LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht verholpen
klacht verholpen
De klachten aan ons bad zijn allemaal opgelost
Laatst gewijzigd door armoned op 06 jul 2012 22:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: klacht verholpen
De zaken zijn inmiddels netjes door Spalife opgelost. Ze hebben een nieuwe servicedienst die heel veel beter functioneert.
Laatst gewijzigd door vaneeghen op 02 jul 2012 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: klacht verholpen
Helaas, ook wij hebben slechte ervaringen met Spalife. Ik probeer sinds 11 mei 2012 een monteur te krijgen maar dat lukt niet 'wegens drukte'. Hier klopt dus iets niet. Ik vrees dat ik maar eens langs moet gaan. We hebben het bad ca. 4 jaar geleden gekocht en ieder jaar moest voor een kleinigheidje de monteur langs komen en dat ging altijd heel goed en snel, maar nu niet meer.......
Re: klacht verholpen
BERICHT VAN SPALIFE
Geachte heer/mevrouw,
Uiteraard willen wij graag met onze klanten in contact blijven ook als er een probleem is. Het is niet fijn om met een probleem geconfronteerd te worden en zeker niet als het niet wordt opgelost. Wij zijn echter niet op de hoogte van de bovenstaande problemen. Nu staan we als bedrijf machteloos u te helpen omdat wij niet weten wie u bent.
Vaak wordt een spa ( of het woord spa ) verwart met onze merknaam Spalife en daarom vermoeden wij dat uw bericht niet voor ons bedoeld is.
Wij hebben Tros Radar gevraagd naar uw gegevens zodat wij met u in contact kunnen komen. Wij hebben ook voorgesteld indien er geen gegevens verstrekt konden worden dat Tros Radar als tussen persoon wil optreden.
Helaas wil men hier niet aan meewerken.
Tot onze spijt rest ons dan ook geen ander manier dan u via deze weg te verzoeken contact op te nemen met ons bedrijf.
Hoewel het waarschijnlijk niet uw bedoeling zal zijn Spalife schade toe te brengen is dit wel het geval dus verzoeken wij u dringend te bellen met telefoonnummer 073-5443088 of een email te sturen naar [email protected]
Wij hopen op uw medewerking.
Wij zullen het zeker niet na laten u op een correcte manier te assisteren.
Vriendelijke groet
Directie Spalife
Mountbattenweg 13
5466 AX Veghel
tel: 073-5443088
fax: 073-5443080
email: [email protected]
Geachte heer/mevrouw,
Uiteraard willen wij graag met onze klanten in contact blijven ook als er een probleem is. Het is niet fijn om met een probleem geconfronteerd te worden en zeker niet als het niet wordt opgelost. Wij zijn echter niet op de hoogte van de bovenstaande problemen. Nu staan we als bedrijf machteloos u te helpen omdat wij niet weten wie u bent.
Vaak wordt een spa ( of het woord spa ) verwart met onze merknaam Spalife en daarom vermoeden wij dat uw bericht niet voor ons bedoeld is.
Wij hebben Tros Radar gevraagd naar uw gegevens zodat wij met u in contact kunnen komen. Wij hebben ook voorgesteld indien er geen gegevens verstrekt konden worden dat Tros Radar als tussen persoon wil optreden.
Helaas wil men hier niet aan meewerken.
Tot onze spijt rest ons dan ook geen ander manier dan u via deze weg te verzoeken contact op te nemen met ons bedrijf.
Hoewel het waarschijnlijk niet uw bedoeling zal zijn Spalife schade toe te brengen is dit wel het geval dus verzoeken wij u dringend te bellen met telefoonnummer 073-5443088 of een email te sturen naar [email protected]
Wij hopen op uw medewerking.
Wij zullen het zeker niet na laten u op een correcte manier te assisteren.
Vriendelijke groet
Directie Spalife
Mountbattenweg 13
5466 AX Veghel
tel: 073-5443088
fax: 073-5443080
email: [email protected]