Als particulier mag je aan Cuypers in Posterholt niet teveel offerte vragen stellen, dat is teveel werk.
Om per raam de offerte uit te splitsen...poeh als het systeem dat maar kan, zelfs per verdieping is moeilijk.
Om merknamen van profielen en kozijnen erbij in de offerte te vermelden is helemaal vloeken.
En durf je te vragen ( ivm offerte vergelijking) het juiste btw bedrag erbij te zetten ( 6% voor arbeid+ 21% voor producten zoals iedereen doet) ipv creatieve gemiddelde btw hantering door Cuypers van 11.9% pottemoetje dat is not done!! en gaan ze helemaal onbeschoft tegen de klant in wording doen.
Wij worden dus nooit klant van Cuypers, als dat nu al zo moet. Trieste zaak
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunstof ramen, geen Cuypers Posterholt
Re: Kunstof ramen, geen Cuypers Posterholt
De Belastingdienst rekende meestal 60% kozijn en 40% plaatsing dus met dit tarief verrekenen van 21 en 6% mag gewoon!
Het gevraagde KBE is van Trocal, Kommerling en K-Vision groep dus lijkt goed...
Maar online wel erg goedkoop en ik twijfelde en daarom stelde ik de vraag.
Wel ervaring in duurdere die ik ooit plaatste en de problemen voor garantie....
Dus ik heb ervaring en zou in theorie dus best zelf kunnen plaatsen.
Kunststof kozijnen komen veel terug, helaas ook door foute plaatsing ik had daar geen last van
omdat ik samen met een vakman stond, want anders had ik mezelf hier ook wel terug gevonden...
Ik heb geen zin in fouten dus informeer eerst want ik denk dat ik deskundig ben maar nog niet 100% zeker, en ook ik maak nog wel eens fouten dus geef mezelf bedenktijd.
Maar online wel erg goedkoop en ik twijfelde en daarom stelde ik de vraag.
Wel ervaring in duurdere die ik ooit plaatste en de problemen voor garantie....
Dus ik heb ervaring en zou in theorie dus best zelf kunnen plaatsen.
Kunststof kozijnen komen veel terug, helaas ook door foute plaatsing ik had daar geen last van
omdat ik samen met een vakman stond, want anders had ik mezelf hier ook wel terug gevonden...
Ik heb geen zin in fouten dus informeer eerst want ik denk dat ik deskundig ben maar nog niet 100% zeker, en ook ik maak nog wel eens fouten dus geef mezelf bedenktijd.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 dec 2014 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Dan koop je toch ergens anders, nou al topics over offertes die je niet aanstaan? Straks is het het o woord.ireen123 schreef:Als particulier mag je aan Cuypers in Posterholt niet teveel offerte vragen stellen, dat is teveel werk.
Om per raam de offerte uit te splitsen...poeh als het systeem dat maar kan, zelfs per verdieping is moeilijk.
Om merknamen van profielen en kozijnen erbij in de offerte te vermelden is helemaal vloeken.
En durf je te vragen ( ivm offerte vergelijking) het juiste btw bedrag erbij te zetten ( 6% voor arbeid+ 21% voor producten zoals iedereen doet) ipv creatieve gemiddelde btw hantering door Cuypers van 11.9% pottemoetje dat is not done!! en gaan ze helemaal onbeschoft tegen de klant in wording doen.
Wij worden dus nooit klant van Cuypers, als dat nu al zo moet. Trieste zaak
Jammer, hoewel ik het niet met iemand eens was is het weghalen wel vreemd....
Hij had gelijk volgens.... mij maar als iemand deze bekende mopperkont melde en zijn bericht verwijderde en mijn aanpaste....
Het is een redelijk bedrijf die goed merk verkoopt blijkt nu na enig zoekwerk,
niet de goedkoopste maar wel goede service en producten, en ik koop vermoedelijk een product van dezelfde groep dus mijn verhaal , eigenlijk bedoeld voor iemand anders klopt wel...
Hij had gelijk volgens.... mij maar als iemand deze bekende mopperkont melde en zijn bericht verwijderde en mijn aanpaste....
Het is een redelijk bedrijf die goed merk verkoopt blijkt nu na enig zoekwerk,
niet de goedkoopste maar wel goede service en producten, en ik koop vermoedelijk een product van dezelfde groep dus mijn verhaal , eigenlijk bedoeld voor iemand anders klopt wel...
Ja daar gaat het om he. Tot de laatste cent uitrekenen dan is het te duur, kopen bij een beunhaas en dan komen ze hier weer klagen.