Wij kochten tweedehands een ucosan-wirlpool, nu wij zo ver zijn met het installeren blijkt dat de motor wel loopt.
Maar zodra je de centrifugaalpomp aanzet om de jets te activeren stopt de motor.
Is er iets wat wij over het hoofd zien? Er zat geen gebruiksaanwijzing bij.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ucosan wirlpool
Re: ucosan wirlpool
Als een motor van de jet een hele tijd droog/stil heeft gestaan dan kan deze behoorlijk vast zitten door kalk afzetting , los halen en weeg gangbaar maken dmv antikal o.i.d.,heb je um werkend gezien? ze verkopen hem niet voor noets !!!!
Uccosan bestaat niet meer.
Ik weet niet wie de service op zich neemt nu.
Mocht u nergens terecht kunnen de whirlpooldokter kan u verder helpen.
Groet, Ferdi.
Ik weet niet wie de service op zich neemt nu.
Mocht u nergens terecht kunnen de whirlpooldokter kan u verder helpen.
Groet, Ferdi.
Beste,
Ucosan bestaat niet meer? Ucosan is volgens mij van villeroy-boch. Bouwmarkt GAMMA verkoopt ucosan whirlpools.
Dit is de website waarop de informatie te vinden is voor de ucosan whirlpools van GAMMA www.ucosan.nl/bouwmarkt
Deze site wordt doorgelinkt naar villeroy-boch. In Utrecht bij villeroy-boch hangt nog steeds de merknaam UCOSAN ook buiten.
Ucosan bestaat niet meer? Ucosan is volgens mij van villeroy-boch. Bouwmarkt GAMMA verkoopt ucosan whirlpools.
Dit is de website waarop de informatie te vinden is voor de ucosan whirlpools van GAMMA www.ucosan.nl/bouwmarkt
Deze site wordt doorgelinkt naar villeroy-boch. In Utrecht bij villeroy-boch hangt nog steeds de merknaam UCOSAN ook buiten.
Allemaal hartelijk dank voor de reacties.
We hebben hem inderdaad niet werkend gezien, maar "de verkoper kwam erg sympathiek over", inderdaad fout van ons.
We gaan hem ontkalken, als dat niet lukt laten we hem nakijken.
We hebben hem inderdaad niet werkend gezien, maar "de verkoper kwam erg sympathiek over", inderdaad fout van ons.
We gaan hem ontkalken, als dat niet lukt laten we hem nakijken.