| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Versani te Alkmaar
Versani te Alkmaar
Wie heeft er ervaring met de firma Versani, badkamers en keukens uit Alkmaar.Zij beweren (bijna) altijd goedkoper te zijn dan een ander!! Graag verneem ik alle goede en slechte ervaringen, met name op het gebied van badkamers renoveren.
-
stofzuigertje
Re: Versani te Alkmaar
Ik weet dat er diverse tevreden klanten zijn maar de goedkoopste zou ik ze niet noemen nadat ik hoorde wat zij betaalde voor hun badkamer.
Wij hebben enkele jaren geleden een complete keuken bij Versani gekocht.
Men nam alle tijd voor je en dachten ook mee in de samenstelling. Ook over de prijzen was goed te onderhandelen. Vriendelijk personeel waarvoor geen vraag teveel was. Ook na oplevering goede resultaten. Wij bevelen Versani dan ook bij al onze vrienden en bekenden aan. Diverse vrienden hebben dezelfde ervaringen bij hen. Services staat bij hen hoog in het vaandel.
Men nam alle tijd voor je en dachten ook mee in de samenstelling. Ook over de prijzen was goed te onderhandelen. Vriendelijk personeel waarvoor geen vraag teveel was. Ook na oplevering goede resultaten. Wij bevelen Versani dan ook bij al onze vrienden en bekenden aan. Diverse vrienden hebben dezelfde ervaringen bij hen. Services staat bij hen hoog in het vaandel.
Even naar 5 maanden een nieuw leven inblazen!