LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizen, adreswijzigingen via internet.

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Kees44

Verhuizen, adreswijzigingen via internet.

Ongelezen bericht door Kees44 »

Net schoonvader geholpen verhuizen.
Ik heb tig instellingen gebeld voor adreswijziging die ik ook via internet had kunnen doen!
Waarom?
Adreswijziging op internet doorgeven vereist opgeven van je hele doopceel.
Telefoonnummer, Mobiel nummer, Emailadres, Geboortedatum, Polisnummers, Burgerservicenummer, en ga maar door. Soms moet je zelfs eerst registreren.
Als één van de vakjes niet ingevuld: pagina wordt teruggesmeten in je gezicht :wink:
1. Schoonpa hééft geen email. Dan de meeste formulieren dan al onmogelijk te versturen!
2. Met veel gegevens hebben ze niets te maken en hebben ze niet nodig. Is datamining.

Opbellen: Opgave postcode en huisnummer al voldoende. :D

Maar: Wij eindeloos in de wacht. Callcenter extra belast. Personeelskosten daar ook gauw weer 10 minuten. VOOR NIETS DUS.

Stom toch van ze!

witte angora

Re: Verhuizen, adreswijzigingen via internet.

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik doe alles schriftelijk, als ik een verhuizing door moet geven. Werkt voor iedereen het makkelijkst, en die postzegel van 44 cent, ach. Een verhuizing is al duur zat, dat kan er ook nog wel bij.

Kees44

Re: Verhuizen, adreswijzigingen via internet.

Ongelezen bericht door Kees44 »

Ja, maar dan moet je wel vragen om een bevestiging, en die krijg je meestal niet.
In zo'n 10% gevallen wordt er ook niets gewijzigd is mijn ervaring.
Daarom bellen: dan doen ze het meteen (en hopelijk goed ;-)

Overigens ook weer bij het automatisch laten doorsturen van de post - tegen betaling - ging het zelfs mis. "Sorry foutje".
:mrgreen:

Gesloten