LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traprenovatie Bonapard

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
davea

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

T. was slechts een zwartwerkertje, en absoluut geen traprenovateur
Zoals hij beweerde.

Mensen stof verkopen, en achteraf stoffering inkopen in een winkel dat goedkoper
Was en er enorm op leek. Dat was hun werkwijze.

[Persoonlijke informatie over anderen verwijderd door de Moderator]

Anyway. Er klopt niets van zijn verhaal. Zoveel gedupeerden gesproken, wat zij allemaal op Internet hebben gepubliceerd.

Hij geeft heel zielig aan niet de financiele middelen had om bij de
Rechtbank te verschijnen, terwijl ik hier zwart op wit heb staan, waarin hij aangaf niet langs te willen Komen omdat hij vond dat ik in mijn recht stond.

Verdraaien van uitspraken is hij erg goed in, dat blijkt wel weer. De financiele middelen niet hebben. Kom nou toch.. Ben benieuwd hoelang het duurt eerdat het nieuwe bedrijf zich aandient, en onder welke naam.

Tevens geefrt hij aan fouten te hebben gemaakt, vanwege hoge druk waarbij hij zichzelf voorbij heeft gelopen. Hij heeft problemen omdat hij geen traprenovaties kon uitvoeren, zo meldde hij. Ironisch genoeg heeft hij bij mij ( wat hij dan wel kan als "vakman" ) de trappen gestoffeerd.

Dit soort foto's kwam je neit tegen op zijn website. trappen die niet door hem
waren bekleedt. Hier een klein voorproefje.

- wel wil ik vooraf even 2 uitspraken plaatsen die hij zelf in div mails beweerde.

#1 nogmaals ik ben in de problemen gekomen met traprenovaties plaatsen dat beheerste ik niet, en niet omdat ik niet kan stofferen.

# *Deelde mede dat hij op het gebied van stofferen een eigen methode had ontwikkeld, die tevens nergens op de wereld bekent was, dat kon men nagaan, het bestaat gewoon weg neit. ( gelukkig niet nee )

foto 1:
Afbeelding

foto 2:
Afbeelding

foto 3: waar ze zelf een zeer profesionele wijze hebben ontwikkeld ( zie zijn zelf ontwikkelde werkwijze * ) om een net iets tekort afgesneden stuk op te vullen

Afbeelding

foto 4:

Afbeelding

enzovoorts enzovoorts...

IEdereen heeft zo zijn rugzakje. We weten nooit vooraf in wat voor situatie iemand verkeerd, en zal je nooit helemaal achter komen. Feit blijft dat hij willes en wetens dit bij mij heeft achtergelaten, en zie ik als een misdaad tegen mij als persoon.

Op de 4000 euro blijf ik wachten.

Toedeloe,

Dave

P.S Ik ben trouwens niet de stichter en starter van dit topic/forum. Oplossingen die je wilt bieden gaat altijd via de jurist of deurwaarder. Nooit rechtstreeks naar de gedupeerden.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd

Esther/Myah

Ongelezen bericht door Esther/Myah »

Hallo,
wij hebben ook de trap en de overloop laten bekleden. Het ziet er inmiddels niet meer uit! Ik krijg ook geen contact meer met het bedrijf en ze reageren nerfgens op.
Wij hadden ook een overeenkomst om een PVC vloer te laten plaatsten, ben blij dat wij deze hebben gecanceld, na dit alles gelezen te hebben.
Is er iemand op de hoogte waar en hoe ik ze kan bereiken?

Groet Esther

Anoniem_3

Ongelezen bericht door Anoniem_3 »

Ik heb getracht op een normale maar vooral op een eerlijke wijze , te reageren en om mensen te benaderen.
er hebben in totaal 3 mensen gereageerd met een volgt een rechtszaak, met u de heer Dave is de zaak uitgesproken door de Rechter, en met de derde ben ik tot een oplossing gekomen.

Reageren op dit forum doe ik niet meer.

I
Laatst gewijzigd door Anoniem_3 op 05 apr 2012 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

davea

Ongelezen bericht door davea »

Beste J. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Wij hebben je zwartwerkertje duidelijk medegedeeld wat de problemen waren, en deze zouden
De volgende dag worden uitgevoerd. Heb dan ook in goed vertrouwen aan mijn factuur voldaan. Helaas.

Je bent idd met een oplossing gekomen. Van de 4 trappen, enkel de onderste trap.hoeveel treden
Daarvan? 1? Want meer zal er wel niet in je vermogen liggen nietwaar?
Niet langsgekomen om de problemen te beoordelen? en daarom heeft de rechter
mij in het gelijk gesteld? aan de hand van de foto's die ik hen heb laten zien, en hier op het forum staat, is geen "vakman" nodig, maar niets meer dan je verstand.

Wat heb je nodig op financieel gebied om aanwezig tezijn bij een uitspraak, welke plaats vond
Ongeveer een kwartiertje rijden bij jou vandaan? Ik had je buskaartje wel willen vergoeden hoor.

Geen enkel mens zou een factuur betalen voor een trap die er zo uitziet? Ik ben blij
Dat je hetzelf zegt 'vakman' .

Je geeft aan niet meer te reageren op dit forum, daar je dit alles ver beneden peil vind.
[aangepast door tros radar]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

djeedy1

Ongelezen bericht door djeedy1 »

dit ga je niet menen zit hier dus ff alles te lezen.en ik krijg de beste man dus ook niet meer te pakken via de mail of telefoon. onze trap moesten de randen nog gekit worden,maar hij laat dus ook op zeker 7 plekken los.
vraag me af of jullie al een oplossing hebben!!!!

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wat hier staat komt mij bekend voor. Dhr. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heeft in januari 2012 bij ons een traprenovatie uitgevoerd en op de bovenverdieping laminaat gelegd. De trap is naar tevredenheid gedaan, ik kan niet anders zeggen.Na enige tijd begon het laminaat boven bol te staan. Hierover contact opgenomen, in inderdaad, het probleem werd "opgelost". Met de mededeling dat, mocht het probleem zich opnieuw voordoen, wij natuurlijk ten allen tijde konden bellen voor gratis service. Het probleem kwam terug. Echter, door gezondsheids- en persoonlijke zaken, waren wij er niet direct aan toe contact op te nemen. Toen wij dit kort geleden alsnog probeerden, bleek dhr. telefonisch niet meer bereikbaar. Ook op email werd niet gereageerd. Argwanend ging ik verder kijken en vond helaas alarmerende berichten op deze site. Wij hebben vervolgens een derde laten kijken naar de opbollende vloeren en die constateerde dat de vorige "oplossing" bestond uit het hier en daar schroefje draaien in de plinten en vloer. Het bollen werd echter steeds erger. Dit is nu verholpen op de juiste manier, wat natuurlijk extra kosten voor ons betekende en een zeer ontevreden en besodemieterd gevoel. Want als iemand met prachtige papieren van Kamer van Koophandel en zo meer binnenkomt, ga je er toch vanuit dat het wel te vertrouwen is? Wij weten in ieder geval niet meer wie we nog moeten vertrouwen. Ik heb dhr. zojuist nog maar eens een email gestuurd om ons ongenoegen te uiten, in de hoop dat hij toch nog gelezen wordt.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Devloes

Ongelezen bericht door Devloes »

Helaas zijn ze weer aan het 'belazeren' geslagen.
Verdere gegevens volgen.

Bonapard gaat nu verder als JRE meubelrenovatie ;-)

steilo

Ongelezen bericht door steilo »

Beste forumlezers,

We hebben hetzelfde probleem met Bonapard. Ze hebben ons trap bekleed voor 1200 euro. En nu komen trapbekleding los te zitten. Ik heb ze toen geattenteerd op garantievoorwaarden en dat ze het moeten herstellen en heb 3 maanden lang email gestuurd en geen enkele respons gehad.

Ik sta dus machteloos. :(

djeedy1

wij hebben inmiddels onze rechtsbijstant verzekering ingeschakeld,en op hun brieven ec reageerd ie ook niet. nu kunnen we een onderzoek laten doen,maar moeten we eerst zelf betalen pff,maar blijkt dan dat er idd gebreken zijn krijgen we dat weer terug,maar is wel ff 500,00 dus weten nu ook niet goed wat we moeten doen

Devloes

Je kan een inderzoek laten doen.
Dat doet de gemeente nav de ware verblijfsgegevens.

djeedy1

denk ook dat we dat doen,maar ze komen de trap bekijken,maar denk dat t voor zon expert ook wel duidelijk te zien is dat ie los laat en dat me vloer van de gang vol lijmresten zit. dan krijgen we dat geld ook wel weer terug hopelijk want kost min 500,00

Devloes

Onze zaak is voor de rechter geweest, en hij moet bijna 4000 euro betalen.
Zaak ligt voor 20 jaar, dus als hij niet betaald, heeft hij nog zeker 20 jaar ladt van me.
Enkele bedragen zijn binnen gkomen, maar nu zijn ze ondergedoken.

We vinden ze wel. Sterker nog.. Ik heb ze al gezien.
Van mij komen ze niet af.Zie uitzending undercover in nederland. Laatste uitzending
2012
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd

Gesloten