LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
frankenarja
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2010 19:45

Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door frankenarja »

Hallo heeft iemand ervaring met het bedrijf Multiko uit Roozendaal c.q. Veratec profielen? Heb een offerte gekregen voor kunststof kozijnen van Veratec en de prijs viel me reuze mee. Ook was de vertegenwoordiger een aardig persoon, niet opdringerig of zo. Verder kwam het verhaal over de profielen van Veratec goed over. Deze kunststof profielen met wel tien kamers, dus goede isolatie, komen uit Turkije. De kozijnen zelf worden vervolgens in de fabriek in Rotterdam gemaakt. Verder werken ze ook met stelkozijnen. Leek me allemaal wel in orde, maar omdat er zoveel aanbod is en je als leek door een verkoper al gauw naar de mond gepraat wordt, weet ik niet of dit bedrijf wel betrouwbaar is.

Kan iemand mij ook vertellen over de houtnerf in het kozijn. Wel niet renolitfolie, gewalst, gespoten etc. Hoe lang blijft dit mooi, omdat er toch vuil in de houtnerf gaat zitten.

koenJolanda
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2010 23:51

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door koenJolanda »

Hoi,

Wij hebben ervaring met Multiko, nette verkoper inderdaad en mooie produkten. Morgen 3 februari moet het project afgerond zijn (3 kozijnen+5 rolluiken), wij kunnen dan een volledige informatie geven en zullen dan reageren over onze ervaring met deze firma.

Koen

koenJolanda
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2010 23:51

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door koenJolanda »

GEWELDIG! wij zijn super tevreden. Ondanks de weersomstandigheden hebben ze er voor gezorgd dat wij toch met weinig vertraging onze kozijnen + rolluiken hebben gekregen. Het ziet er super netjes uit. Mooie producten, zeer nette monteurs. Kortom wij kunnen alleen maar zeggen.. doen!

Borgesius
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:04

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Borgesius »

Hoe is het met garantie geregeld met Multiko,schriftelijk bewijs?
gr. Gerard

wimdee
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2010 19:31

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door wimdee »

Waarschuwing over Multiko in Roosendaal.
:evil:

Het faillisement van Multiko is aangevraagd door twee partijen. Multiko zou een schuld hebben van 350.000 euro en advocaten zeggen dat ze "de boel hebben lopen flessen".

Via Multiko gegevens bij de KvK kwam ik ook nog op de site
http://www.flex.partner.nl, een uitzendbureau wat waarschijnlijk ook van beide heren is.
NB Het contact adres wat daar staat is n.m. is hetzelfde adres als wat je bij de KvK terugvindt i.v.m. met Multiko.
Dan is er ook nog de nieuwe site die men aan het opzetten is onder de naam
http://www.kozijnvoordeel.com, qua layout tot nu toe een kopie van de Multiko site.

Het lijk er op dat de heren steeds een bedrijfje starten, daar personeel vanuit hun uitzendbureau inzetten en hun klanten en leveranciers een loer draaien en de tent failliet laten verklaren. En vervolgens dus weer gewoon onder een andere naam weer opnieuw beginnen.

Voor diegenen die een rechtsbijstand verzekering hebben gewoon er voor gaan, want XXXX is persoonlijk aansprakelijk om dat Muktiko op zijn naam staat als persoon. Blijft de vraag, wat is wijsheid, waarschijnlijk is er niets meer te halen!

U bent dus gewaarschuwd! :evil:
Laatst gewijzigd door wimdee op 14 jan 2011 11:18, 3 keer totaal gewijzigd.

jolandje3
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2010 19:53

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jolandje3 »

hallo,,

over het produkt zijn wij nog steeds tevreden. Maar ons enthousiame over het bedrijf is flink gezakt.. Wij hadden nog een bestelling gedaan rechtstreeks bij de eigenaar maar het ene smoesje naar het andere is inmiddels gepasseerd. We hebben meerdere keren geprobeerd om nogmaals een afspraak te maken maar wederom hebben wij thuis tevergeefs zitten wachten, maar weer niemand gezien.. zelfs geen telefoontje om te melden dat er eventueel wat tussen gekomen zou kunnen zijn. we hebben nu problemen met een van de rolluiken, wil niet meer goed sluiten.. we hebben dit per mail gemeld en zijn in afwachting of ze daar wel wat mee doen.. Nogmaals product is mooi en goed en zekers zijn geld waard maar het bedrijf zijn wij niet meer over te spreken, ze beloven van alles, maar in onze ogen zijn het inmiddels niet meer dan mooie praatjes

alvara
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2010 12:59

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door alvara »

Hallo iedereen
Hoe zit het met de betalingsvoorwaarden bij multiko?
Ik hoorde dat je eerst 30 % aanbetaling moest voldoen voordat ze het product gingen bestellen? :shock: das veel
En hoe is de afwerking van de kozijnen van binnen?
Met vensterbank of zonder? ps kan iemand miss foto's in deze forum platsen
Graag zsm reageren
liefs Alvara,

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

Hallo allemaal
ik ben een monteur geweest van hun en ik kan alleen maar zeggen ga geen contract met hun aan want je bent je geld kwijt en een heel slecht product
ik zeg dit niet omdat ik er niet meer werk maar om iedereen te waarschuwen voor multiko pas op!!!!!!!
het is een jong bedrijf maar en hebben geen verstand van kozijnen en dakkapellen
en zonwering jammer wil je wat weten mail me maar
gr celica

alvara
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2010 12:59

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door alvara »

hallo celica,

Bedankt voor je reactie :wink: , ik stond op het punt om met multico in zee te gaan, doordat ze de goedkopste uit 3 andere bedrijven zijn.
(met een verschill van1800 euro :shock: ). Maar dan wacht ik wel even.
ik hoorde idd dat hun producten uit polen of turkije komen?
Jij heb daar gewerkt en weet natuurlijk meer over ....
Wat kan het miss gaan met het plaatsen van kozijnen?
Waar moet ik opletten?
Help me :D
Liefs Alvara

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

Hallo Alvara
inderdaad komen de profielen uit turkey en in rotterdam
worden de kozijnen gemaakt
het profiel is goed hoor maar hoe de kozijnen gemaakt worden is niet zoals het hoort .
Multiko is een buitenlands bedrijf en doen het ook zo
op de manier van wanneer het ons uit komt dan nemen we kontact op
je kan er mee in zee gaan maaaaaaaarrrrrrrr betaal niet eerder voordat je alles heb en tevreden bent ook geen voorschot!!!!!!!!
Vraag om referentie adressen en ga er naar toe ook van andere leveranciers
Vraag hoe het verlopen is en hoe de monteurs zijn , super belangrijk het gaat tenslotte om jullie geld
beter 100 euro aan benzine dan 1000 nden aan ellende toch?
waar moet je opletten
op de las naden zeker bij renolite of de houtnerf
kijk of het goed gelast is of er geen scheuren in zitten
de tussen stijllen zijn gecontramalt dus zitten er gewoon tussen
kijk of alles goed aansluit
als het met flens is dan word er met een stelkozijn gewerkt
let op dat ze dat ook doen
let op het glas de meeste leveranciers leveren hr++
in de spouw van het glas moet het er in staan staat het er niet dan is het geen hr++!!!!!! in nederland moet het er in staan
nou ik hoop je een beetje op weg geholpen te hebben
als je meer wilt weten vraag het gewoon
gr celica

biezepelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2010 21:53

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door biezepelle »

:o :shock: Ik had ook het idee om met hun in zee te gaan ze hebben Gealan profielen aangeboden gelden hiervoor ook dit soort problemen. Er werd mij verzekert dat het om een duits product zou gaan en dat de kwaliteit zeer goed is.

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

hee Biezepelle
klopt tegenwoordig werken ze ook met Gealan dat is duits en persoonlijk is dit een heel goed en mooi kozijn
maar zoals ik het al gezegt heb
vraag om referentie adressen, beter 100 euro aan benzine dan 1000nden aan ellende mocht je in zee gaan met hun controleer dan de kozijnen op het merk
ze willen wel eens twee merken leveren aan je
het staat op de bescherm foli van de kozijnen zit dat er niet meer op dan weet je denk ik al genoeg
laat ze niet eerder beginnen met monteren voordat je alle kozijnen heb dat voorkomt elllende en weken in de zooi!!!!!
nogmaals Gealan is een heel goed product nu het bedrijf nog
laat me weten wat je gaat doen of met wie wie weet kan ik je verder helpen
gr celica

Borgesius
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:04

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Borgesius »

Ook wij hebben in April/Mei een aantal kozijnen geplaatst gekregen van Multiko uit Roosendaal.
Over het product Veratex kan ik kort zijn, goede kwaliteit/gunstige prijs,ook de vriendelijkheid van de monteurs is goed.
Afspraken voor vervolg nog uit te voeren werkzaamheden: helaas hier komt
weinig/niets van terecht, commenucatie in welke vorm ook uiterst moeizaam,komen gewoon niet op afgesproken tijdstip etc.
Hoe het met de garantie zit weten wij nog niet, werkzaamheden nog niet afgerond, laatste betaling van 10 % doen we pas nadat alles oke is!!
groeten uit Vlissingen.

HansAvra
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2010 10:13

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door HansAvra »

Hoi,
Wij hebben een opdracht met hen, voor:
- 5 kozijnen
- 5 x waterslagen vervangen (tegeltjes onder kozijn).

Montage is gedaan, wat blijkt nu?
De kozijnen zitten erin, maar de waterslagen zijn "vergeten".
Hier komen ze nog voor terug.
Dat zouden ze al 2x doen, maar steeds komt er niemand.
Meermalen gebeld, maar nog geen resultaat.
Ik blijf bellen, en ze moeten het afmaken, heb immers ook een koopovereenkomst.

Heeft iemand een tip,
om Multiko de klus correct af te laten maken?

johhet
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2010 08:42

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door johhet »

Hallo HansAvra ,
Bij ons is de klus door Multiko gestart op 13-04 , zou 7 dagen duren , inmiddels is het 06-09 en is de klus nog niet gereed. Tientallen afspraken gemaakt , maar ze komen gewoon niet opdagen.
Alle beloftes blijken leugens te zijn , in goed vertrouwen op 13-04 alles betaald, een plissehor en een garagedeur zijn nog steeds niet geleverd ,
3 kozijnen zijn er scheef ingezet. Als ze niet meer komen , dan is er maar 1 oplossing n.l. een advocaat inschakelen. Veel succes.

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

hey hallo
hebben jullie je garage deur en plisse hor al gehad van multiko
heb zelf ook ervaring met hun en dat is zeer slecht bevallen
en probeer ook iedereen te waarschuwen voor hen
ik weet toevallig waar hun hun spullen bestellen dus kan uit zoeken of het ook wel bestelt is maar dan moet ik gegevens hebben
mocht het niet lukken op een goede manier
laat het me weten
gr en succes
celica

Sokodi
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 sep 2010 18:30

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Sokodi »

Hier zijn nu een paar mensen met een slechte ervaring, maar ieder groot bedrijf heeft toch wel eens een bok geschoten bij klanten.
Op deze manier is het moeilijk voor potentiële klanten om er achter te komen of een bedrijf slecht is of dat het een incident is.
Of de klant zelf ook de volle medewerking heeft gegeven om de problemen op te lossen. enz.

En ja, ze werken nu met Gealan kozijnen over de service brengen jullie mij nu aan het twijfelen, door wat hier allemaal geschreven staat.
Ik ben ook zo'n potentiële klant, die nu niet meer weet wat te doen, Belisol werd ook al afgeraden en zo nog wel meer.
Het wordt er niet simpeler op om voor een gunstige prijs een kozijn uit te zoeken en het hoeft echt niet de aller goedkoopste te zijn, maar prijs is toch belangrijk, maar de service zéér zeker ook!!

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

Hallo sokodi
ja het is heel moeilijk om goed leveranciers te vinden
maar ook heel simpel je meot wel de moeite nemen daarvoor
vraag om referentie adressen en ga daar langs!!!! het kost je een beetje tijd en brandstof, je weet beter 100 euro aan tijd dan 10.000 euro in het schip gaan
tegen woordig zijn er geen slechte kozijnen meer hier in nederland zijn ze verplicht om keurmerken te hebben, waarom?? rot gezegt is dat gewoon verzekerings werk
daar draait het om
vraag aan de referentie adressen hoe de monteurs zijn want het bedrijf kan heel hoog staan een monteur kan het breken en jullie zijn de dupe
begin daar mee en je komt vanzelf bij een goed bedrijf
wens jullie veel succes
en is er wat vraag het
gr celica

doortje2
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2010 11:05

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door doortje2 »

Twee weken geleden heeft Multiko bij ons een dakkapel geplaatst. Er blijken nogal wat gebreken te zijn. Er missen rolluiken en ramen waren niet goed besteld. Ze zouden al tweemaal terugkomen om alles in orde te maken.
Vandaag hebben ze weer beloofd te komen. Ik hoop het, maar ben bang voor een teleurstelling...
Zal het laten weten.

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

en doortje2
hoop dat alles goed af gelopen is met jullie dakkapel
laat is ff wat weten
gr celica

Gesloten