LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kromme Voordeur merk Austria

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Pieter75

Kromme Voordeur merk Austria

Ongelezen bericht door Pieter75 »

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die klachten hebben over buitendeuren van het merk Austria Deuren BV.

Vorig jaar hebben wij onze 20 jaar oude voordeur vervangen door een nieuwe van het merk Austria Deuren.
De "oude" deur was nog goed maar voldeed niet meer qua inbraakpreventie en isolatiewaarde. (enkel glas).
De deur bleek na montage direct niet in orde. Het verhaal was toen dat de deur zich nog even moest zetten. "komt vanzelf goed".
Nou...niet dus. Inmiddels is de deur in 1 hoek 8 mm krom. We hebben zelfs al een postbode gehad die er de post langs naar binnen heeft geschoven.
Helaas heeft Austria de ingediende klacht afgewimpeld, dus ben ik op zoek naar lotgenoten om dit bedrijf eens wat grondiger aan te pakken.
Austria is op internet te vinden onder www.deuren.nl en verkoopt haar producten via een groot dealernetwerk.
Hopende op veel reacties!

stofzuigertje

Re: Kromme Voordeur merk Austria

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De verkoper moet de service geven.

Als ze dat niet doen of weigeren naar Lisse bellen en vragen of zij iets kunnen doen.
Vermeld dan gelijk dat je hier op het forum staat en dat hun naam nu word aangetast wegens
slechte verkoper.

De kans bestaat dat hij eruit gegooid word en niets meer mag verkopen.
En de garantie kan eventueel via andere leverancier in jou regio overgenomen worden want in mijn regio waren het er zoveel....

Prima deuren maar er kan een slechte tussen zitten, maar niet oplossen is Royeren als verkoper dus neem contact op via de website en Mail naar Lisse....

Verder mogen zij ook een reactie geven want ik vermoed dat niet Austria maar de verkoper dom en lui is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hebben jullie die deur er zelf ingehangen, of dat door de leverancier laten doen?

Pieter75

Ongelezen bericht door Pieter75 »

De deur is geplaatst door een aannemer.
Deze wil ik even buiten het verhaal laten omdat hij probeert de boel alsnog op te lossen.
Austria is heeft de zaak afgedaan met een rede die onterrecht is. De aannemer zit nu met het probleem. Ik vind dat een importeur geen afstand mag doen van de producten die zij verkoopt ookal is dat via een dealer/aannemer.

Gesloten