LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantonvriendelijk Feenstra

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Petra van der Horst

Klantonvriendelijk Feenstra

Ongelezen bericht door Petra van der Horst »

Al bijna 8 jaar lease ik mijn CV ketel bij Feenstra en betaal ik netjes en op tijd de leaskosten+serviceabonnement. Helaas heeft de CV ketel nooit stabiel gewerkt. Regelmatig heb ik dan ook contact moeten opnemen met Feenstra voor het maken van een afspraak met de monteur. In de meeste gevallen hebben naar aanleiding van 1 storing meerdere afspraken plaatsgevonden, omdat de monteur bepaalde onderdelen niet in zijn bus heeft. Sinds gisterochtend wederom een storing, voor de 3e keer is de ionisatiepe stuk en voor de 2e keer moet deze besteld worden en moet een nieuwe afspraak gemaakt worden.

Na herhaaldelijke verzoeken werd door de medewerker van Feenstra beloofd dat de monteurs gebeld zouden worden met deze vraag en wanneer mogelijk een monteur in de avond langs zou komen. De medewerker beloofde hierover terug te bellen. Dit lijkt een loze belofte te zijn geweest. Na een paar uur hebben wij namelijk zelf teruggebeld naar Feenstra voor een update. Tijdens dit telefoongesprek bleek dat deze afspraak ook niet verwerkt was in het klantcontact registratiesysteem.

Omdat wij beiden fulltime werken en dit al de zoveelste keer was dat we vrije dagen op moesten nemen of ervoor moesten zorgen dat iemand bij ons thuis is hebben we geeist dat de monteur in de volgende avond tussen 19:00-21:00 uur langs kon komen. Pas de tweede medewerker die wij hierover spraken heeft uiteindelijk wel de belofte gedaan dat de monteur de volgende avond tussen 19:00 uur en 21:00 uur op bezoek zou komen.

De volgende dag wordt mijn vriend gebeld en wordt op de voicemail ingesproken dat de monteur langskomt in de ochtend. Erg vreemd, maar goed, aangezien wij warm water wel erg belangrijk vinden regel ik wederom op mijn werk dat ik naar huis kan, echter wel de vraag gesteld aan Feenstra of de monteur dan na 14:00 uur kon komen. Dit bleek wederom niet mogelijk en wij begrepen dat de monteur evengoed tussen dat moment en 12:30 uur langs zou komen. Vervolgens ben ik dus nog eerder naar huis gekomen om hopelijk nog op tijd thuis te zijn voor de monteur. Helaas, om 12:30 uur was de monteur nog niet aanwezig. Tijdens dit telefoongesprek bleef nog onduidelijk dat de notitie na 14:00 uur wel was gemaakt en omdat ik inmiddels, na de telefoongesprekken en het niet houden aan de afspraken van Feenstra, geen vertrouwen meer had heb ik gevraagd om telefonisch contact met een leidinggevende. Helaas was deze op dat moment in gesprek, maar met de medewerker heb ik de afspraak gemaakt dat ik teruggebeld zou worden door de leidinggevende.

Helaas ben ik tot op heden niet teruggebeld door een leidinggevende, maar door een medewerker. Een medewerker die boos is op mij (de klant!), aangezien zij de afspraak toch na 14:00 uur heeft gezet. Omdat ik niet de behoefte voel om boos aangesproken te worden door een medewerker van Feenstra heb ik het gesprek direct beeindigd. Wat er ook gezegd of gebeurd is, het maken van de notitie dat de monteur wel na 14:00 uur kon komen, is niet voldoende duidelijk aan ons medegedeeld. Anders had ik niet mijn best gedaan om toch eerder naar huis te komen. Een uur later werd ik wederom gebeld. Er was een monteur beschikbaar, welke op dat moment van huis weg zou gaan. De medewerker van Feenstra stelde de vraag of wij nog steeds die monteur op bezoek willen. Ik kon niet anders dan ietwat sarcastisch te reageren met: Wat denk je zelf?! Natuurlijk wil ik nog een monteur. De medewerker had hiermee weinig geduld en verbrak de verbinding.

De arrogantie waarmee een en ander afgehandeld lijkt te worden zonder het maken van excuses of het tonen van begrip is echt onbegrijpelijk. Al die jaren dat de CV ketel regelmatig niet werkzaam was heb ik altijd geduldig contact opgenomen, ervoor gezorgd dat iemand aanwezig was, etc. Helaas kom je desondanks geen stap verder bij Feenstra en zijn een aantal medewerkers ronduit onbeschoft aan de telefoon. Ik ga in ieder geval proberen het leasecontract met Feenstra te laten ontbinden. Genoeg andere aanbieders!

thecure

Re: Klantonvriendelijk Feenstra

Ongelezen bericht door thecure »

Petra van der Horst schreef:Al bijna 8 jaar lease ik mijn CV ketel bij Feenstra en betaal ik netjes en op tijd de leaskosten+serviceabonnement. Helaas heeft de CV ketel nooit stabiel gewerkt. Regelmatig heb ik dan ook contact moeten opnemen met Feenstra voor het maken van een afspraak met de monteur. In de meeste gevallen hebben naar aanleiding van 1 storing meerdere afspraken plaatsgevonden, omdat de monteur bepaalde onderdelen niet in zijn bus heeft.

Na herhaaldelijke verzoeken werd door de medewerker van Feenstra beloofd dat de monteurs gebeld zouden worden met deze vraag en wanneer mogelijk een monteur in de avond langs zou komen. De medewerker beloofde hierover terug te bellen. Dit lijkt een loze belofte te zijn geweest. Na een paar uur hebben wij namelijk zelf teruggebeld naar Feenstra voor een update. Tijdens dit telefoongesprek bleek dat deze afspraak ook niet verwerkt was in het klantcontact registratiesysteem.

Omdat wij beiden fulltime werken en dit al de zoveelste keer was dat we vrije dagen op moesten nemen of ervoor moesten zorgen dat iemand bij ons thuis is hebben we geeist dat de monteur in de volgende avond tussen 19:00-21:00 uur langs kon komen. Pas de tweede medewerker die wij hierover spraken heeft uiteindelijk wel de belofte gedaan dat de monteur de volgende avond tussen 19:00 uur en 21:00 uur op bezoek zou komen.

De volgende dag wordt mijn vriend gebeld en wordt op de voicemail ingesproken dat de monteur langskomt in de ochtend. Erg vreemd, maar goed, aangezien wij warm water wel erg belangrijk vinden regel ik wederom op mijn werk dat ik naar huis kan, echter wel de vraag gesteld aan Feenstra of de monteur dan na 14:00 uur kon komen. Dit bleek wederom niet mogelijk en wij begrepen dat de monteur evengoed tussen dat moment en 12:30 uur langs zou komen. Vervolgens ben ik dus nog eerder naar huis gekomen om hopelijk nog op tijd thuis te zijn voor de monteur. Helaas, om 12:30 uur was de monteur nog niet aanwezig. Tijdens dit telefoongesprek bleef nog onduidelijk dat de notitie na 14:00 uur wel was gemaakt en omdat ik inmiddels, na de telefoongesprekken en het niet houden aan de afspraken van Feenstra, geen vertrouwen meer had heb ik gevraagd om telefonisch contact met een leidinggevende. Helaas was deze op dat moment in gesprek, maar met de medewerker heb ik de afspraak gemaakt dat ik teruggebeld zou worden door de leidinggevende.

Helaas ben ik tot op heden niet teruggebeld door een leidinggevende, maar door een medewerker. Een medewerker die boos is op mij (de klant!), aangezien zij de afspraak toch na 14:00 uur heeft gezet. Omdat ik niet de behoefte voel om boos aangesproken te worden door een medewerker van Feenstra heb ik het gesprek direct beeindigd. Wat er ook gezegd of gebeurd is, het maken van de notitie dat depmonteur wel na 14:00 uur kon komen, is niet voldoende duidelijk aan ons medegedeeld. Anders had ik niet mijn best gedaan om toch eerder naar huis te komen. Een uur later werd ik wederom gebeld. Er was een monteur beschikbaar, welke op dat moment van huis weg zou gaan. De medewerker van Feenstra stelde de vraag of wij nog steeds die monteur op bezoek willen. Ik kon niet anders dan ietwat sarcastisch te reageren met: Wat denk je zelf?! Natuurlijk wil ik nog een monteur. De medewerker had hiermee weinig geduld en verbrak de verbinding.

De arrogantie waarmee een en ander afgehandeld lijkt te worden zonder het maken van excuses of het tonen van begrip is echt onbegrijpelijk. Al die jaren dat de CV ketel regelmatig niet werkzaam was heb ik altijd geduldig contact opgenomen, ervoor gezorgd dat iemand aanwezig was, etc. Helaas kom je desondanks geen stap verder bij Feenstra en zijn een aantal medewerkers ronduit onbeschoft aan de telefoon. Ik ga in ieder geval proberen het leasecontract met Feenstra te laten ontbinden. Genoeg andere aanbieders!
tja waarom lease je zo'n ding en niet gewoon kopen. dan stap je gewoon naar een andere onderhoudspartij en klaar ben je.

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

Het lijkt wel alsof je bij Feenstra blij mag zijn dat je klant bent inplaats van andersom.
Het is al te gek voor waarden dat je zoveel problemen hebt in die acht jaar en als ze dan ook nog moeilijk gaan doen om mee te denken met mensen die werken dan zou ik zo snel mogelijk weggaan bij Feenstra.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Ze kunnen niet weg omdat het een leaseketel van Feenstra is....Ik snap best dat mensen een ketel leasen. Zo'n kreng gaat altijd stuk als het financieel niet uit komt. Dan lijkt het prachtig om hem per maand te betalen....

Bij deze afspraak is sprake van wel of niet doorgeven dat deze verzet is( op verzoek van de klant) Waarschijnlijk komen de fouten van beide kanten. Jammer, maar dat gebeurt nou eenmaal! De manier waarop de TS er mee omgaat verdiend ook de schoonheidsprijs niet. Je gooit niet de telefoon erop:
Helaas ben ik tot op heden niet teruggebeld door een leidinggevende, maar door een medewerker. Een medewerker die boos is op mij (de klant!), aangezien zij de afspraak toch na 14:00 uur heeft gezet. Omdat ik niet de behoefte voel om boos aangesproken te worden door een medewerker van Feenstra heb ik het gesprek direct beeindigd. Wat er ook gezegd of gebeurd is, het maken van de notitie dat depmonteur wel na 14:00 uur kon komen, is niet voldoende duidelijk aan ons medegedeeld. Anders had ik niet mijn best gedaan om toch eerder naar huis te komen. Een uur later werd ik wederom gebeld. Er was een monteur beschikbaar, welke op dat moment van huis weg zou gaan. De medewerker van Feenstra stelde de vraag of wij nog steeds die monteur op bezoek willen. Ik kon niet anders dan ietwat sarcastisch te reageren met: Wat denk je zelf?! Natuurlijk wil ik nog een monteur. De medewerker had hiermee weinig geduld en verbrak de verbinding.
Ik ken Feenstra verder niet en ik werk er ook niet hoor. maar dat jij vraagt om een wijziging, die wijziging wordt uitgevoerd en vervolgens geef je hun de schuld dat jij niet goed geluisterd hebt? Kom op, steek je hand ook in eigen boezem. En met stroop vang je meer vliegen dan met stront!

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

Frantic2 schreef:
Ik ken Feenstra verder niet en ik werk er ook niet hoor. maar dat jij vraagt om een wijziging, die wijziging wordt uitgevoerd en vervolgens geef je hun de schuld dat jij niet goed geluisterd hebt? Kom op, steek je hand ook in eigen boezem. En met stroop vang je meer vliegen dan met stront!
Ze vroeg om een wijziging maar dat kon niet schrijft ze toch?

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

maar later schrijft ze dat ZIJ het niet duidelijk had begrepen dat haar verzoek wel was ingewilligd, heb ik nog dik gedrukt.....

cobreda

Ongelezen bericht door cobreda »

we hebben al jaren de onderhoud van ons wtw systeem
en zijn al jaren de afstandbediening kwijt nu 2 jaar geleden kwam feenstra voor de jaarlijkse controle en vroegen we aan de monteur wat het koste om een nieuwe afstandbediening te leveren hij zal wel bellen en iets laten horen . wat dus niet gebeurden . paar weken later wij gebeld en gevraagd wat de kosten waren van een nieuwe afstandbediening omdat we die kwijt waren en dat hij nu enkel op stand 1 stond maar al ruim 6 jaar dus als de kosten niet te duur uit kwamen dan wilde we wel een nieuwe afstandbediening anders lieten we het gewoon hoe het was want werken op stand 1 was ook goed en we hadden nergens last van maar toch wel eens handig als je naar 2 of 3 kan . we werden netjes terug gebeld en kregen als antwoord dat de kosten tussen de 150 en 200 euro waren want er moest ook nog een printplaatje in gezet worden wat met de nieuwe afstandbediening te maken had . we konden daar mee leven en hadden een afspraak gemaakt om de afstandbediening te leveren . de monteur kom netjes op afgesproken tijd de man hab de afstandbediening bij en het printplaatje . hij wil het printplaatje er in zetten en de stoppen sprongen hij kijken was het printplaatje doorgebrand. hij zij ik kom morgen terug dit herhaal zich 3 x en steeds spring de stop en het printplaatje brand door . hij zij la de stekker er uit dan vraag ik het naar wat het kan zijn want ik heb wat verkeerd gedaan maar zal niet weten wat . weken hoorde we niets maar ons systeem werkte niets meer toen zijn we gaan bellen en steeds van het kastje naar de muur gestuurd heb alle namen en datums van bellen op papier staan . opgegeven moment werden we gebeld door feenstra met de mededeling dat er ondertussen 1300 euro aan kosten waren aangekomen omdat het printplaatje al 3 x was kapot gegaan en de monteur al 4 x geweest was /ja daar waren we het natuurlijk niet mee eens want als we wisten dat ons systeem kapot gemaakt zal worden en dat de kosten 1300 euro werden hadden we er nooit aan begonnen natuurlijk . dus in het kort iets kapotgemaakt wat de monteur toe gaf zijn fout blijkbaar de verkeerde printplaatjes . ons 1300 euro willen laten betalen voor iets wat nog steeds kapot is en dan nog niet een oplossing hebben .
we hebben netjes gevraagd wat de kosten werden en dat zal tussen de 150 en 200 euro zijn nu vragen ze dus 1300 euro voor een systeem wat kapot is gemaakt door hun en nog steeds kapot is .en dat de kosten hoger worden als ze terug komen . naar maanden bellen en mailen zijn we vorig jaar naar de rechtsbijstand gestapt en die hebben contact opgenomen met feenstra en die beweren nu mooi dat het systeem al kapot was toen ze kwamen . dus onze getuigen is de monteur als hij eerlijk is en toegeef wat hij 4 x bij ons heeft gedaan dan staan we in ons recht en kan feenstra het oplossen , dus wij vragen via feenstra of we in contact met de monteur mochten komen want die man was eerlijk en wij verwachten dus dat die man eerlijk is en niet het verhaal nu om zal draaien lijk ons vreemd dat hij recht in onze ogen durf te liegen . maar feenstra verbied ons met de monteur te praten wat in onze ogen al teken van fout zitten is???? nu zijn we 2 jaar verder schimmel in de douch en feenstra wil niet met ons praten omdat we de rechtsbijstand er bij hebben gehaald . maar dat was pas naar een jaar omdat ze niet met een oplossing wilde komen . en rechtsbijstand zeg dat het moeilijk word om de zaak te winnen zolang we niet een getuigen hebben dus de monteur en daar mogen we dus niet mee in gesprek .nu hebben we naar 2 jaar overlegd dat we toch maar uit eigen zak een nieuwe wtw systeem aansluiten en dus dank zijn de firma feenstra dit jaar geen vakantie inzit voor ons gezin kosten want volgende week woord er 1 gezet 2300 euro en feenstra nog gemaild of ze niets iets wilde doen maar werd nee gezegd .

cobreda

Ongelezen bericht door cobreda »

ik moest me verhaal inkorten jammer genoeg had het te groot gemaakt ik had een paar maanden gelden ook al dit hier op radar gezet als koude douch . werd weken later gebeld dat ze me verhaal wilde horen . ik zij ben niet thuis maar heb alles netjes thuis op papier staan . we spraken af dat hij me de volgende dag zal terug bellen . en ik dus blij dat het in de media zal komen maar die goede man van tros radar heeft me dus niet meer terug gebeld en dat vond ik ook niet netjes van tros radar ik heel de middag zitten wachten en niks gehoord zelfs nog keer mail gestuurd over deze klacht maar ook niks van gehoord . hoop als nog dat er iemand nu dus contact met me wil opnemen over dit probleem en dat ik een ijskoude douche mag uitrijken aan de firma feenstra . mvg co aerts

feenstramede

Ongelezen bericht door feenstramede »

Geachte mevrouw Van der H****,

Na het melden van uw ongenoegen op deze en andere websites hebben wij via verschillende kanalen contact met u gezocht. Helaas hebben we u tot op heden nog niet kunnen bereiken. We willen u nogmaals vragen om telefonisch contact met ons op te zoeken. Dan kunnen we samen tot een oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Feenstra Webcare

feenstramede

Ongelezen bericht door feenstramede »

Geachte cobreda,

Via een andere website hebben we u reeds bericht over uw klacht. We blijven bij de reactie die we u destijds hebben gegeven.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Feenstra Webcare

Gesloten