LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorrijdkosten

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
ivdberg

Voorrijdkosten

Ongelezen bericht door ivdberg »

Mijn zonnescherm was stuk. Er kwam een monteur kijken en er moest een onderdeel besteld worden. Na 14 dagen is het gemonteerd. Ik moest 2x voorrijdkosten betalen. Een beetje vreemd, vind ik. Iemand dit ook meegemaakt ?

nevermind

Re: Voorrijdkosten

Ongelezen bericht door nevermind »

Vraag het na bij het juridisch loket in jouw woonplaats of dit soort praktijken geoorloofd is.

Ik vind het geen service.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Of het netjes is weet ik niet. Wel weet ik dat de auto van die monteur niet op water zal rijden. Hij is inderdaad 2 keer langs geweest. Als het bij de eerste keer gerepareerd had kunnen worden, was hij maar 1 maal langs geweest.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als het bij de eerste keer gerepareerd had kunnen worden
Maar is het de "fout" van TS dat de monteur niet de juiste onderdelen bij zich heeft ?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

bprosman schreef:
Maar is het de "fout" van TS dat de monteur niet de juiste onderdelen bij zich heeft ?
Uiteraard niet, maar daarom schreef ik ook dat het misschien niet netjes was. Ik weet namelijk ook niet wat de afspraak was tussen TS en de monteur, toen verteld is dat er een onderdeel besteld moest worden. Als daarbij niet verteld is, dat er bij de tweede keer ook voorrijdkosten betaald moesten worden, dan is dat niet netjes, ook al zou in de voorwaarden dat deze kosten altijd in rekening gebracht worden.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

bprosman schreef:
Maar is het fout van een bedrijf dat een monteur niet alle mogelijke onderdelen bij zich kan hebben? Je kunt natuurlijk altijd alles op voorraad hebben en alles meenemen maar daar hangt ook een prijskaartje aan. Wie betaald bijvoorbeeld de reserveonderdelen die over blijven?

Gesloten