LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wandtegels met gaten

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
tamarac

Wandtegels met gaten

Ongelezen bericht door tamarac »

Ik heb 7 jaar geleden (september 2006) mijn intrek genomen in een flatwoning waarvan er al gaten in de keuken- en douchetegels zaten. Ik ga nu verhuizen en er wordt van mij verwacht dat ik deze tegels compleet ga vervangen. Ik heb nooit anders geweten dan deze gaten ze vullen en dit wordt ook bevestigd door mijn nieuwe huurder. Wie heeft hier ook mee te maken gehad? En sinds wanneer zijn deze regels veranderd? En had ik als huurder hier niet van op de hoogte gesteld moeten worden?

Chocomelk

Re: Wandtegels met gaten

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tamarac schreef:Ik heb 7 jaar geleden (september 2006) mijn intrek genomen in een flatwoning waarvan er al gaten in de keuken- en douchetegels zaten. Ik ga nu verhuizen en er wordt van mij verwacht dat ik deze tegels compleet ga vervangen. Ik heb nooit anders geweten dan deze gaten ze vullen en dit wordt ook bevestigd door mijn nieuwe huurder. Wie heeft hier ook mee te maken gehad? En sinds wanneer zijn deze regels veranderd? En had ik als huurder hier niet van op de hoogte gesteld moeten worden?
Misschien zou je dit ééns moeten vragen aan jou verhuurder wanneer die regels veranderd
zijn en waarom je daarvan niet op de hoogte bent gesteld.

tamarac

Hoi Chocomelk,

Dit heb ik ook gedaan, maar wil simultaan weten of anderen hier ook ervaringen mee hebben gehad en wat ze vervolgens gedaan hebben.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tamarac schreef:Hoi Chocomelk,

Dit heb ik ook gedaan, maar wil simultaan weten of anderen hier ook ervaringen mee hebben gehad en wat ze vervolgens gedaan hebben.
En wat was hun reactie daarop ?

Iedere woningbouwvereniging/verhuurder heeft weer andere regels in hun contracten staan.

tamarac

Chocomelk schreef:En wat was hun reactie daarop ?

Iedere woningbouwvereniging/verhuurder heeft weer andere regels in hun contracten staan.
Ik ben nog in afwachting van hun reactie.
In mijn huurcontract staat het niet specifiek beschreven.
Het staat pas specifiek op de site waarbij ze het vermelden bij de checklist.
Ik heb inderdaad vernomen dat iedere woningbouwvereniging/verhuurder een andere kijk erop heeft.
Maar het lijkt erop dat deze instantie zijn regels in de afgelopen jaren veranderd heeft, anders had ik überhaubt nooit mogen te komen wonen in een woning waarin tegels met gaten zich bevinden.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hmmm.... hoe oud is die keuken?

Gesloten