| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kozijnen besteld voor afgebrand huis, wie gaat betalen?
-
renewouters
Re: Kozijnen besteld voor afgebrand huis, wie gaat betalen?
Hoe vaak koopt zo'n "vaste klant" nieuwe kozijnen???stofzuigertje schreef:De 14 kozijnen waren maar €14.507,- dus voor €1.450,70 verliezen ze een goede vaste klant
Trouwens; z.g. verzekeraar zal er gewoon van uitgaan, dat die kozijnen in het te herbouwen huis worden toegepast.
-
stofzuigertje
@ Chrisd 1,, je hebt gelijk maar wie gaat er een fout ingedeeld huis uit 1938 na bouwen en volgens laatste bouwbesluit moet het anders.....
Kan wel maar de verzekeraar gaf dit eigenlijk goede antwoord helaas niet.
@Rene Wouters,
Ik bedoelde dat je als vaste klant verzekeraar want alles waar daar verzekerd, die stapt nu over.
Verder heeft mijn Dochter in 2006, ik in 2015 en mijn zoon nu daar al gekocht......
De kozijnen firma mag binnen 2 jaren leveren met die 10% annulering die als tegoed bon gebruikt mag worden!
Het nabouwen van oude woning is traditionele bouw en beperkt de mogelijkheden voor 0 energie.
Het zal nu catalogus massa product worden met aanpassingen aan bedrijf aan huis.
Een nieuwe zuinige woning en geen jarenlange verbouwing waar hij net mee gestart was.
Gekocht in november 2017..... dus was nog niet verder dan opmeten en plannen maken, dit was eerste aankoop wegens rotte kozijnen!
Geluk bij brand is dat ze geen jarenlang verbouwen en veel vrije tijd maar binnen 1 jaar prettig kunnen wonen.
Ze hadden hier beslist niet op gerekend.
Kan wel maar de verzekeraar gaf dit eigenlijk goede antwoord helaas niet.
@Rene Wouters,
Ik bedoelde dat je als vaste klant verzekeraar want alles waar daar verzekerd, die stapt nu over.
Verder heeft mijn Dochter in 2006, ik in 2015 en mijn zoon nu daar al gekocht......
De kozijnen firma mag binnen 2 jaren leveren met die 10% annulering die als tegoed bon gebruikt mag worden!
Het nabouwen van oude woning is traditionele bouw en beperkt de mogelijkheden voor 0 energie.
Het zal nu catalogus massa product worden met aanpassingen aan bedrijf aan huis.
Een nieuwe zuinige woning en geen jarenlange verbouwing waar hij net mee gestart was.
Gekocht in november 2017..... dus was nog niet verder dan opmeten en plannen maken, dit was eerste aankoop wegens rotte kozijnen!
Geluk bij brand is dat ze geen jarenlang verbouwen en veel vrije tijd maar binnen 1 jaar prettig kunnen wonen.
Ze hadden hier beslist niet op gerekend.
-
witte angora
Stofzuigertje gaf het al aan, de eisen voor bouwen zijn tegenwoordig heel anders dan vroeger. En dat heeft consequenties voor het ontwerp.chrisd1 schreef:Trouwens; z.g. verzekeraar zal er gewoon van uitgaan, dat die kozijnen in het te herbouwen huis worden toegepast.
Heb iig niet in OP gelezen, of TS daarvoor (z.g.) verzekerd is.witte angora schreef:Stofzuigertje gaf het al aan, de eisen voor bouwen zijn tegenwoordig heel anders dan vroeger. En dat heeft consequenties voor het ontwerp.chrisd1 schreef:Trouwens; z.g. verzekeraar zal er gewoon van uitgaan, dat die kozijnen in het te herbouwen huis worden toegepast.