ik heb geen vriendjes bij ontstoppingsbedrijven.Viavia schreef:Wel aardig dat je je vriendjes probeert te helpen hoor.
140 euro is duur als een marktconform tarief rond de 90 euro ligt. Dat is 55% duurder! We waren bereid meer te betalen in de hoop daar kwaliteit en service voor terug te krijgen. Dat blijkt niet het geval.
Je hebt het over reparatie en 'telkens weer' die verstopping. Ik denk dat je een aantal zaken door elkaar haalt, want dat is in ons geval niet van toepassing.
ik ben veel te bang dat ze gelijk na hun werk even op de koffie komen, als ze in de buurt zijn.
en 140 euro, daar zitten ook voorrijkosten bij.
die mensen willen namelijk ook graag betaald worden als zij met die auto naar u toekomen.
en gaat u mij nu vertellen, dat u voor u ze hebt laten komen verschillende bedrijven hebt gebeld om een prijsopgave te doen en toen de duurste hebt uitgezocht?
en u moet de posting goed lezen.
een riool ontstoppen is niet hetzelfde als een riool repareren.
u hebt opdracht tot ontstoppen gegeven.
niet tot repareren.
de opdracht die u ze hebt gegeven is keurig uitgevoerd.
u hebt namelijk 3 weken geen problemen gehad.
dat een verstopping weer terugkomt als je het riool niet ook repareert, is niet de schuld van het ontstoppingsbedrijf.
dan had u opdracht moeten geven de oorzaak van de verstopping te onderzoeken en zo nodig te repareren.