LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nick's Container Cleaning: onjuiste toezeggingen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Noelle S.

Nick's Container Cleaning: onjuiste toezeggingen

Ongelezen bericht door Noelle S. »

Nick's Container Cleaning in Veenendaal werft momenteel nieuwe klanten door het afleggen van huisbezoeken. Er wordt verteld dat de gft en restafavalbakken twee keer per maand worden gereinigd, nadat deze zijn geleegd. Vervolgens wordt gevraagd om een handtekening, de aanmelding is pas definitief na telefonische bevestiging, zo wordt er verzekerd. Het 'hoofdkantoor' zal de volgende dag op eigen initiatief telefonisch contact opnemen.

Bij nader inzien staat in de kleine lettertjes beschreven dat de bakken slechts eens in de twee maanden worden gereinigd. Ook blijkt dat ik nu aan de overeenkomst wordt gehouden, tenzij ik deze binnen acht dagen schriftelijk en aangetekend opzeg. Geen aanrader wat mij betreft, die Nick's Container Cleaning...

renegade66

Re: Nick's Container Cleaning: onjuiste toezeggingen

Ongelezen bericht door renegade66 »

nee is zeker niet een slimme actie.

er staat genoeg over hun op internet.
binnen 8 dagen een aangetekende brief sturen waarin je opzegt.
dit is dan bindend en jij bent van hun af.
tenminste ze zullen je waarschijnlijk wel een incassobureau op je dak sturen maar die kan toch niets.

Julesnagtegaal

Ongelezen bericht door Julesnagtegaal »

Net (een uur geleden) stond er een jonge kerel voor mijn deur van Nick's Container Cleaning.

Hij vroeg of ik (voor drie vier eurootjes per schoonmaakbeurt van mijn containers) mij wilde aanmelden.

Mijn twijfel om ja te zeggen was groot, maar ach iedereen uit de buurt liet de containers schoonmaken zei hij! Dus was ik (dom genoeg) verkocht en gaf ik mijn rekeningnummer aan hem door.

De man vertelde ook dat ie mijn telefoonnummer nodig had, want dan konden ze op het kantoor nog even ter bevestiging terugbellen.

Nadat hij een vuurtje vroeg voor zijn sigaret) ging hij weer verder.

Drie vier eurootjes... ooh dat valt wel mee dacht ik bij mijzelf. En pakte het formulier dat ie zo netjes aan mij had aangereikt.

Op het aangereikte gele formuliertje stond daarintegen dat de kosten per jaar 79 euro en 50 cent zijn!!! Voor zes schoonmaakbeurten per groene en grijze container.

Het moment daaropvolgend ben ik een aangetekende brief gaan schrijven en wilde deze in eerste instantie via de post (aangetekend en wel) opsturen.

Toch dacht ik even bellen met Nick's bedrijfje, voordat ik deze brief op stuur per post. Ik kreeg een man aan de lijn die mij vertelde, dat de aanmelding ook per e-mail kon verzenden.

Tijdens dit gesprek vroeg ik ook of ik het niet telefonisch af kon doen. Aangezien ik binnen een uur van aanmelding belde. Daarbij zouden ze mij nog bellen ter bevestiging. Dat was mij immers aan de deur verteld! Nee dat kon niet, de werver aan de deur had dit verkeerd. Het was helemaal niet 100 procent zeker, dat zij nog ter bevestiging zouden bellen. Alleen per e-mail of per post was voor de opzegging wel een optie.

Nou leek mij een e-mail eerst te versturen (zonder reactie binnen twee dagen) en anders later een aangetekende brief het meest verstandig. Alleen staat er op het gele papiertje helemaal geen e-mail adres!

Dus pakte ik Google en ging ik naar hun gegevens zoeken. Wat als eerste opviel was dat de naam van Nick's Container Cleaning Service verandert werd (tijdens de zoekresultaten) in Vincent Container Cleaning Service. En dat ik natuurlijk op het forum stuitte van Radar!

Hierna belde ik met mijn bank en zij zeiden dat ze mijn rekeningnummer nog niet meteen konden blokkeren, maar wel in alle waarschijnlijkheid kunnen terugboeken als de Nick's Container Cleaning Service daadwerkelijk geld van mijn rekening gaat proberen te innen.

Na het gesprek met de bank wilde ik mijn ervaring met Nick's Container Cleaning Service gelijk delen op dit forum.

Jariyet

Ongelezen bericht door Jariyet »

Jules, ook bij mij zijn ze zojuist aan de deur geweest en ook ik ben erin getrapt. Heb meteen gezocht op internet, wat ik altijd even doe en stuitte ook op de enorme hoeveelheid negativiteit over NCCS of moet ik zeggen VCCS. Op een andere website kwam ik een emailadres tegen, waar ik mijn mail meteen aan heb gericht: [email protected] en meteen verzocht in de email dat ze geen geld moeten afschrijven en als ze dit wel doen, dit direct gestorneerd zal worden. Werk zelf op een advocatenkantoor, dus heb een cctje gestuurd naar mijn kantooradres.

Succes en houd ons op de hoogte.

En zojuist krijg ik een automatische mail terug met de volgende tekst:
Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.

Uw e-mail is in goede staat ontvangen.

Wij zullen uw e-mail z.s.m. beantwoorden.

Ik ga er dus vanuit dat een en ander op een correcte manier afgehandeld wordt.

Jariyet

Ongelezen bericht door Jariyet »

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat mijn mail in goede orde ontvangen was en dat ze alleen nog eigenlijk het aanmeldingsformulier nodig hadden, zodat een en ander te traceren was. Ik heb dit gescand/ gemaild en als ik dat gedaan zou hebben, zou een en ander akkoord zijn, lieten ze telefonisch weten. Ik ga daar dan ook vanuit en ben dan alsnog wel tevreden over de afhandeling.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Mail dan de inhoud van het telefoongesprek ook nog even door nu het nog vers in het geheugen ligt.

Gesloten