-mail gestuurd, 2 x gebeld met de klantenservice, na 30 minuten in de wacht geen enkele toezegging. Resultaat; lege ramen, zon inval, en alles al betaald en geen idee wanneer ze geleverd worden!!
Klacht over Kwantum: problemen met levering gordijnen
-
- Berichten: 12900
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Klacht over Kwantum: problemen met levering gordijnen
Dat is op dit moment een groot probleem, bijna niemand kan een levertermijn aangeven. Het vervelende in uw geval is dat ze al 3 stuks gemaakt hebben en de andere 3 van een andere rol afkomt. Dat kan kleurverschil opleveren.
Het is kiezen tussen 2 kwaden. U kunt wachten, maar niemand weet hoe lang. U kunt ook een ultimatum stellen en ontbinden, maar bij een andere verkoper komt u ook in de wachtrij te staan.
Het is kiezen tussen 2 kwaden. U kunt wachten, maar niemand weet hoe lang. U kunt ook een ultimatum stellen en ontbinden, maar bij een andere verkoper komt u ook in de wachtrij te staan.