LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog weinig plezier gehad van Severin koffiemachine

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
ElsdeGraaff

Nog weinig plezier gehad van Severin koffiemachine

Ongelezen bericht door ElsdeGraaff »

IK heb aug 2017 een koffieapparaat kado gehad een severin kv9748 die het na
3 weken al begaf maar geen probleem zou je zeggen heb garantie klopt ook
en dus gemaakt nog geen 2 weken later zelfde probleem (hij gaf niks meer
koffie,water) Gebeld en alles gdaan wat ze zeiden en nog niks weer op
gestuurd.Kreeg een foontje dat die was overleden en ik een nieuwe zou
krijgen maar wel een andere want deze werd niet meer gemaakt.Oke ik kreeg
dus Severin S6+ daar had ik dus ook maar korte duur plezier van 3weken
bleef steeds aangeven spoelen dus u raad het al weer gebeld oke weer
opsturen dat is nog zo 3 x voor gekomen .De laatste keer dat was 9april
gaf die code EC4 aan werd gezegt zit er een boon vast in maler dus moest
weer opgestuurd worden.Ik kreeg foto's dat het apparaat er zo smerig
uitzag niet normaal zelfs aan de buiten kant.Dat ik boos werd en zei tegen
de heer sorry maar hij is schoon de doos ingegaan dus wat
begrijop ik nu niet.Nu 27 april geeft apparaat weer aan spoelen en blijft
daar op staan.En ik nu gewoon boos wordt het apparaat is meer onderweg
geweest dan dat ik er plezier van heb gehad.Doe ik wat fout of is het de
machine gewoon die niet deugt(merk) En ja ik maak em schoon als die
aangeeft ontkalken/reingeger met oorspronkelijke spullen. Vriendelijke
groet

coar

Re: Nog weinig plezier gehad van Severin koffiemachine

Ongelezen bericht door coar »

Ik voel met u mee,op 28-03-2018 een nieuwe inbouw koffiemachine gekocht een bauwknecht bij expert en op 04-april werd hij geleverd en geinstaleert
op 12-april was er een storing de volgende dag kwam er een monteur van expert die kon het euvel niet verhelpen dus een afspraak gemaakt met whirlpool (zelfde als bauknecht)moet je wel de hele dag thuis blijven want ze komen tussen 8.00 en 18.00 uur monteur komt op 18-april en komt er achter dat de waterpomp stuk is dus komt er een nieuwe pomp in en ja gelukkig hij doet het weer tot donderdagavond 26-april weer hetzelde geval doet het weer niet kan niet bellen het is avond en de volgende dag koningsdag en dan weekend dus maar een mail gestuurd voor een afspraak met een monteur.
Ik vind het werkelijk te gek dat bij een nieuwe machine van nog geen maand oud al dit soort gebreken kunnen optreden ben er flink pissig over en heb vermeld dat of hij word nu goed gemaakt of ik krijg een andere nieuwe machine of ik wil mijn geld terug.Het zal mij benieuwen hoe het afloopt maar eigenlijk is de lol er van af.(word vervolgt)

coar

Ongelezen bericht door coar »

Ik voel met u mee,op 28-03-2018 een nieuwe inbouw koffiemachine gekocht een bauwknecht bij expert en op 04-april werd hij geleverd en geinstaleert
op 12-april was er een storing de volgende dag kwam er een monteur van expert die kon het euvel niet verhelpen dus een afspraak gemaakt met whirlpool (zelfde als bauknecht)moet je wel de hele dag thuis blijven want ze komen tussen 8.00 en 18.00 uur monteur komt op 18-april en komt er achter dat de waterpomp stuk is dus komt er een nieuwe pomp in en ja gelukkig hij doet het weer tot donderdagavond 26-april weer hetzelde geval doet het weer niet kan niet bellen het is avond en de volgende dag koningsdag en dan weekend dus maar een mail gestuurd voor een afspraak met een monteur.
Ik vind het werkelijk te gek dat bij een nieuwe machine van nog geen maand oud al dit soort gebreken kunnen optreden ben er flink pissig over en heb vermeld dat of hij word nu goed gemaakt of ik krijg een andere nieuwe machine of ik wil mijn geld terug.Het zal mij benieuwen hoe het afloopt maar eigenlijk is de lol er van af.(word vervolgt)

ElsdeGraaff

Ongelezen bericht door ElsdeGraaff »

Jaecht hey soms wordt ik er ook zo moedeloos van de mijn is weer opgehaald maandag en die meneer zei ja u heeft er echt geen plezier van en ik zo hallo is steeds het zelfde probleem dus ja waar ligt het aan ,maar ja nu weer afwachten hoelang het duurt voor ik em terug heb

Gesloten