LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann heeft mij op bkr gezet

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
wiekekok
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2012 05:16

Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door wiekekok »

neckermannn heeft mij op bkr geplaatst 12 jaar geleden, ik probeer al een maand neckerman er toe te bewegen mij van bkr af te halen, maar ze werken niet mee, heeft iemand tips

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door crazyme »

Je rekeningen betalen ?

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Als jij al 12 jaar bij de BKR staat vermeld door Neckermann, heb je of korter dan 5 jaar geleden de laatste betaling gedaan, of Neckermann is koppig. Als het korter dan 5 jaar is zit er niks anders op dan geduldig te wachten. Als je langer dan 5 jaar geleden alles hebt betaald en Neckermann weigert je af te melden bij BKR, kan je een klacht indienen bij een commissie bij BKR. Die beoordeeld dan jouw/jullie verhaal en als Neckermann inderdaad nalatig is geweest, wordt alsnog je naam verwijderd van de BKR. Meer info op BKR.nl. Succes!!

Webcare neckermann
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
Contacteer:

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

Beste Wiekekok,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag.
We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link contact met ons op te nemen?
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,
neckermann.com

Sab82
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2012 18:36

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Sab82 »

Ook ik zit met Neckermann & BKR, op 26 Oktober 2010 een reactie ontvangen van Neckermann.com met de mededeling: "De registratie bij het B.K.R. in Tiel, op uw naam, hebben wij per 26/06/08 afgemeld." Wat blijkt? Er is niets afgemeld, waardoor ik dus gebeld heb naar de Neckermann klantenservice, hierbij steeds word doorverbonden en uiteindelijk werd doorverwezen met de mededeling dat deze melding niet aan te passen is. Met alle respect, ik heb zwart op wit, dat deze melding is afgemeld. Wat is er dan zo moeilijk? Ik vind het spijtig en ten slotte slechte reclame voor zo'n groot bedrijf.

Door deze slechte verwerking heb ik nog steeds één A2 codering staan (welke niet is afgemeld met een herstelcode) en moet ik nog een jaar wachten. Ik ga hiermee verder.

Hierdoor is mijn mogelijkheid om een huis te kopen dus nog steeds van de baan.

hpverweij
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2013 19:28

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door hpverweij »

Ook ik ben het slachtoffer, alleen was niet ik maar mijn EX die de BKR notering heeft veroorzaakt. (Toen wij nog getrouwd waren)

Wat is het geval?

Ik wil het huis overnemen na de scheiding en kan dat nu niet doen vanwege een BKR notering afkomstig van de Neckermann. Een notering die ik niet zelf heb veroorzaakt ! Wat kan ik doen het is toch belachelijk en onrechtvaardig dat ik geen hypotheek kan afsluiten omdat mijn vrouw haar kleren niet op tijd betaalde.

Webcare neckermann
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
Contacteer:

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

Beste,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link je gegevens te melden? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

http://bit.ly/XuxXYE

Met vriendelijke groet,
Miet
Webcare, neckermann.com

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

hpverweij schreef:Ook ik ben het slachtoffer, alleen was niet ik maar mijn EX die de BKR notering heeft veroorzaakt. (Toen wij nog getrouwd waren)

Wat is het geval?

Ik wil het huis overnemen na de scheiding en kan dat nu niet doen vanwege een BKR notering afkomstig van de Neckermann. Een notering die ik niet zelf heb veroorzaakt ! Wat kan ik doen het is toch belachelijk en onrechtvaardig dat ik geen hypotheek kan afsluiten omdat mijn vrouw haar kleren niet op tijd betaalde.
Als jullie waren getrouwd in gemeenschap van goederen kan je hier niks aan doen. Want haar schuld was ook jouw schuld. Ik heb ook nog jaren een BKR gehad, omdat mijn toenmalige man zijn radio niet op tijd had betaald.

Webcare neckermann
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
Contacteer:

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

Beste Kellyraymon,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.

Ook jouw klacht willen we graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link je gegevens te melden? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Miet
Webcare, neckermann.com

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door sombody »

neck-service schreef:Beste Wiekekok,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag.
We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link contact met ons op te nemen?
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,
neckermann.com
Eerst maar je bericht ergens plaatsen ,en Neckermann reageert even ,het is een vervelnd bedrijf,hoge belkosten ook ,maar daar schijn iedereen tegenwoordig een hanje van te hebben ,je krijt zo alleen maar hoge tel rekening/ook al is er een lijst gratis nummers ,maar werkt niet altijd

mazda 6
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2013 19:46

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door mazda 6 »

Neckermann heb mij ook 8 jaar geleden een a2 gegeven en alles is netjes betaald.Ik heb geen goed woord over voor neckermann van alles geprobeerd dat ze de codering verwijderen maar reageren niet ik heb via een advocaat zelf een brief laten sturen 360 euro armer en geen repons wat een walgelijk bedrijf ik zal nooit reclame maken voor dit soort bedrijven door die a2 kan je gewoon geen huis kopen moet ik het droom huis waar me gezin op gehoopt had laten varen dank je wel neckermann

Geurt-J

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Geurt-J »

mazda 6 schreef:Neckermann heb mij ook 8 jaar geleden een a2 gegeven en alles is netjes betaald.Ik heb geen goed woord over voor neckermann van alles geprobeerd dat ze de codering verwijderen maar reageren niet ik heb via een advocaat zelf een brief laten sturen 360 euro armer en geen repons wat een walgelijk bedrijf ik zal nooit reclame maken voor dit soort bedrijven door die a2 kan je gewoon geen huis kopen moet ik het droom huis waar me gezin op gehoopt had laten varen dank je wel neckermann
Neckermann heb mij ook 8 jaar geleden een a2 gegeven en alles is netjes betaald.
Maar is het ook op tijd betaald ?

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door thecure »

misschien handig om niet op afbetaling te gaan kopen? dan voorkom je zulke problemen...

Webcare neckermann
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
Contacteer:

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Webcare neckermann »

Beste mazda 6,

Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link je gegevens te melden? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermann.com

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door Radar »

Topic aangepast door de moderator

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door thecure »

waarom???

KanNietVerder
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2013 12:34

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door KanNietVerder »

Ik zit helaas ook met een soortgelijk probleem! Gisteren bij de bank geweest om een eventuele financiëring van mijn eerste huisje te bespreken. Alles was goed, ik verdien genoeg, contract klopt helemaal, werkgeversverklaring alles erop en eraan, krijg ik opeens te horen van de aardige mevrouw van de bank dat ik een negatieve registratie uit 2011 bij het BKR heb.

Eerste reactie schrikken natuurlijk, ik wist hier niks van af maar op aanraden van de bankmedewerker toch maar contact genomen met het BKR over hoe en wat. Blijkt dat de melding is gedaan door Neckermann toen ik in mijn studententijd een aantal slaapkamer meubels heb gekocht voor mijn studentenkamertje.
Ze konden echter wel terugvinden dat een verlate betaling heeft plaatsgevonden. Dit klopt ook, ik heb toen het bedrag van 459,43 wat later betaald dan op de factuur stond omdat ik het gehele bedrag niet in één keer kon overmaken. Ik had daar op dat moment niet genoeg geld voor. Ik heb toen de tijd netjes contact opgenomen met de klantenservice van Neckermann en de situatie aan de medewerkster uitgelegd, zij toonde begrip voor mijn situatie en gaf aan dat het geen probleem zou zijn omdat ik zo netjes was om contact met hun op te nemen, ze zou het noteren en er zou verder geen probleem zijn. Betaling was dus gedaan, ik ben verder gegaan met mijn leven, afgestudeerd, fulltime baan erbij en nu dus zo ver dat ik een eigen huisje wil gaan kopen.
Kom je er verdorie achter dat er een melding is gemaakt terwijl ik toen de tijd verzekerd werd dat alles goed was!

Maargoed, volgens de medewerker van het BKR kon dit alleen afgemeld worden door Neckermann zelf, dus ik heb net met de klantenservice van Neckermann gesproken, hele situatie uitgelegd en het enige wat ik te horen krijg is ''wij kunnen niks doen''! Wat een onzin! Het BKR geeft toch zelf aan dat het wel kan??? Ben ondertussen al méér dan 1 uur aan telefoonkosten kwijt en ik kom gewoon niet verder. Alles wordt ontkend en ze zijn niet bereid om mij te helpen

Op deze manier gaat mijn droom van een eigen huisje gewoon niet door. Ik zit nu financieël tot 2016 vast omdat Neckermann niet bereid is om zich in deze zaak te verdiepen.
Allemaal heel sneu, had het niet verwacht van zo'n bedrijf, dacht dat ze beter om zouden gaan met klanten en afspraken die gemaakt worden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door olaf79 »

KanNietVerder schreef:Allemaal heel sneu, had het niet verwacht van zo'n bedrijf, dacht dat ze beter om zouden gaan met klanten en afspraken die gemaakt worden.
De eerste die zin/haar afspraken niet nakwam, was jij, door te laat te betalen. Hier leer je van: als je ergens geen geld voor hebt, koop het dan niet, of leen het geld. Jouw werkwijze, ik heb geen geld dus betaal ik maar later, is laakbaar.

KanNietVerder
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2013 12:34

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door KanNietVerder »

De eerste die zin/haar afspraken niet nakwam, was jij, door te laat te betalen. Hier leer je van: als je ergens geen geld voor hebt, koop het dan niet, of leen het geld. Jouw werkwijze, ik heb geen geld dus betaal ik maar later, is laakbaar.
Aan olaf79

Op moment van bestelling had ik hier ook het geld voor. Levering is een maand na bestelling gedaan en door omstandigheden heb ik in de tussentijd toen nog andere betalingen moeten doen. Na telefonisch contact te hebben gehad met Neckermann bleek een iets latere betaling geen probleem.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Neckermann heeft mij op bkr gezet

Ongelezen bericht door olaf79 »

KanNietVerder schreef:
De eerste die zin/haar afspraken niet nakwam, was jij, door te laat te betalen. Hier leer je van: als je ergens geen geld voor hebt, koop het dan niet, of leen het geld. Jouw werkwijze, ik heb geen geld dus betaal ik maar later, is laakbaar.
Aan olaf79

Op moment van bestelling had ik hier ook het geld voor. Levering is een maand na bestelling gedaan en door omstandigheden heb ik in de tussentijd toen nog andere betalingen moeten doen. Na telefonisch contact te hebben gehad met Neckermann bleek een iets latere betaling geen probleem.
Tsja je vraagt je dan af wat is iets, 2 dagen, 2 weken, etc...Heeft neckermann dit schriftelijk bevestigd?

Blijft boven tafel dat je als student hoort te weten dat je geld eerst moet verdienen alvorens het uit te geven. Als je het geld niet meer kon missen had je de aankoop kunnen annuleren.

Gesloten