LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden met klachtafhandeling Luxury Beds

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
mathilde1969

Ontevreden met klachtafhandeling Luxury Beds

Ongelezen bericht door mathilde1969 »

Wij hebben in April 2017 Bij Luxury beds In Amsterdam box spring Reina 160 x200 cm gekocht.
Deze is in juni 2017 uitgeleverd.
Al binnen 1.5/ 2 maanden kraakt het bed erg en heb gelijk een klacht gestuurd.
Bij deze klacht van de bodem plaat die doorzakt heb ik ook aangegeven dat ik last van kuilvorming had en dat metaal niet goed was afgewerkt.
Dat zou de monteur toen al doorgeven.
Er is een nieuwe onder plaat geleverd en de klacht van kraken was tijdelijk opgelost.
Echter over mijn matras heb ik niets meer gehoord tot dat ik zelf maar weer een email stuurde met de vraag of er al wat bekend is.

Die klacht is in behandeling genomen met de vraag of ik foto,s kon sturen van de klachten
ik heb foto,s gestuurd van matras onder plaat metaal waar de plaat op ligt en ook duidelijk aangegeven dat de afstanden dan de metalen tussen balken niet juist verdeeld is en dat daarom de klachten van kraken en als je op het bed zit bang bent dat je er doorheen zakt alleen maar verergert.
Ik heb aangegeven dat het matras niet meer op de juiste manieren gekeerd kan worden zoals het wel gebruikelijk is bij matrassen.
Ik heb aangegeven dat ik een ander matras wil of eigenlijk gewoon een compleet ander bed omdat ik anders dezelfde klachten weer krijg met de onder plaat en ik daar geen zin meer in heb.

Er is gevraagd of de monteur mocht komen kijken ik vind prima kom maar kijken.
Staat de monteur afgelopen vrijdag met een andere onder plaat voor de deur om die om te ruilen.
Ik heb gezegd dat gaat niet gebeuren er komt gewoon een nieuwe boxpring en deze wordt meegenomen.
Monteur gaat bellen met Luxury beds en gaat daar heel associaal turks praten waar ik niets van snap.
Krijg ik de persoon zelf ook nog aan de lijn en zegt ze de monteur gaat plaat en metalen onderstel bestellen.
Over een nieuw matras werd niet gesproken.
De monteur maakt aantekening daarvan en vraagt of ik ervoor wil tekenen.
ik zeg daar teken ik niet voor ik wil een nieuwe box spring heb dat ook genoteerd en daar heb ik mijn handtekening bij gezet.
Zijn notities heb ik doorgestreept
Heb daarvan gelijk vrijdag mijn beklag gedaan bij Luxury beds klantenservice en ook per mail .
Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat ik van de koop af wil en dat ze het bed retour mogen komen halen en ik mijn geld terug wilt.
IK zou hier gister over worden terug gebeld.
Dit is niet gebeurd dus heb ik zelf gebeld vandaag.
DE monteur heeft de klacht aangemaakt en gemeld dat hij 2 nieuwe onder boxen gaat bestellen.
Ik zeg daar ga ik niet mee akkoord mijn matras heeft ook kuilvorming.
Ach zegt de dame aan de lijn de monteur zegt dat die klachten dan gelijk verholpen zijn??
Ik zeg hoe dom kunnen jullie daar nu zijn dat je denkt dat dan de kuilvorming weg is ?
Ik zeg daar ga ik niet mee akkoord ik wil dat mijn bed opgehaald wordt en ik mijn geld terug krijg
De dame zegt we doen wat de monteur zegt en kunt u daar niet mee akkoord gaan dient u maar een klacht in

Nou heb ik dus gelijk gedaan.
Krijg ik de vraag terug van wat voor opmerking is dat nou " hoe dom zijn jullie daar"
Dus gezegd erg dom aangezien jullie denken dat een onder plaat kuilvorming uit een matras kan krijgen.

Krijg ik als antwoord terug :

Goedemiddag mevr. M. Huisman,

Uw ingebrekestelling en eis wijzen we af. Uw serviceverzoek is in
behandeling genomen en de servicemonteur is vakman en bekwaam genoeg om
uw bed te beoordelen. Ons standpunt blijft ongewijzigd.

Met vriendelijke groet

[Tekst verwijderd door de Moderator]

Wie heeft hier nog meer ervaringen mee ?
Wat kan ik verder nog doen ik wil gewoon dat het bed wordt opgehaald en dat ik mijn geld terug krijg
Laatst gewijzigd door Radar op 06 dec 2017 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

rvjapio

Re: Ontevreden met klachtafhandeling Luxury Beds

Ongelezen bericht door rvjapio »

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl en op klacht.nl. Misschien dat dat helpt.

Bhulsing

Re: Ontevreden met klachtafhandeling Luxury Beds

Ongelezen bericht door Bhulsing »

Wij hebben dus schade opgelopen aan de muren die net waren gestuct
Ook daar willen ze niets van weten en doen alles om er onderuit te komen en dat terwijl er getuigen waren die het zagen gebeuren.

De bezorger zei dat ik er een foto van moest maken en sturen naar klachtencommissie van luxerybed.
Dat gedaan te hebben kregen we een mail dat het verzoek is afgewezen omdat de bezorger zei dat hij dat niet heeft gefaan.
Nog een mail gestuurd dat we het er niet mee eens waren.
Nog een monteur kwam er langs met 1 van de bezorgers lang verhaal maar ze zeiden dat het gemaakt moest worden dacht top worft opgelost.

Nou alles behalve dat kregen mail terug met de melding onze bezorger heeft het niet gedaan pffffff heb getuigen

Wat in en in triest is dat beide monteurs/bezorgers bijna geen nederlands spraken en alles hebben besproken in hun eigen taal wat wij niet begrijpen maar stonden er wel bij

Ook zo triest is dat je alle troep zelf moet opruimen

Nu verder met de rechtsbijstand om het maar goed te krijgen

Gesloten