Op 27 december 2022 werden de gordijnen opgehangen. Opgemeten door een medewerker van Kwantum en vervolgens geplaatst door een andere medewerker. Het rechtergordijn bleek teveel stof te bevatten, waardoor er een dikke prop gordijn te zien is.
Ik belde hierover op 29 december, met een wachttijd van meer dan 20 minuten voordat een servicemedewerkster mij te woord stond.
Ik zou binnen tien dagen worden teruggebeld, maar gezien de grote drukte kon het iets langer duren. Als het te lang duurt, zei ze mij, moest ik aan de bel trekken.
Dat deed ik op 26 januari 2023. Dit keer stond ik 43 minuten in de wacht. Dat worden dure gordijnen, dacht ik nog. Ik legde uit wat er aan de hand was, maar ik moest blijkbaar gewoon geduld hebben. Opnieuw werd me verzekerd dat ik zou worden gebeld.
Mijn geduld was op na drie maanden. Op 21 maart belde ik opnieuw. Dit keer was de wachttijd ruim 59 minuten! Met excuses dat het zo lang duurde werd mij verteld dat ik foto’s moest maken. Anders kon ik niet worden gebeld. Vreemd dat mij dat de twee voorgaande keren niet was verteld. Ik dacht ook dat Kwantum iets moest in plaats van ik.
Ik heb toen ook aangegeven dat het rechtergordijn niet alleen te breed, maar ook te kort is. Het steekt boven de vensterbank uit, dat niet alleen een lelijk gezicht is, maar er waait ook koude lucht onderdoor.
Op 24 maart stuurde ik via een klachtenformulier een mail naar de klantenservice. Op 25 april een brief met dezelfde klacht naar het bedrijf. Het blijft doodstil. Kwantum blijkt een grote minachting voor zijn klanten te hebben
Slechte service van Kwantum
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 mei 2023 16:05
Re: Slechte service van Kwantum
Kwantum is CBW erkend, dien daar een klacht in.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Slechte service van Kwantum
Op www.kwantum.nl/informatie-en-service/kl ... e/klachten staat de klachtenprocedure beschreven.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. U kunt naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of de geschillencommissie voor een bindend uitspraak.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. U kunt naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling of de geschillencommissie voor een bindend uitspraak.