LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
anton1909
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2009 14:25

Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door anton1909 »

Wij hebben afgelopen zomer twee matrassen van Huberts Slaapcomfort gekocht, het waren originele Tempur matrassen. We hebben er niet aan kunnen wennen, we hadden de volgende klachten:
Toenemende spierspanning in rug, nek en schouders. Ook enorme pijn tussen de schouderbladen.
Nek en schouderspieren zo verstijfd dat normaal draaien haast niet lukt.
Migraineachtige hoofdpijnen.
Steken in gewrichten, zelfs in de handen.
Zelfs inwendige organen reageren, zoals de darmen.
Algeheel ziek gevoel.
Volledige slapeloosheid waardoor het afweersysteem verminderd en er ook concentratie problemen ontstaan.
Naarmate de weken verstreken werden de klachten alleen maar erger.
Omdat Huberts Slaapcomfort de matrassen niet wilde ruilen zitten wij nu met een schadepost van twee duizend euro. Wij hebben namelijk twee nieuwe matrassen bij ikea moeten kopen, nadat wij zes weken getobt hadden. Op deze matrassen slapen wij nu heel goed en vele malen goedkoper. De matrassen van Ikea waren nog geen vier honder euro per stuk. Dus om goed te slapen hoef je echt geen dure Tempur matras te kopen.

stofzuigertje

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De Ikea Sultan van ...
€ 59,95 gemiddeld
€ 79,95 Stevig
€99,95 Zacht
en alle binnen vering en dus was misschien die €400,- niet eens nodig...

Ik slaap dus thuis met 3 verschillende want Ik, mijn Vrouw, Zoon en Schoonmoeder mogen zelf kiezen... en nooit even proberen maar gewoon kwartier blijven liggen mag bij Ikea....

De Nasa Schuim Tempur kunt je ook als losse opleg krijgen,
en dan blijft Uw matras ook schoon en langere levensduur....
Dun en voordelig en dan toch ......?

Josan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2009 15:11

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door Josan »

Volgens mij haalt u 2 dingen door elkaar.

1. U bent blijkbaar niet helemaal tevreden over de aangeschafte Tempur matrassen
2. U bent blijkbaar niet helemaal tevreden over de klacht afhandeling van Huberts Slaapcomfort

Puntje 1 kan de verkoper niet veel aan doen. Dat u niet lekker slaapt op een matras wil niet zeggen dat het geen goed matras is. Ook de suggestie dat een Ikea matras dus lekkerder slaapt is persoonlijk. Zelf slaap ik sinds een aantal weken op Tempur en wij hebben nog nooit zo lekker geslapen en worden volledig uitgerust wakker. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is natuurlijk. Wel hebben wij gemerkt dat bijvoorbeeld een extra molton eromheen geen goed idee is. Tempur reageert op warmte en bij iedere laag die tussen het lichaam en de matras zit neemt de effectiviteit dus af, zeker bij wat lagere temperaturen.

Puntje 2 heeft weer niets met Tempur te maken, maar met de manier waarop de winkelier uw klacht oplost. Uit uw bericht blijkt niet of u bijvoorbeeld de Ikea matrassen al had aangeschaft voordat de winkelier een oplossing kon bieden.

Ik meen trouwens dit bericht al eerder op het forum te hebben gelezen waarna de verkoper zelf nog gereageerd heeft dat e.e.a. niet helemaal klopte?

Josan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2009 15:11

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door Josan »

Overigens is er ook binnen Tempur veel verschil. Zo ligt een Tempur Sensation heel erg anders dan een Tempur Royal.

devrieske
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2009 13:14

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door devrieske »

Beste Anton,

Ik denk dat het niet helemaal eerlijk is om Huberts hier aansprakelijk voor te stellen dat je niet goed slaapt. Ik ken deze zaak en hij zal naar alle eer en geweten u een goed slaapadvies hebben gegeven. Als het dan niet goed bevalt is de verkoper niet verplicht de matrassen om te ruilen. Dat zou beteken dat hij deze weg moet gooien of iemand een 2e hands matras moet verkopen. Dit zou u zelf ook niet willen. Als u een nieuwe auto koopt ga je toch ook niet na een maand terug als deze niet bevalt en graag een ander wil?
Wellicht had u dit tijdens de aankoop moeten bespreken en niet er achteraf over klagen.

Huberts Slaapcomfort
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2009 22:24

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door Huberts Slaapcomfort »

Beste Familie Jole,

Schaam u voor het (zo enorm) verdraaien van de feiten.
Het is werkelijk diep triest dat ieder door u genoemd feit elke vorm van juistheid mist.

U heeft gebruik mogen maken van een leenmatras. Daarnaast hebben wij, uit coulance, u aangeboden om de matras om te ruilen tegen een latexmatras.

In uw schrijven, aan ons gericht, komt u dan ook woorden te kort om onze service en klantvriendelijkheid te roemen.

Nogmaals: Schaam u voor het plaatsen van dit (onzin) verhaal.

Huberts Slaapcomfort, al meer dan 30 jaar de beddenspeciaalzaak van Roosendaal.

stofzuigertje

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik vermoed dat ze bij IKEA een andere en geen traagschuim gekocht hebben....
Dus kun je dit wel vergelijken...
Als ze het over de prijzen hebben, Ikea is al jarenlang goedkoper en niet altijd slechter maar ze verkopen dan ook alleen huismerk matrassen....

Dit komt dus niet uit de Tempur fabriek!
Dat een speciaalzaak duurder is weet iedereen toch vooraf dus ik geef de winkel gelijk, eerst goed vergelijken voor je koopcontract tekende en even proef liggen in winkel mag langer duren van 1 minuut....

Ik kreeg bij IKEA de vraag wanneer bed zou vrijkomen want er stonden mensen te wachten....
Dus neem de tijd en die mensen waren dus wel erg snel tevreden, en ik kon binnen 1 minuut weer verder rusten.. want het was 2½ uur fietsen, en dan is de oprol methode daar en gelijk meenemen wel mogelijk!

Dus 2 matrassen kopen en nog 70 KM moeten fietsen was geen probleem voor mij met dat mooie weer van afgelopen zomer!

Slaapgilde
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2010 16:06

Re: Tempur matrassen van Huberts Slaapcomfort

Ongelezen bericht door Slaapgilde »

Het blijft altijd moeilijk om een bed uit te kiezen waar je ook een hele nacht goed op ligt aangezien je dat niet van tevoren kan testen. Misschien is het wel handig om voortaan enkel met een keurmerk in zee te gaan. Op deze manier zijn de kwaliteiten al voor je geselecteerd waardoor je minder snel een foute keuze maakt. Bij mij heeft het goed uitgepakt in ieder geval, ik heb besteld via http://www.slaapgilde.nl/ en ben nog elke nacht erg tevreden. Hopelijk kan ik iemand anders hiermee ook een goede nachtrust bezorgen.

Gesloten