Voor onze 50-jaar wordende medewerkster 2 Sarah ontbijtjes besteld met bezorgdatum 15 februari 2024 tussen 07.30-08.30. Geen ontbijtjes bezorgd. Wat een teleurstelling (had alles doorgesproken met haar man). Geen telefoonnummer te vinden op de site van Beschuitje.nl dus mail gestuurd. Na enkele dagen antwoord; ze zeiden: uw woord tegen de onze maar we betalen geen geld terug en willen coulance levering doen. Dit vond ik in feite geen goed aanbod, want de coulance levering mocht alleen op hetzelfde adres. En we hadden onze medewerkster inmiddels een alternatief kado gegeven. Op 9 maart zou een coulance levering gedaan worden, wederom dus bij onze medewerkster, maar er kwam weer niemand opdagen. Nu betwist Beschuitje.nl dat er geen duidelijke afspraak lag, terwijl we een officiële bevestiging hadden ontvangen. Ze bieden nu een 3e coulance levering aan maar hier hebben zowel onze medewerkster als wijzelf inmiddels geen trek meer in. Te zien aan de hoeveelheid negatieve recensies, maken ze van niet leveren en weigeren terug te betalen een verdienmodel.... Triest!!
Google altijd eerst een potentiele nieuwe leverancier, of het nu een product of dienst betreft, kijk eerst eens hoe men omgaat met ontevreden klanten.
In dit geval zou u zich rot geschrokken zijn en nimmer een bestelling hebben geplaatst.
Tsja. Ik wou dat ik dit eerder had gelezen. Vandaag zijn mijn oudste zus en zwager 60 jaar getrouwd.. Met veel voorpret had ik een ontbijt met bubbels besteld bij beschuitje. Twee jaar geleden had ik al een keer hun diensten gebruikt en dat was toen erg leuk en hoewel prijzig, de moeite waard vanwege het verrassingseffect. Vandaag heb ik precies dezelfde ervaring als hier beschreven.. Mijn arme lieve zus en zwager gewaarschuwd en die zaten keurig een kwartier voor de zeer vroege aflevering vol afwachting klaar voor "een verrassing" die nooit kwam. Na een zeer onaangename uitwisseling via email is de conclusie idd dat er totaal geen service is. Ik voel mij opgelicht..
Er zou een coulantie bezorging besteld kunnen worden... Ik geloof er niet in. Er wordt beweerd dat er op de afghesproken tijd is aangebveld en getelefoneerd. Een vaste telefoon dus dat kan nagekeken worden... En ik heb een zeer onsmakelijke email uitwisseling in mijn bestanden.. ook neem ik aan dat een eventuele transporteur GPS gebruikt..
Ik heb inmiddels contact gehad met de politie en ik kan aangifte doen van oplichting .. er is voldoende bewijs om aan te tonen dat er niemand een poging tot levering heeft gedaan.
Ik heb inmiddels contact gehad met de politie en ik kan aangifte doen van oplichting .. er is voldoende bewijs om aan te tonen dat er niemand een poging tot levering heeft gedaan.
Dat is alleen niet genoeg om oplichting aan te tonen - daarvoor moet je ook het oogmerk om wederrechtelijk bevoordeeld te worden nog aantonen. En wat denk je met die aangifte te bereiken?
Wat je nu laat zien, is een schoolvoorbeeld van (civiele) wanprestatie. Is ook gewoon grond voor schadevergoeding.
Had ik maar eerst de reviews gelezen over beschuitje.nl. Waarschuwing: bestel niets bij deze website. Op 31 maart 2024 twee luxe ontbijten besteld voor 1ste paasdag. Via email kreeg ik een vevestiging met je juiste datum en tijd maar er werd niets geleverd. Telefonisch is dit bedrijf niet te benaderen dus een mail gestuurd. Mij werd medegedeeld dat ik de dat ik de datum naar 30 april had verzet. Ik was hoogst verbaasd, dit had ik namelijk niet gedaan maar hierna volgde een wekenlange vervelende mailwisseling waarbij ik mijn geld probeerde terug te krijgen en toen dit niet lukte het bedrijf in gebreke stelde, Ik had aangegeven dat er een allergie speelde maar hier kon geen rekening mee worden gehouden. Letterlijk kreeg ik gemaild: “Als u bij de opmerking had geschreven, graag leveren met 10 flessen champagne dan was dit ook niet gebeurd. Alles heeft een prijs, en u krijgt voor de prijs wie u betaald, wat u heeft besteld.” Dit is slechts één van de vervelende reacties waardoor de frustratie groeide en groeide want ik had in maart wel een flink bedrag moeten betalen.Meerdere malen een nieuwe leverafspraak proberen te maken, wederom in gebreke gesteld waarna er niets meer kon omdat er een klacht aan mijn account gekoppeld stond. Na veel vervelende en frustrerende mails heb ik uiteindelijk toch een afspraak voor 26 mei kunnen maken. Ik kreeg wel de voorwaarde gesteld dat mijn schoonzoon zijn negatieve reviews eerst moest verwijderen. Uiteindelijk zijn de ontbijten, tot onze grote verrassing, toch nog geleverd op 26 mei. Ik zal hier nooit meer een ontbijt bestellen en waarschuw iedereen dit ook nooit te doen bij beschuitje.nl.