Onlangs gingen wij verhuizen en omdat we samen wonen en ieder een andere achternaam hebben, moesten wij 2x betalen voor de doorzendservice van TNT. Ach, het is ook wel handig. Dus op internet verhuisservice ingevuld en voila.
WAT BLIJKT?!
Ik wordt vanmorgen gebeld door de OXXIO:
OX: Wil u overstappen?
IK: Nee!
OX: Ook niet als wij goedkoper zijn?
IK Nee!
OX: En waarom dan niet?
IK: Ja, zeg ik ben aan u geen verklaring schuldig ... hoe komt u aan ons nummer, want we hebben een geheim nummer.
OX: U heeft onlangs een tnt verhuisformulier ingevuld met de voorwaarden gaat u accoord. TNT mag u gegevens verkopen en uw telefoonnummer is dan niet meer geheim!
Kort om: Ik betaal 2x circa 30 euro voor het doorsturen van de post en moet daarvoor natuurlijk mijn gegevens opgeven, die TNT vervolgens verkoopt en dus op die manier ook nog een geld verdient aan mij!
Eigenlijk toch te schandalig voor woorden!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhuisservice/doorzendservice.
-
-
Re: Verhuisservice/doorzendservice.
Het is een schande inderdaad, ik had de algemene voorwaarden ook niet helemaal goed gelezen. Werd gebeld door menigeen en kreeg nog allerlei aanbiedingen in de bus ook nog.
Ik kreeg het idee dat ik betaald heb voor het drukken van reclame i.p.v. dat ze m'n adreswijziging goed gingen regelen.
Zelfs 1 maand na de verhuizing waren er nog een groot aantal bedrijven die mijn adreswijziging nog niet verwerkt hadden. Of ze uberhaupt het bericht van TNT hebben ontvangen, ik vraag het me af.
ik heb snel bij verhuisvriend.nl een verhuisboekje aangemaakt waarmee ik de rest van de instanties over de adreswijziging heb geinformeerd. Moest ook betalen, maar daar gebeurde tenminste wat en kon ik zien wat ze doen, kreeg netjes een bevestiging van alles.
Bij TNT kon ik nergens niks nakijken, het invullen was eenmalig.. (en de laatste keer)
Ik kreeg het idee dat ik betaald heb voor het drukken van reclame i.p.v. dat ze m'n adreswijziging goed gingen regelen.
Zelfs 1 maand na de verhuizing waren er nog een groot aantal bedrijven die mijn adreswijziging nog niet verwerkt hadden. Of ze uberhaupt het bericht van TNT hebben ontvangen, ik vraag het me af.
ik heb snel bij verhuisvriend.nl een verhuisboekje aangemaakt waarmee ik de rest van de instanties over de adreswijziging heb geinformeerd. Moest ook betalen, maar daar gebeurde tenminste wat en kon ik zien wat ze doen, kreeg netjes een bevestiging van alles.
Bij TNT kon ik nergens niks nakijken, het invullen was eenmalig.. (en de laatste keer)
-
U heeft blijkbaar de algemene voorwaarden niet gelezen. KPN staat in zijn recht. U hebt akkoord gegeven.
Of het etisch is om geheime nummers te "verkopen" is een andere zaak.
Of het etisch is om geheime nummers te "verkopen" is een andere zaak.
Volgens mij kun je bij de aanvraag aangeven dat je gegevens niet worden doorgezonden?
Ik ben in de afgelopen 5 jaar 4x verhuisd met verhuisservice en ben nog NOOIT benaderd door bedrijven...
Ik ben in de afgelopen 5 jaar 4x verhuisd met verhuisservice en ben nog NOOIT benaderd door bedrijven...