2 weken geleden overgordijnen bekeken bij Kwantum te Leidschveen. Mooie stof per strekkende meter € 9.- excl. maakkosten. Vandaag 23 maart 2016 wederom naar de Kwantum.ACTIE Gordijnen gratis op maat gemaakt...........Wat bleek de prijs was nu € 11.- de strekkende meter "gratis" maakkosten, maar wel verplicht met dubbele plooi. Totaal kosten € 251.- de prijsopgave 14 dagen geleden met stof van € 11.- de strekkende meter met de maakkosten met enkele plooi totaal kosten € 221.- ???? O ja er werd ook nog € 6.- in rekening gebracht voor administratie kosten.
Kortom bezint eer gij nadenkt over de KWANTUM.
Peter Franken
Den Haag
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Over gordijnen
-
moederslink
Re: Over gordijnen
Gordijnen : eerst € 221 met een enkele plooi .
Nu : € 245 met een dubbele plooi. ( + € 6 adm kosten ) .
Het totaal scheelt dus € 24 , of zo u wilt 3 tientjes , maar dan heeft u wel prachtige dubbele plooien , hetgeen vele malen mooier valt!
Dus voor die 24/ 30 hele euro.s zou ik er persoonlijk geen punt van maken
Kwantum levert mooi werk af. Onze gordijnen vd Kwantum hangen nu 16 jaar en blijven mooi!
Nu : € 245 met een dubbele plooi. ( + € 6 adm kosten ) .
Het totaal scheelt dus € 24 , of zo u wilt 3 tientjes , maar dan heeft u wel prachtige dubbele plooien , hetgeen vele malen mooier valt!
Dus voor die 24/ 30 hele euro.s zou ik er persoonlijk geen punt van maken
Kwantum levert mooi werk af. Onze gordijnen vd Kwantum hangen nu 16 jaar en blijven mooi!
Een offerte vragen voor gordijnen? 
Wat is het probleem? Dat Kwantum de vrijheid neemt om hun prijsstelling niet oneindig lang in stand houden en regelmatig iets nieuws/anders bieden? Pluim voor Kwantum zou ik zeggen: meer bedrijven zouden actiever met hun proposities moeten omgaan i.p.v. blijven zitten en wachten op een klant.
Hoelang was is die prijsopgave geldig?.
De prijs van gordijnen maken is ,12,50 tot 17,50 per baan bij de woninginrichter , alleen al band en haken bent u ca 10,00 euro kwijt.
De prijs van gordijnen maken is ,12,50 tot 17,50 per baan bij de woninginrichter , alleen al band en haken bent u ca 10,00 euro kwijt.