De levertijd van twee weken werd ruimschoots overschreden, dus maar eens gebeld, want van Praxis geen enkel bericht. Bleek dat de lutrabox “een langere levertijd heeft”. Maar hoe lang kon men niet vertellen.
Aangegeven dat we binnen twee dagen wilden weten waar we aan toe waren. Geen bericht dus opnieuw gebeld.
Nog steeds geen info, de leverancier had wel een mail gestuurd met de vraag naar het ordernummer, maar daar hadden ze nog geen actie op ondernomen
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Neutral :|](./../images/smilies/icon_neutral.gif)
In de aankoopbevestiging staat dat we het artikel kunnen retourneren. Zover laten we het echter niet komen. Aangegeven dat we de order annuleren omdat men geen weet heeft wanneer geleverd zal worden.
Bevestigd per e-mail, maar in mijn account staat na vier dagen nog steeds betreffend artikel als aankoop.....
Ik dacht bij Praxis bij een degelijk bedrijf gekoht te hebben, maar ben me net rot geschrokken van alle VELE (!!!) negatieve recensies. Iets voor Rader om even in te duiken denk ik. Wij zijn wel even klaar met Praxis.