LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Knipping kozijnen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: Knipping kozijnen

Ongelezen bericht door RobbieS. »

Heeft Knipping het subsidiebedrag wel direct van de factuur afgetrokken, of krijg jij pas je subsidie als Knipping deze uitbetaald krijgt?

In dat geval had je het beter zelf kostenloos kunnen regelen.

Wij hebben onze kozijnen ook laten vervangen, en bij betaling van de factuur werd het subsidiebedrag ervan af getrokken. De firma nam de waardebon mee en nam het subsidie verhaal op zich. Zonder kosten uiteraard.

henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Re: Knipping kozijnen

Ongelezen bericht door henkru »

Geachte heer, mevrouw

Dank voor uw reactie. Wij hebben uw reactie ter kennisgeving aangenomen. We betreuren het uiteraard te horen dat de glaszetter kosten in rekening brengt om de subsidie te declareren, dit is niet de bedoeling van de subsidieregeling. Het is ons inziens juridisch gezien echter niet mogelijk om het in rekening brengen van servicekosten te verbieden. Eventueel zou u ook een klacht in kunnen dienen bij de Consumentenbond, zij behartigen de belangen van consumenten en hebben mogelijk meer informatie over hoe te handelen in dergelijke situaties.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Informatieservice

Milieu Centraal
Herculesplein 357
3584 AA Utrecht

henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Re: Knipping kozijnen

Ongelezen bericht door henkru »

Geachte,

Mijn excuses voor de late replay. Ik heb zojuist hierover gesproken met mijn meerdere en helaas moet ik u mededelen dat wij hier niks aan kunnen doen. Hoewel zijn wijze niet netjes is, mag de glaszetter dit doen. Wel adviseren wij u om onderling met de glaszetter tot een oplossing te komen voor een tegemoetkoming.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Dewi Meijer
Team Isolatieglas
[email protected]

Helpdesk Agentschap NL
tel: 038-4553575
(bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur)
e-mail: [email protected]

henkru
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 dec 2005 20:02

Re: Knipping kozijnen

Ongelezen bericht door henkru »

Geachte heer

Ik heb u klacht en ontevredenheid met betrekking tot de administratiekosten die wij u hebben berekend gekregen via [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].

Om u enigszins inzicht te geven van administratieve last kan ik u aangeven dat de subsidieaanvraag bijzonder omslachtig is gemaakt door SenterNovem en ons minimaal 3 uur werk kost per stuk. We hebben voor deze HR++ subsidie speciaal een parttime administratieve kracht moeten aannemen. De in rekening gebrachte kosten zijn voor ons een “doekje voor het bloeden”

Ik heb uw klacht goed bekeken en uw toegestuurde documenten goed gelezen. Wij stellen onze klanten vroegtijdig op de hoogte van de administratiekosten die gepaard gaan met het aanvragen van de HR++ subsidie om problemen zoals deze te voorkomen.

Ik heb vastgesteld dat u een van de eerste klanten bent geweest waarvoor wij de subsidie hebben aangevraagd. In de correspondentie met u heb vastgesteld dat u niet op de hoogte bent gebracht van deze administratiekosten.

Ik deel u dan ook mede dat ik uw klacht terecht vindt, en ik de € 35,- administratiekosten per direct laat overmaken naar u.

Ik hoop dat dit u tevreden stelt, en u weer positief denkt over ons bedrijf.

Mijn excuses voor het ongemak,



Eind goed al goed. :D

Gesloten