LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Regent Beveiligingen in Beesd

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Han73
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2012 20:52

Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Han73 »

Augustus 2010 heb ik een opzegbrief met betrekking tot huisbeveiliging gestuurd naar Regentbeveiliging in Beesd. Daarin aangevende dat ik het contract met hun per eerstvolgende mogelijkheid op wilde zeggen en dat ik een bevestiging van ontvangst wilde hebben.
Regent Beveiligingen heeft hierop echter nooit contact opgenomen.
Daarom heb ik in januari 2011 maar per mail geprobeerd contact op te nemen. Bij de mail had ik ook de brief gevoegd die ik in de voorgaande augustus had gestuurd.

Hier kwam daadwerkelijk een reactie op. Ze zouden spoedig telefonisch contact met mij opnemen. Dat was 10 januari.
Dat gebeurde dus niet.
1 Februari heb ik een mail gestuurd met de vraag wat zij verstaan onder spoedig. Geen reactie.
Toen heb ik het maandbedrag over januari door de bank terug laten storneren en de betalingsmachtiging laten stoppen.
Daar had dus wel een reactie op verwacht.
Die reactie kwam pas 20 augustus in de vorm van een 4e aanmaning waarin gedreigd werd met een incassobureau en beslaglegging op loon. Geen idee wat er met de eerste 3 aanmaningen is gebeurd, maar wij hebben die niet gehad.

Daarop ben ik dus meteen gaan bellen en mailen.
Na lang aandringen kwam er daadwerkelijk reactie (had ik eigenlijk niet verwacht).
Ik werd gebeld. Het contract zou die augustus (2011) aflopen. Contractueel zou ik dus nog 120 Euro moeten betalen.
Prima. Als dat het contract is, dan betaal ik dat. Hij vroeg ook nog of ze dat konden afschrijven of dat ik een acceptgiro wilde. Ik koos de acceptgiro.

Het duurde daarna tot december 2011 dat de acceptgiro binnen kwam. Deze kwam echter niet van Regent Beveiligingen maar van een incassobureau.
Ook was het niet 120 maar 157 Euro. Er zaten ook nog even buitengerechtelijke kosten van 37 Euro bij.

Hier was ik dus flink boos over en mailde direct, met de vraag of ze gek waren geworden en dat ik mij 37 Euro terug wilde.
Wat schetst mijn verbazing: Geen reactie! (inderdaad, dit is sarcastisch). Mijn geld heb ik ook nog steeds niet terug.
De manier waarop ze bij Regent Beveiligingen met klanten omgaan vind ik stuitend.
De communicatie is slecht tot niet aanwezig. Mij bekruipt het gevoel dat Regent Beveiligingen een malafide organisatie is die er alles aan doet om mensen van hun geld af te helpen. Zeker geen aanrader.

MVLE
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2012 10:10

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MVLE »

Ook ik heb helaas nu deze ervaring met Regent Beveiligingen. In juli 2008 hebben wij ons contract schriftelijk en telefonisch opgezegd bij Regent Beveiligingen ivm verhuizing naar een nieuw te bouwen huis.
In juni 2009 na oplevering van ons nieuwe huis hebben wij diverse offertes opgevraagd voor beveiliging van ons nieuwe huis. Onder andere ook een offerte bij Regent Beveiligingen. We hebben niet gekozen voor Regent Beveiligingen en dit persoonlijk en telefonisch aan hen doorgegeven. Overigens nogmaals nadat Regent Beveiligingen telefonisch contact met ons heeft opgenomen om nogmaals de reden te vragen waarom wij niet voor hen kozen.
Wat schetst mijn verbazing dat ik vandaag NB een aanmaning ontvang van Q-collect uit Nijmegen voor een openstaande vordering van Regent Beveiligingen, met als specificatie een opsomming van niet betaalde facturen vanaf 21-07-2008 tot en met 23-03-2011 van eur. 990,00 plus buitengerechtelijke kosten van eur. 150,00. Het totaalbedrag van eur. 1.140,00 dienen wij binnen 5 dagen vanaf datum brief 14-06-2012 te voldoen. Ik ben het spoor bijster, want wij hebben tot heden nooit een factuur cq aanmaning van Regent Beveiligingen ontvangen. Noch kan Regent Beveiligingen zich verschuilen dat ons adres niet bij hen bekend is, omdat de offerte destijds op ons nieuwe huisadres met bestaande klantgegevens is uitgebracht. NB is een aantal weken geleden telefonisch contact met mij opgenomen door Regent of wij een contract hadden bij hen, waarop ik hen nietsvermoedend en wat verwonderd heb meegedeeld dat dit al 4 jaar niet meer het geval is. Ook mij bekruipt het gevoel dat of de administratieve organisatie op zijn zachtst gezegd niet op orde is of dat sprake is van malafide praktijken en een geldinzamelingsactie wordt gehouden. Zeker geen aanrader en ik ben blij dat wij destijds gekozen hebben voor een degelijke, bescheiden, betrouwbare en overzichtelijk beveiligingsbedrijf.

MAXIEM

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MAXIEM »

MVLE

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
https://www.klachtenkompas.nl/

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Maxiem.

Mark at Regent
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2012 01:21

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Mark at Regent »

Hallo,

Mijn naam is Mark. Ik ben als relatiebeheerder verantwoordelijk voor de regio Utrecht.

Ik werk voor Regent beveiligingen en heb in mijn regio alle bevoegdheid om te zorgen dat mijn klanten tevreden zijn. Binnen Regent is dat het enige dat telt voor ons relatiebeheerders: klanttevredenheid.

Ik mag van Regent elke beslissing nemen die ik wil, het enige waarop aan het eind van de rit naar gekeken wordt, is klanttevredenheid. Aan Regent beveiligingen als bedrijf ligt het dus niet. Misschien wel aan mijn inschatting. Ik weet, net als u, dat het heel verleidelijk is een negatieve ervaring aan het internet toe te vertrouwen. Ik weet en hoop ook dat ik heel veel tevreden klanten heb.

Als u binnen of buiten mijn regio iets heeft wat zorgt dat u niet tevreden bent, vraag ik u mij nu te bellen. Wij zijn dag en nacht bereikbaar, 7 dagen per week. Mijn telefoonnummer: 0629730392.

Ik zorg er voor dat uw vragen of problemen worden opgelost.

Wat ik niet op kan lossen is dat sommige mensen een langdurig contract hebben afgesloten, waarin ook de afbetaling van het systeem in zit en dit vervolgens voortijdig willen opzeggen. Wellicht lijkt het dan dat we erg moeilijk doen, feit is, dat de aangegane financiering nog niet is afgelost.

Met Regent is echter altijd te praten.

Nogmaals, heeft u een andere indruk, bel me!

Ik zou het heel fijn vinden ( maar ik realiseer me dat de kans erg klein is, omdat deze site nu eenmaal over klachten gaat) als ook mijn tevreden klanten zouden reageren.

stoompie1
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 sep 2012 10:37

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door stoompie1 »

laaste klacht 20-6-2012 reactie van die mark van regent 9-11-2012 bijna 5 maanden later dus nee bijkbaar is het bij regent niet echt makkelijk praten en reagern ze als ze een slak zijn die vanzolder naar hetb toetsen bord in de bieb om de hoek moeten kruipen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mark at Regent schreef: Ik zou het heel fijn vinden ( maar ik realiseer me dat de kans erg klein is, omdat deze site nu eenmaal over klachten gaat) als ook mijn tevreden klanten zouden reageren.
Lijkt me ook niet - daar hier vaak eerst een spoor van ellende aan vooraf gaat alvorens men zich hier uit - vaak omdat het bedrijf waar het om gaat niet mee wil werken, of niet reageert.

Tip, als jullie echt serieus zijn, reageer dan sneller! En direct naar de klant toe, en niet via een forum alleen - dat is damage control - maar de schade is al 'gedaan'.

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MrKoen »

Gisteravond hebben wij een verkoper van IB&M, onderdeel van Regent Beveiliging, aan tafel gehad om ons voor te lichten over het anti inbraaksysteem wat ze verkopen. In het kort: niet doen en niet mee in zee gaan.

Naast het volledig toepassen van de IKPAS, MOC en doodvonnis verkoop-technieken (zie http://pclooptvast.nl/leren-verkopen-ho ... et-cursus/), maakte deze meneer zich schuldig aan het negeren van de wet op colportage (zie http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties). Deze schrijft voor dat we wettelijk recht hebben op 8 dagen bedenktijd na het aangaan van een overeenkomst met een colporteur. Na lang aandringen dat wij niet direct wilden tekenen, bracht de colporteur deze optie alsof het een zeer ongebruikelijk iets was en een geste vanuit hem waar we ons erg vereerd over moesten voelen. Niets is minder waar, het is ons wettelijk recht en geenszins een geste vanuit hem. Tevens sprak hij zichzelf meerdere malen tegen in zijn verhaal en was hij er duidelijk op gericht om ons via de “prijsverlagen” ("wat denkt u dat zo'n systeem kost?", "normaal 2000 euro", "wij doen het voor 1300 euro", "maar wacht, u bent een van de gelukkigen om als eerste 10 te mogen tekenen, als u nu direct tekent kost het u maar 300 euro, tekent u morgen, dan wordt het weer 2000 euro") en “angst aanjagen” ("wist u dat er 70% meer inbraken plaats vinden?", "in uw buurt <noem wat straatnamen> is onlangs nog ingebroken, ze stonden met een mes naast het bed van de bewoners toen ze sliepen! dat wilt u toch niet meemaken?!") verkooptechniek te overtuigen van hun product. Hiervoor wist hij zelfs geprinte documenten te tonen waarop mensen zogenaamd reviews achter hadden gelaten over het kopen van inbraaksets (tevens het adres van de dichtstbijzijnde McDonalds erop waar ze zogenaamd verhandeld werden, uhhuh). Toen ik deze colporteur ermee confronteerde dat het wel heel erg onwaarschijnlijk is dat een inbreker openlijk met voornaam-, achternaam en woonplaats op internet gaat schrijven hoeveel succes hij wel niet heeft met een inbraakset, trok hij de papieren snel weer weg en mompelde hij dat het inderdaad onwaarschijnlijk was. Uiteindelijk probeerde de colporteur de “doodvonnis” techniek om alsnog het product te verkopen (hierbij begint hij gewoon met het invullen van het contract en vraagt daarbij stelling door naar uw gegevens in de hoop u te overrompelen en dat u braaf uw gegevens geeft). Toen we ons hierin niet lieten kennen en aangaven niet te willen tekenen, heeft hij in allerhaast onze woning verlaten.

Absoluut geen nette werkwijze en dus in strijd met de Nederlandse wetgeving. Ik heb daarom halve melding gedaan bij de Nederlandse consumentenautoriteit (088 - 070 70 70), het keurmerk Centrum Criminaliteitspreventie Veiligheid (CCV) waar ze bij aangesloten zeggen te zijn (030 - 751 67 77) en heb mijn kennissen en buren gewaarschuwd voor deze onderneming.

Middels deze weg waarschuw ik ook u voor deze praktijken. Pak dit samen met de berichten hierboven dat als je eenmaal aan een contract met ze vastzit, je er klaarblijkelijk niet makkelijk meer vanaf komt en hopelijk denk je 2 keer na alvorens het minimaal verplichte jaarcontract met ze aan te gaan. Dit is overigens ook iets waar ze uiterst schimmig over doen in hun gesprek. Heb er meermaals direct naar moeten vragen alvorens dit verplichte jaarcontract werd toegegeven. Je bent dus minimaal 828 euro kwijt. Laat je niet inpalmen met de 299 euro!!!

Niet doen dus!. Uw woning beveiligen, prima, maar vraag zelf offertes op bij bedrijven bij u in de buurt en laat u niet in deze val lokken.

Geziena
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2013 16:45

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Geziena »

Ook wij hebben een slechte ervaring met IB&M preventie te Beesd. Er kwam iemand bij ons aan de deur
voor buurtpreventie. Ja buurtpreventie daar voelden wij wel voor, er waren meerdere gezinnen bij ons in de straat die al hadden getekend zei ze, en er waren veel inbraken bij ons in de buurt. Als wij direct tekenden dan was het een stuk goedkoper. We hebben getekend, stom van ons want normaal zijn wij niet zo goed van vertrouwen. Met een buurtfeest komen wij er achter dat wij de enigen in de straat zijn die hebben getekend plus dat er volgens mevrouw waar zou zijn ingebroken er helemaal niet ingebroken is.
Wij dus het bedrijf opgebeld, de telefoniste heeft het voor ons opgezocht en inderdaad niemand bij ons in de straat heeft getekend. Wij hebben dus een aangetekende brief verstuurd naar het bedrijf en we hebben de installatie van het alarmsysteem geannuleerd. Dit is volgens ons geen buurtpreventie meer als je in de buurt de enige bent. Bij het telefoongesprek werd al gezegd dat de annuleringskosten € 395,- zijn.
In de aangetekende brief hebben wij gezet dat wij dit niet gaan betalen omdat wij valse voorlichting hebben gehad. 3 Dagen later lag er een brief in de bus dat wij binnen 14 dagen € 395,- moeten betalen omdat wij niet binnen 8 dagen hebben geannuleerd.
Wij zijn niet van plan om dit te gaan betalen omdat wij niet de juiste informatie hebben gehad, neemt niet weg dat we nu nog niet begrijpen hoe we zo stom hebben kunnen zijn, we hebben het hele gesprek in de aangetekende brief uitgelegd maar daar gingen ze helemaal niet op in.

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MrKoen »

Erg bedankt voor het delen van deze informatie! Ben ik, nogmaals, erg blij en opgelucht dat ik op het nippertje niet in deze val ben getrapt. Was mijn onderbuikgevoel toch terecht. Eens je in de val bent getrapt, kom je er niet meer vanaf.

Overigens als schrale troost, ze gaan zo geraffineerd te werk met zulke gladde praatjes dat wij er ook bijna ingetrapt waren, terwijl we normaliter ook altijd erg voorzichtig zijn.

Ze weten het trouwens prima binnen de mazen te spelen. Al mijn klachten zijn afgewimpeld met dat ze er niets mee konden. Enige optie was een civielrechtelijke procedure aangaan tegen de verkoper. Ga daar maar eens aan beginnen. Ben je zo veel geld en tijd verder. Beste remedie dus, waarschuw al je kennissen, buren en familie en gebruik de social media om deze leugenaars een halt toe te reopen. Bij ons in de buurt heeft iedereen direct zijn afspraken met dit bedrijf opgezegd. Dat helpt dus!!

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MrKoen »

Trouwens voor diegenen die wel zo'n alarmsysteem willen, maar niet het blok aan je been van dit bedrijf, deze week stond in de Hema folder een vergelijkbaar draadloos alarmsysteem te koop voor slechts 74 euro. Was zelfs nog iets uitgebreider dan het pakket wat ze hier probeerden aan te smeren.

RolandL
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2014 17:40

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door RolandL »

Vandaag kwam ook bij ons een colporteur aan de deur van IB&M beveiligingen. Net als in de reacties van andere mensen probeerde deze man ons ook een alarmsysteem aan te smeren. Ook weer dezelfde verhalen over een inbraakgolf in de buurt. Het was wederom een onvergetelijk aanbod wat deze man te bieden had.
Inderdaad Het zou alleen € 229,- kosten. Maar er zat natuurlijk een addertje onder het gras. Er zat een verplicht abonnement bij van € 400,- per jaar voor de meldkamer. Toen ik vroeg of de aanbieding ook gold zonder dit abonnement reageerde de colporteur zeer agressief en verbolgen. "Wat denkt u wel !? Dat is onze corebusiness" werd mij toegebeten. Ik vroeg toen of ik er nog over na mocht denken en volgende week een nieuwe afspraak mocht maken. Ik wilde namelijk ook zelf uitzoeken wat de beste kwaliteit/prijs verhouding was met betrekking tot andere aanbieders. Ook hier reageerde de colporteur zeer negatief op: "Dan gaat de aanbieding over". "Bovendien ik heb u de vergelijking toch al gegeven (hij had namelijk materiaal bij zich waaruit zou moeten blijken dat zij de goedkoopste en beste
zijn ) Daarop zei ik tegen hem: "Ik ga geen contract tekenen". Hij probeerde vervolgens mij tegen mijn vrouw uit te spelen. Mijn vrouw aarzelde nog. "Ja, maar uw vrouw is akkoord" Maar mijn vrouw had nog helemaal geen beslissing genomen ! Gelukkig schaarde mijn vrouw zich achter mijn beslissing. Het gesprek dat vriendelijk begon eindige bijna in een ruzie. De colporteur verliet heel boos ons huis. Gelukkig heeft mijn verstand mijn gered. Maar ik wil iedereen in Zoetermeer en omstreken waarschuwen voor deze praktijken. Teken niets, zolang je er niet over mag na denken ! En teken ook niets zolang je niets weet over de betrouwbaarheid van het bedrijf en of het bedrijf daadwerkelijk de beste en goedkoopste is.

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MrKoen »

Jammer om te vernemen dat ze vrolijk door gaan met dezelfde wanpraktijken. Ik kwam vorige week toevallig nog ergens tegen dat wanneer een colporteur in zijn overeenkomst die je op dat moment tekent (elke vorm van informatie achteraf - e-mail, brief, telefoon, etc telt NIET als geldig) niet duidelijk en expliciet heeft staan dat je recht hebt op de wettelijk verplichte 8 dagen bedenktijd, dat jij als consument het recht hebt de overeenkomst eenzijdig zelfs nog na het tekenen nietig te verklaren aangezien deze niet voldeed aan de wettelijke eisen. Mocht je dus toch getekend hebben en er daarna spijt van hebben, beroep je op deze mogelijkheid. Dit hield in het storneren van eventueel afgeboekte bedragen en het inlichten per brief van het bedrijf dat je de overeenkomst nietig verklaart op basis van het niet voldoen aan de wet colportage. Dat ze je brief dan waarschijnlijk nooit zeggen ontvangen te hebben was niet eens een issue. Ook dreigementen voor deurwaarders e.d. mocht je in de wind slaan aangezien jij in je recht stond en zij dan dus maar een civielrechtelijke procedure aan moeten spannen om hun gelijk bij de rechter te claimen (maar een rechter zal ze dus nooit gelijk geven!).

Dus nogmaals: heb je al getekend, heb je spijt, zeg de overeenkomst op en laat je niet bang maken door dreigementen.

Jvdt
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2014 19:07

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Jvdt »

Zojuist kwam de heer Verbruggen uit Voorschoten van het bedrijf IB&M aan de deur om ook hier een alarm systeem aan te dringen. Hierop heb ik hem verwezen naar de sticker onder de belknop, waarop duidelijk te lezen is dat wij niet kopen aan de deur. Hierop antwoordde de beste man dat het geen verkoop was, maar advies. Het was trouwens erg lastig om tussen zijn woorden door te praten, want hij hanteerde geen spaties in zijn zinnen. De beste man voor de zekerheid toch nogmaals gewezen op de sticker en er ook bij verteld dat we niet kopen aan de deur, wederom vertelde hij dat het niet ging om verkoop. Dat was voor mij een geschikt moment om de monoloog te beëindigen en de deur te sluiten.

Blijkbaar zijn ze dus erg actief in Zoetermeer deze maand, dus pas op!

evanriel
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2014 20:56

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door evanriel »

Beste,

Zijn actief in Oisterwijk (Noord-Brabant). De verkoper kwam aan de deur vriendelijk over, echter al wel inspelen op gevoel van onveiligheid. Netjes kaartje op gegeven met hun website. Wel een uitnodiging aanvaard voor een gesprek. Ben zojuist even gaan googlen over de ervaringen van dit bedrijf. BEDANKT voor jullie reacties. We zien af van dit bedrijf. Te veel negatieve reacties.
Inderdaad, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik ben alleen benieuwd of deze verkoper nog aan de deur gaat verschijenen..

SabrinaH
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2014 09:09

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door SabrinaH »

Ik vraag mij af of de opzeggingen waar men het over heeft op dit forum per aangetekende brief zijn gedaan (dit is immers een voorwaarde uit het contract).

Ik ben ook benieuwd naar de inhoudelijke ervaringen met dit bedrijf, dus bij meldingen en technische problemen. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

marianne123
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2014 16:53

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door marianne123 »

Op zich heb ik geen slechte ervaringen met de technische kant van Regent. De opvolging door de meldkamer gebeurt prima, ze komen in principe uit zichzelf voor controle en het advies lijkt goed.
Wel herken ik de klantonvriendelijkheid t.a.v. contracten. Ik wil over naar Glasvezel, heb daarvoor een extra kastje nodig ( volgens KPN kan het helemaal niet, maar dat terzijde). Kosten ca. € 250,- plus voorrijkosten. Die hoef ik niet te betalen als ik een contract voor 5 jaar afsluit. Ze kunnen me echter niet zeggen wat de kosten zijn als ik tussentijds het contract wil/moet openbreken. Dat zien we dan wel, is hun reactie.
Gelukkig kan ik mijn huidige contract binnenkort opzeggen, dus als ze niet met een oplossing komen, zijn ze een, overigens tevreden, klant kwijt.

Mark at Regent
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2012 01:21

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Mark at Regent »

Het aanbod geldt nog steeds, heeft u een probleem met Regent of met uw alarmsysteem lossen we dat op. Mijn telefoonnummer is wel veranderd, 0611958347. Mocht blijken dat u in een andere regio moet zijn, verbind ik u gewoon door.

Wilt u niet te maken hebben met colportage, maar wel een eerlijk en deugdelijk advies over uw totale veiligheid in en om uw woning en waar meerdere mogelijkheden voor u naast elkaar gezet worden, kunt u me ook bellen.
Laatst gewijzigd door Mark at Regent op 25 jan 2015 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

MrKoen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jul 2009 10:52

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door MrKoen »

Mark at Regent schreef:Het aanbod geldt nog steeds, heeft u een probleem met Regent of met uw alarmsysteem lossen we dat op. Mijn telefoonnummer is wel veranderd, 0619199240 of 0611958347. Mocht blijken dat u in een andere regio moet zijn, verbind ik u gewoon door.

Wilt u niet te maken hebben met colportage, maar wel een eerlijk en deugdelijk advies over uw totale veiligheid in en om uw woning en waar meerdere mogelijkheden voor u naast elkaar gezet worden, kunt u me ook bellen.
Allemaal leuk en aardig, maar het zegt mij al genoeg dat uw organisatie 1) gebruik moet maken van colportage om uw diensten aan de man te brengen 2) daarvoor blijkbaar een flinke dosis leugens en dreigementen bij moet gebruiken omdat het anders zelfs dan nog niet verkoopt.

Nee dank u.

Henk de K
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2015 22:20

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door Henk de K »

Ook ik had een meneer van IB & M binnengelaten en me een alarmsysteem aan laten smeren. Nu wordt er bij ons in de buurt vaak ingebroken en we hadden er al vaak aan gedacht zo iets aan te schaffen maar zijn er nooit toe gekomen. Nu hadden we dus getekend, maar lazen toen de berichten hier. We gingen googelen omdat het geheel gewoon niet goed voelde. En wilden er vanaf, dat moet kunnen binnen een wettelijke bedenktijd.

Ik heb verschillende pogingen gedaan het bedrijf te bellen, maar kreeg geen gehoor. Toen uiteindelijk wanhopig Mark @ Regent gebeld. Hij vertelde me dat Regent intussen failliet was gegaan op een hele onfrisse manier. Hij raadde me aan een aangetekende opzegbrief te sturen naar IB & M en de curator van Regent. Hij vertelde me dat hij en zijn collega's intussen voor zichzelf waren begonnen. En zonder zich op te dringen bood hij aan om ons een echt beveiligingsadvies te komen geven.

Dat hebben we mee ingestemd en er verscheen een keurige heer op de stoep die echt begreep waar het om ging, goed voorbereid, wist wat er speelde in de buurt en kende ons soort huizen. Zeer goed advies gekregen, met een voor ons beter aanbod dan IB & M. Voor ons heel duidelijk waarom hij het systeem zo wou inrichten als hij adviseerde, heel open in de keuzes, systeem iets duurder maar de maandelijkse kosten veel goedkoper, zodat het na een jaar al beter is qua kosten. We mochten er rustig over nadenken(!), sterker nog hij raadde ons aan er goed over na te denken, een alarmsysteem verandert het nodige in je dagelijkse routines. Dat hebben we gedaan en gaan het nu met een heel goed gevoel doen! Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt Mark! (niet meer @ Regent, maar ik mag je naam helaas niet noemen, dat is reclame).

vandenhurk
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2015 23:27

Re: Regent Beveiligingen in Beesd

Ongelezen bericht door vandenhurk »

Hier een klant die WEL tevreden is.
Onlangs hebben ze bij ons ook het systeem geplaatst van IBenM Regent beveiliging
De Dame heeft alles netjes uitgelegd hier en zich aan de gemaakte afspraken gehouden.
Het is erg jammer en een zeer bekend feit dat men zich alleen maar meld als er wat negatiefs te melden valt.
Maar de honderden tevreden klanten zie je niet.
Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij zelf ondertekend.
Wij zijn over stag gegaan omdat er ook veel werd ingebroken in de buurr.
Netjes de rekening gehad. Installatie duurde alleen wel lang

Gesloten