LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VVE beheer houd mij aan het lijntje.

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
rescator

VVE beheer houd mij aan het lijntje.

Ongelezen bericht door rescator »

Geachte hr/mevrouw,
Ik ben nu al 1.5 jaar bezig met een probleem aan deur in mijn appartement.Dit probleem is niet opgelost.Iedere keer bellen etc er werd een beetje gesleuteld en gesleuteld door de huismeester die hier ook woond. Nu ben ik 6 oktober persoonlijk langs geweest bij het VVE beheer. Omdat ik ergere problemen aan zag komen met deze pui daar het probleem niet geheel was opgelost. Afijn probleem is ontstaan maar VVE doet niets. De persoon die ik persoonlijk gesporken had vlak hierna ziek geworden. Dus heeft geen samenvating van ons gesprek zoal hij zou doen. Hierin heeft hij aangegeven dat zij het zouden oplossen en dat deze kosten niet voor mijn rekening zou zijn.Nu heeft n ander het over genomen en deze houd mij gewoon aan het lijntje.Iedere keer (vanaf 28 december)e moeten bespreene met degene die met mij het persoonlijk gesprek heeft gehad. Hier kom ik niet mee verder. Wat kan ik het best doen? Met vriendelijke groet, mevrouw de Wit
!Ps: Het bestuur van het VVE woond hier in het complex waaronder ook de huismeester. (De huismeester die eignelijk meer kapot heeft gemaakt aan de deur.) dit is een kliek samen met het VVE beheer kantoor. Daar krijg ik geen medewerking van.
[email protected]

crazyme

Re: VVE beheer houd mij aan het lijntje.

Ongelezen bericht door crazyme »

Bespreek het op de eerstvolgende algemene ledenvergadering.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

VVE beheer zelf gaan uitvoeren i.p.v. uitbesteden is ook een optie. Even bespreken met de andere bewoners.

mattyderoode
Contacteer:

Ongelezen bericht door mattyderoode »

Ik zou eerst kijken of meerdere bewoners het zelfde probleem ervaren en dan samen tijdens de eerstvolgende vergadering de punten aandragen. Als er een meerderheid van jullie bewoners dezelfde ervaring heeft kunnen jullie kiezen voor een ander bestuur en een andere beheerder.
succes!

Gesloten