Goedemorgen,
In Oktober 2022 heb ik van mijn laatste geld plisségordijnen gekocht en laten ophangen door een bedrijf. Sindsdien is er al 4 keer iets 'mis' geweest, dat de spanning eraf was en het gordijn niet keer omhoog kon, of dat heel de bovenkant naar beneden kwam.
Dit bedrijf zit op ruim een uur afstand van mijn huis en elke keer antwoordden ze erg laat en het langskomen gebeurde steeds later ook. Nu de laatste keer kreeg ik weer geen antwoord, dus ik belde op en kreeg de volle laag. Ik moest het zelf maar doen want het was maar één schroefje.
Ik heb een chronische en progressieve aandoening waardoor ik weinig kracht in mijn spieren, met name handen en polsen heb. Volgens deze eigenaar van het bedrijf verschool ik me teveel achter mijn ziekte. Andere mensen proberen alles en ik verschool achter mijn ziekte, áls die al waar zou zijn!
Dit raakte me erg. En nu zit ik met gordijnen die niet goed zijn. Want de spanning raakt er continu af. De schroefjes zijn van plastic en ook doorgedraaid.
Weet iemand waar ik deze schroefjes kan aankomen? Want dit bedrijf wil mij absoluut niet helpen.
Probleem met COMTR gordijnen
Re: Probleem met COMTR gordijnen
U hebt recht op een deugdelijke product, tevens binnen het garantietermijn recht hebt op gratis reparatie of vervanging. Zie www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten.
Indien het product te vaak kapot gaat dan kunt u de koop ontbinden zodat u het geld terug krijgt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.
Indien het bedrijf is aangesloten dan kunt u naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of een bindend uitspraak
Indien u zelf gaat repareren dan kan het bedrijf zeggen dat u het kapot gemaakt hebt en hierdoor kan garantie komen te vervallen.
Indien het product te vaak kapot gaat dan kunt u de koop ontbinden zodat u het geld terug krijgt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.
Indien het bedrijf is aangesloten dan kunt u naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of een bindend uitspraak
Indien u zelf gaat repareren dan kan het bedrijf zeggen dat u het kapot gemaakt hebt en hierdoor kan garantie komen te vervallen.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Probleem met COMTR gordijnen
U heeft deze gordijnen nu sinds okt 2022 ....dus nu zo.n 9 mnd?GewoonWendy schreef: ↑15 jul 2023 09:59(...)
Dit bedrijf zit op ruim een uur afstand van mijn huis en elke keer antwoordden ze erg laat en het langskomen gebeurde steeds later ook (...)
Ik begrijp dat ze steeds zijn langsgekomen om het op te lossen?
Deze gordijnen hebben tussendoor dus wél goed gefunctioneerd?
Wat gaat er nu steeds mis dan met het ophalen en neerhalen van deze plissé gordijnen?
Zover ik weet verkopen bv Kwantum en de Gamma ook plissé gordijnen.
Informeer anders daar eens even naar eventueel ander materiaal vwb de schroefjes i.p.v die van plastic die nu ook doordraaien.
En vraag familie of buren of vrienden even om wat hulp hierbij.
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42
Re: Probleem met COMTR gordijnen
Om m maar even erin te gooienSeinhuis schreef: ↑16 jul 2023 22:38U hebt recht op een deugdelijke product, tevens binnen het garantietermijn recht hebt op gratis reparatie of vervanging. Zie www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten.
Indien het product te vaak kapot gaat dan kunt u de koop ontbinden zodat u het geld terug krijgt.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.
Indien het bedrijf is aangesloten dan kunt u naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of een bindend uitspraak
Indien u zelf gaat repareren dan kan het bedrijf zeggen dat u het kapot gemaakt hebt en hierdoor kan garantie komen te vervallen.
Niet iedereen heeft een RB dus pas je riedel eens aan.(opgeslagen riedels aanpassen, Knippen&plakken)
-
- Berichten: 1392
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Probleem met COMTR gordijnen
Misschien slechte kwaliteit? Ik heb ze van de Ikea. Geen schoefjes nodig of wat dan ook om aan te passen. Ophangen en klaar. Werken perfect.
Re: Probleem met COMTR gordijnen
In theorie klopt dat als een bus, maar als je de naam van dat bedrijf googelt dan weet je dat dit in de praktijk niks gaat opleveren
Kan je dat even uitleggen
.... Eenmanszaak,
Weet je wel wat dat is
geregistreerd op een woonadres,
Wat is daar nis mee.
nergens bij aangesloten,
Waarom moet dat
website under construction,
Nou en
Turkse eigenaar "bemiddelt" in raambekleding.
Mag een Turk geen winkel hebben
[/quote]
Op zijn site staat toch duidelijk dat je in de winkel kan komen kijken .
TS vraag aan het bedrijf om de onderdelen per post op te sturen dan is het probleem een heel eind opgelost.
COMTR
vindt dit leuk
Re: Probleem met COMTR gordijnen
Helaas zie ik een negatieve bericht over onze bedrijf die eigenlijk hele goede recensies heeft. Zie hiervoor Facebook of Google
Wij zijn gevestigd in Helmond en helpen bij problemen binnen 48 uur.
Wij zijn meerdere keren bij deze klant geweest en hebben haar altijd geholpen. Uren telefoongesprekken gevoerd. Bij plissé gordijnen van ons krijgen we bijna nooit een melding dat het niet goed is en als er wat is lossen we dit voor definitief op. En horen verder niks. Dus na paar duizend plissé gordijnen plaatsen weten we %100 wat wel kan en niet kan.
Ik heb klant ook een voorbeeld gegeven dat als je internet niet doet vragen ze jou ook een kleine moeite om even de stekker er uit te trekken en na 1 minuut weer er in te doen.
De moeite die ik vraag was niet veel meer.
Onze plissé gordijnen zitten niet geschroefd maar geplakt (laat geen Plakrest achter) de plissé gordijnen zijn af te stellen doormiddel van een schroefje en touwtje. Alleen de enige wat nodig is schroefje iets los draaien en de touwtje paar millimeter aanspannen. Hier heb je ongeveer een halfe kilogram kracht voor nodig.
Ook heb ik voorgesteld voor deze 10 seconden werk om de arbeidskosten te vergoeden als klant een bedrijf inschakelt.
Wij hebben klant na paar keer te bezoeken geprobeerd op afstand te helpen. Want de problemen die wij hoorden kon niet vanuit zich zelf onstaan maar door een externe factor.
Klant geeft aan dat ze niks kan maar was wel aan het schoonmaken wanneer mijn collega haar had geholpen.
Ze had telkens de kracht om mij te bellen en berichten en in totaal heb ik haar meer dan 4 uur lang gesproken.
Jammer dat de energie die wij er in hebben gestoken niet wordt gewaardeerd.
Ik kan niet met een bedrijfs taal type maar gewoon.
Ik hoop dat mensen een beter beeld krijgen na deze bericht.
Wij zijn gevestigd in Helmond en helpen bij problemen binnen 48 uur.
Wij zijn meerdere keren bij deze klant geweest en hebben haar altijd geholpen. Uren telefoongesprekken gevoerd. Bij plissé gordijnen van ons krijgen we bijna nooit een melding dat het niet goed is en als er wat is lossen we dit voor definitief op. En horen verder niks. Dus na paar duizend plissé gordijnen plaatsen weten we %100 wat wel kan en niet kan.
Ik heb klant ook een voorbeeld gegeven dat als je internet niet doet vragen ze jou ook een kleine moeite om even de stekker er uit te trekken en na 1 minuut weer er in te doen.
De moeite die ik vraag was niet veel meer.
Onze plissé gordijnen zitten niet geschroefd maar geplakt (laat geen Plakrest achter) de plissé gordijnen zijn af te stellen doormiddel van een schroefje en touwtje. Alleen de enige wat nodig is schroefje iets los draaien en de touwtje paar millimeter aanspannen. Hier heb je ongeveer een halfe kilogram kracht voor nodig.
Ook heb ik voorgesteld voor deze 10 seconden werk om de arbeidskosten te vergoeden als klant een bedrijf inschakelt.
Wij hebben klant na paar keer te bezoeken geprobeerd op afstand te helpen. Want de problemen die wij hoorden kon niet vanuit zich zelf onstaan maar door een externe factor.
Klant geeft aan dat ze niks kan maar was wel aan het schoonmaken wanneer mijn collega haar had geholpen.
Ze had telkens de kracht om mij te bellen en berichten en in totaal heb ik haar meer dan 4 uur lang gesproken.
Jammer dat de energie die wij er in hebben gestoken niet wordt gewaardeerd.
Ik kan niet met een bedrijfs taal type maar gewoon.
Ik hoop dat mensen een beter beeld krijgen na deze bericht.
COMTR
vindt dit leuk