In Oktober 2022 heb ik van mijn laatste geld plisségordijnen gekocht en laten ophangen door een bedrijf. Sindsdien is er al 4 keer iets 'mis' geweest, dat de spanning eraf was en het gordijn niet keer omhoog kon, of dat heel de bovenkant naar beneden kwam.
Dit bedrijf zit op ruim een uur afstand van mijn huis en elke keer antwoordden ze erg laat en het langskomen gebeurde steeds later ook. Nu de laatste keer kreeg ik weer geen antwoord, dus ik belde op en kreeg de volle laag. Ik moest het zelf maar doen want het was maar één schroefje.
Ik heb een chronische en progressieve aandoening waardoor ik weinig kracht in mijn spieren, met name handen en polsen heb. Volgens deze eigenaar van het bedrijf verschool ik me teveel achter mijn ziekte. Andere mensen proberen alles en ik verschool achter mijn ziekte, áls die al waar zou zijn!
Dit raakte me erg. En nu zit ik met gordijnen die niet goed zijn. Want de spanning raakt er continu af. De schroefjes zijn van plastic en ook doorgedraaid.
Weet iemand waar ik deze schroefjes kan aankomen? Want dit bedrijf wil mij absoluut niet helpen.