LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips t.v

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
violet
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jul 2005 20:54

philips t.v

Ongelezen bericht door violet »

mijn zowat 2 jaar oude philips t.v deed het niet meer.

hij is opgestuurd naar de fabriek.en wat krijg ik in een brief gemeld.

hij is niet meer te maken,

nu heb ik een aanbod gehad van philips.ik kan een andere t.v.kopen en betaal daar dan voor €409.=
winkelprijs €800,=

wat vinden jullie hiervan. moet ik dat doen??????

hij was pas nog net niet 2 jaar.

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: philips t.v

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Ik zou hier niet mee accoord gaan. Een goedwerkende TV moet ongeveer 8 a 10 jaar meegaan.

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: philips t.v

Ongelezen bericht door Joers »

Sja....maar als garantie voorbij is, issie voorbij vrees ik

Elvis Presley
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 feb 2008 16:30

Re: philips t.v

Ongelezen bericht door Elvis Presley »

Sorry dat ik zo laat reageer.

Ik denk dat je op deze manier niet afgescheept kan worden, want ondanks dat je meestal maar 1 jaar fabrieksgarantie hebt ligt het eraan waar het apparaat aan kapot is gegaan.
Ik ben al lang lid van de consumentenbond en wat ik in de loop der jaren over dit soort zaken gelezen heb is dat op de meeste onderdelen een langere garantie van 1 jaar geldt omdat geacht wordt dat duurdere apparatuur langer mee hoort te gaan dan 2 jaar, en kan je hier waarschijnlijk ook met succes over procederen met philips.

maar om het 100% zeker te weten...neem even contact op met de consumentenbond.

hpb
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 sep 2006 10:07

Re: philips t.v

Ongelezen bericht door hpb »

Laat je niet op deze manier afschepen: van een tv van Philips mag je als consument een langere levensduur dan 2 jaar verwachten. Ok, techniek kan falen, maar dat doet niets af aan je rechten, ook niet als de zg. fabrieksgarantie is verlopen (al denken de meeste mensen dat wel en verschuilen winkeliers zich hier ook achter) .

Het is netjes dat Philips een aanbod doet, maar als je je recht wil halen moet je je richten tot de winkelier waar je de tv hebt gekocht. Met de winkel heb je een overeenkomst, niet met Philips.

Kijk ook eens op www.consuwijzer.nl. Hier staat wat je rechten zijn en welke stappen je dient te nemen. Het is wel reeel om een gedeelte van het verlies te nemen: De tv heeft immers 2 jaar goed gefunctioneerd.

suc6

Gesloten