LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook opgelicht aan de deur door Koopman party textiel?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
toffee1304

Ook opgelicht aan de deur door Koopman party textiel?

Ongelezen bericht door toffee1304 »

Ik heb aan de deur een 2 persoons dekbed gekocht, dat werd aangeboden via een folder in mijn brievenbus van de firma (Koopman 0620526620 den Haag Utrecht Rotterdam Trekvaartplein 87b 2334gc Leiden) dit adres stond er op.
Het bertreffende 2 persoons dekbed bleek achteraf een één persoons te zijn. Ik heb meteen de volgende dag met bovengenoemde firma gebeld en gevraagd of zij gelijk met een bestelling van mij voor textiel, het betreffende dekbed wilde omruilen, dat bleek mogelijk te zijn. Een week later heb ik weer gebeld met de vraag hoe laat of hij zou komen, ik kreeg als antwoord rond 14.00 uur (een exacte tijd kon hij niet zeggen) om 14.30 uur was hij nog niet geweest, dus belde ik weer, ik kreeg toen te horen dat alle chauffeurs alweer leeg terug waren!!?? 's maandags belde ik weer, om te horen wanneer het verkeerd geleverde dekbed omgeruild zou worden, toen kreeg ik te horen dat ik zelf maar moest komen om te ruilen en dat het mijn eigen schuld was, dat het verkeerd geleverd was, daarna werd de verbinding verbroken, dus belde ik weer, ook om te vragen, wanneer mijn bestelling geleverd werd, ik kreeg toen als antwoord, dat er geen textiel meer voorradig was.
Nu zit ik met een duur dekbed, wat of niet de goed maat is. Heeft iemand ooit van deze firma gehoord en graag advies hoe of deze praktijken voorkomen kunnen worden.

gravedigger

Re: Ook opgelicht aan de deur door Koopman party textiel?

Ongelezen bericht door gravedigger »

graag advies hoe of deze praktijken voorkomen kunnen worden.
Niet aan de deur. maar in de winkel kopen !!

toffee1304

Niet te snel met uw oordeel graag!
Bent u ook al jaren chronisch ziek en beperkt in uw bewegingen??

DaPowerrr

Ongelezen bericht door DaPowerrr »

Nou ik wel, en ik koop ook niks aan de deur.

Maar goed, daar is je probleem niet mee opgelost natuurlijk.

Is het een mogelijkheid dat je het dekbed terugbrengt (of een familielid) en je geld terugvraagt?
Ze weten immers al dat het niet klopte.

toffee1304

Ik ben nog opzoek naar iemand die mij daar mee kan helpen.

Gesloten