LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlizo trap
-
Vlizo trap
Al jaren maken wij gebruik van een vlizo trap naar de zolder, enkele weken geleden brak de trap spontaan in tweeën toen ik naar boven ging. Gelukkig niets gebroken, wel zware kneuzingen aan de rechterzij, been, elleboog en pols. Herkent iemand dit probleem?
Re: Vlizo trap
Het zijn trappen voor niet dagelijks gebruik en U moet ze controleren.
Elk bedrijf moet ook de trappen en zo controleren dus die toch al gammele niet controleren is Uw eigen risico.
Elk bedrijf moet ook de trappen en zo controleren dus die toch al gammele niet controleren is Uw eigen risico.
Er zal vast iemand zijn die uw probleem herkent. Maar wat wilt u precies bereiken met deze thread?
Als u iets bij iemand wil claimen dan vrees ik dat u zelf toch ook wel wat verantwoording heeft, en dat u de staat van de trap ook visueel had kunnen beoordelen. Dan had u de trap kunnen (laten) vervangen.
Als u iets bij iemand wil claimen dan vrees ik dat u zelf toch ook wel wat verantwoording heeft, en dat u de staat van de trap ook visueel had kunnen beoordelen. Dan had u de trap kunnen (laten) vervangen.
Opvallend hierin, iedereen gaat er van uit dat het eventuele defect aan de trap al zichtbaar was. Maar de trap is dus al jaren oud, waarschijnlijk weinig garantie meer.....
En wat brak er dan in tweeën? Een trede of de langs plank?
Ik gok op de scharnierpunten.