Goedemiddag, ik zou graag mijn ervaring met Sanidirect Almere willen delen.
Ik heb 3 weken geleden bij deze winkel een partij tegels besteld.
Toen ik de tegels ophaalde heb ik de verpakking gecontroleerd en hierbij waren geen bijzonderheden. Echter toen ik aan het klussen was bleek in de laatste pakketten vekeerde tegels te zitten.
Ik ben toen verhaal wezen halen, en de verkoper gaf aan dat het mijn schuld was omdat ik de verpakking niet open gemaakt had.
Nou zal hij hier misschien wel gelijk in hebben alleen had hij dit ook even kunnen zeggen toen ik ze bij hem afnam!
En daar komt nog bij dat het karton wat om deze tegels zit, de tegels bij elkaar houd, mocht je deze open scheuren kan je ze niet meer fatsoenlijk op tillen.
De verkoper had hier geen boodschap aan, maar omdat de discussie in de winkel hoog opliep en de mensen om gingen kijken, gaf hij aan dat hij een spoedbestelling zou doen en dat dan de tegels binnen enkele dagen geleverd zouden worden en hij mij op maandag (het was toen zaterdag) hierover terug zou bellen.
Die maandag belde hij op en gaf aan dat het een week duurde voordat de tegels er waren (dus eigenlijk dezelfde duur als een normale bestelling), maar dat ze als extra service ze zouden laten bezorgen.
Een dag later werd ik dan ook door de fabriek gebeld en hun gaven aan dat ze bezorgd zouden worden, ik hoefde verder niks te regelen als ik maar ervoor zou zorgen dat ik thuis was.
Op de dag zelf was ik aan het klussen toen ik op mijn telefoon een aantal gemiste oproepen zag, ik belde het nummer terug en kreeg weer dezelfde verkoper van dit bedrijf aan de lijn met de mededeling dat ik niet thuis was en dat de tegels bij hem stonden.
Ik heb deze meneer aangegeven dat ik de hele dag thuis was en dat dit niet waar kan zijn, hierop veranderde hij zijn verhaal en gaf aan dat ze mij gebeld hadden en ik niet opnam en dat er toen is besloten niet bij mij langs gegaan omdat de chauffeur nog meer had te doen.
Noot: In hun regelement staat beschreven dat hun niet aansprakelijk zijn voor fout geleverde tegels, echter vind ik wel dat je ervan uit mag gaan dat de verpakking klopt, en helemaal als de verpakking de boel bij elkaar houd!
M.b.t. de bezorging is mij niet verteld dat zij zouden bellen, anders had ik me telefoon wel bij me gehouden.
Kortom: Voor de verkoop kon alles, alleen toen de problemen begonnen werd alles op de koper afgeschoven.
Een klusje van 2 dagen duurde door deze figuren bijna 3 weken!
Mvg Ruben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sanidirect Almere ervaringen
Sanidirect Almere ervaringen
Laatst gewijzigd door Ruubske op 25 aug 2013 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sanidirect Almere ervaringen
Ze zijn dus wel aansprakelijk als ze jou niet de goede tegels leveren.
Dat leek me ook, ik kreeg alleen als reactie terug dat het mijn fout was omdat ik niet elk pak had opengetrokken wat er op neer kwam dat ik ze tegel voor tegel in me auto had moeten laden.
Dat is onzin. Het is doodnormaal om de pakken pas thuis open te maken. Het zelfs zo dat u hiermee maanden mee kunt wachten omdat consumenten geen onderzoeksplicht na de koop hebben. Niet dat dit verstandig is om te doen.