LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanisale

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Vorsbadarcen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2010 08:56

Sanisale

Ongelezen bericht door Vorsbadarcen »

Hallo,

Wij willen wat spulletjes voor onze badkamer bestellen.
Nu komen op internet terecht bij Sanisale. Niet sanisale in vught maar sanisale gevestigd in Curacao.

Schijnt een vrij jong bedrijf te zijn. Kan op dit moment geen slechte of goede ervaringen vinden over dit bedrijf.

Wie kent dit bedrijf?

Schijnbaar heeft de eigenaar eerder een badkamer/keukenzaak op de woonmall Alexandrium gehad. Daar schijnt hij falliet gegaan te zijn.

Groetjes

Marcel

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door Roeltej »

Woon je op Curacao? Anders zou ik het niet daar bestellen, beetje onlogisch lijkt me.

Ook leuk als je iets op moet sturen voor garantie, regel maar een zeecontainertje.

Zijn in Nederland ook zat goedkope sites, als bv http://www.saniwebwinkel.nl, daar heb ik verschillende spullen besteld.

amara
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2010 18:09

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door amara »

Ik heb juist heel erg goede ervaring met het bedrijf sanisale, perfecte service en verstand van zaken!
Ik heb al meerdere keren besteld en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben en het is nog een van de goedkoopste aanbieders ook. ga maar vergelijken :D :D :D :D :D :D

floor_e
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:29

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door floor_e »

In eerste instantie goedkoop ja totdat je een keer gaat bellen (0,20 p/m). Bezorgkosten belachelijk hoog (15 tot 25,-) .
Retourkosten €30 +20% factuurbedrag.
Afhaalkosten (!) 25,-.
Ja inderdaad lekker goedkoop... . Ik koop wel ergens anders.

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door Roeltej »

Vergeet de kosten van de vlieg/bootreis niet als je spullen gaat halen...

Beetje rare voorwaarden zo, je krijgt ook een bak pallets thuis waar je zelf maar mee moet kijken wat je ermee doet... en spullen retour zenden mag gewoon onder mom van 'Koop op afstand', daar mogen ze niks voor vragen.

Er staat nu ook niet meer als 'spullen kunnen enkel retour', beetje vaag...

amara
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2010 18:09

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door amara »

Wat maak je je nou druk om bezorgkosten, dan zijn ze nog steeds goedkoper dan de rest, ik ben nog steeds aan het bestellen bij sanisale en elke keer wordt bevestigd dat het een zeer gerenomeerd bedrijf is wat al zijn afspraken nakomt.
En vergeet niet dat ze ook nog 12 uur per dag bereikbaar zijn, dat kan je van de meeste andere bedrijven niet zeggen, die krijg je niet eens aan de telefoon als je ze wilt bellen met een vraag, nee nogmaals een dikke 10 voor dit bedrijf en ik heb ze zelfs aanbevolen bij mijn vrienden die ook een nieuwe badkamer willen.
nl. lekker makkelijk dat je ook nog alle soorten tegels erbij kunt bestellen.

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door Roeltej »

Betalen ze je loon ook een beetje op tijd?

wijk9
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2010 07:51

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door wijk9 »

" Zijn in Nederland ook zat goedkope sites, als bv http://www.saniwebwinkel.nl, daar heb ik verschillende spullen besteld. "

Nou dat is vooral goedkope Poolse troep van Mandemakers ( tenminste die heet toch Ben, man is zo arrogant dat hij denkt dat heel Nelederland weet dat hij zo heet dus je bij de merknaam Ben meteen aan hem denkt ) wat een troep is dat . Dat is geen B of C keus maar Z-keus sanitair !!

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door tsja.. »

amara schreef:Wat maak je je nou druk om bezorgkosten, dan zijn ze nog steeds goedkoper dan de rest, ik ben nog steeds aan het bestellen bij sanisale en elke keer wordt bevestigd dat het een zeer gerenomeerd bedrijf is wat al zijn afspraken nakomt.
En vergeet niet dat ze ook nog 12 uur per dag bereikbaar zijn, dat kan je van de meeste andere bedrijven niet zeggen, die krijg je niet eens aan de telefoon als je ze wilt bellen met een vraag, nee nogmaals een dikke 10 voor dit bedrijf en ik heb ze zelfs aanbevolen bij mijn vrienden die ook een nieuwe badkamer willen.
nl. lekker makkelijk dat je ook nog alle soorten tegels erbij kunt bestellen.

je hebt al meerdere keren besteld..en je bent nog steeds aan het bestellen..

je hebt een huis met 26 badkamers? en dan heb je tussen het bestellen door nog tijd om je hier te registreren speciaal om het bedrijf de hemel in te praten doordat je je bedrijfsnaam via google alerts tegenkwam?

tuurlijk..en de paus is joods... :mrgreen:

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Ik heb een paar maanden geleden een hele mooie complete badkamer besteld bij sanisale en ben tevreden hoor. Een artikel was een weekje te laat maar de rest was echt prima....

De kwaliteit lijkt mij ook in orde , mijn aannemer zei het ook dus...

Het zijn gewoon allemaal A merken hoor...

a.janssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2011 12:08

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door a.janssen »

Hallo,

Laatst zag ik dat Sanisale helemaal niet in Curacao zat!
Zij hebben meerdere showrooms gewoon hier in NL hoor! Staat ook op de website! http://www.sanisale.com Ik vind het een overzichtelijke website gewoon A-merken etc.

Wij zijn daar vriendelijk geholpen en zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer. Ook hoefden wij niets te verzorgen voor de installatie etc. alles werd voor ons geregeld! Ideaal!

Voor iedereen een aanrader!

ktof001
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2011 11:46

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door ktof001 »

18/5 bestelling (inloop)douchegoot - levertijd geschat op 2weken (30/5). Dit is net voor de chappe - ideaal.
15/6 droog mailtje dat er 4weken uitstel is (27/6)... pffft, chappe lokaal moeten opengelaten & duurdere epoxy mortel laten gebruiken
15/7 gelijkaardig mailtje nadat ik vroeg om status - 8 weken uitstel deze keer! tot (29/8) ...complete ramp gezien kunstvloer in 1 stuk gegoten wordt op 8/8. Afwerking uitstellen kost handen vol aan huur.

Ongenoegen geuit. Ik zie & laat je weten hoe ze reageren (of ik alsnog de goot krijg met 8weken vertraging (1/8))

Voor mij was de enige datum die tot op heden strikt was, het aantonen van betaling voorschot.

JosBen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2013 21:27

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door JosBen »

Ik heb woensdagavond twee WC brillen besteld bij Sanisale. Beide voor een Sphinx WC blok van enige jaren her. Vrijdag werden beide brillen reeds afgeleverd en exact diegene die ik voor ogen had.
Prima service, prima prijs!

polkovania
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2014 13:44

Re: Sanisale

Ongelezen bericht door polkovania »

wij hebben complete badkamer gekocht bij sanisale. Alles nagekeken toen het geleverd werd en een kras op een kraan geconstateerd. nieuwe kraan gekregen. Bij instalatie van de over squaro douchebak bleek een sifon beschadigd te zijn. Contact opgenomen met sanisale en zij willen hier NIETS AAN DOEN. ze zeggen dat ik dit binnen 24 uur had moeten zien. Je kunt natuurlijk altijd iets over het hoofd zien. Het is ook onmogelijk om de sifon zelf op deze manier te beschadigen zonder dat er aan de buitenkant iets van te zien is! Ik vind dus dat dit gewoon onder garantie valt. Zij vinden blijkbaar van niet. Je kunt gerust iets bestellen maar hou in gedachte dat als het iets duurder is en je ziet niet meteen een beschadiging dat je van een koude kermis thuis komt. En ik heb dus complete badkamer en 2 wc's bij hun gekocht. Nooit meer! alleen bij een fatsoenlijk bedrijf die op een goede manier met klachten omgaan!

Gesloten