Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
koetje_meuuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2022 13:31

Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Ongelezen bericht door koetje_meuuh »

Omdat de dochter een droge huid heeft moet ze dagelijks ingewreven worden. Geen probleem zover, maar hierdoor krijgt haar kleding een zure geur. Ik heb al azijn geprobeerd en soda. Maar geen beterschap, bij het strijken komt de geur echt boven en begin ik maar opnieuw te wassen. Ander wasgoed heeft deze geur niet, dus het ligt niet aan de wasmachine. Ik weet echt niet meer wat kan helpen want het is een heel onaangename geur en ik zou graag een oplossing vinden. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 apr 2022 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel gewijzigd voor vraagstellin

Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarmee moet je je dochter inwrijven? En heeft alle kleding van je dochter er last van, of alleen specifieke materialen?

DeetjeB
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 okt 2021 18:41

Re: Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Ongelezen bericht door DeetjeB »

meld je aan op de Facebookgroep "Grootmoeder Weet RAAD". Dan krijg je waarschijnlijk meer tips dan op dit forum.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Ongelezen bericht door Jablan »

Oma Weet Raad bij droge huid. En voor het geval de dochter een baby is, dan is er 24baby (helaas met reclame op de pagina).

Waarmee wordt gesmeerd en hoe oud de dochter is, weten we jammer genoeg niet, anders zouden er nu al vele tips zijn gegeven. Het kan aan het middel liggen, maar de geur kan ook ontstaan omdat afvalstoffen vanuit de huid in de kleding terechtkomen. Mocht dat zo zijn, zou ik eerder een professional raadplegen dan hier om advies vragen.

Lady1234
Berichten: 27281
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wat is de oplossing voor zuur geurend wasgoed?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou dan maar beginnen met geen kleding meer te kopen die gestreken moet worden, want die droge huid zal niet snel overgaan.

U zou ook aan de dokter een andere crème kunnen vragen.

Gesloten