LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4x boete a2 utrecht
Re: 4x boete a2 utrecht
@Achmed78, het bericht wat je op internet hebt gevonden, hoe is dat van toepassing op jouw situatie?
Jij hebt de wet overtreden door te hard te rijden en met een defecte kilometerteller te gaan rijden. Gewoon betalen dus.
Jij hebt de wet overtreden door te hard te rijden en met een defecte kilometerteller te gaan rijden. Gewoon betalen dus.
Ahmed78, dan schrijf je toch die brief met een postzegel van 1 erop. Denk niet dat je wed maar wedden dat je aan het kortste eind trekt. Mag dan wel langer duren voor men zich door alle klachten heeft heengeworsteld maar jouw gevalletje is, voor zeker, niet iets om met een vormingsfout of wat dan ook, ijkfout, af te kopen. Ergo, besef wel dat, als je verliest er nog een leuk bedragje bovenop komt. Succes ermee.
Goedenavond,
Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!
Mvg
Mvg
Gezien de achterstand door de vele bezwaarschriften kan dit nog wel een jaartje duren, dus ik kan bijna zeggen dat je het tegen die tijd wel bent vergeten.Ahmed78 schreef:Goedenavond,
Mvg
Ahmed78 schreef:Goedenavond,
Mvg
Hoeft niet, dat weten we al
Haha, we zijn allebei Char: is er een B, ja, een E, ja, een T, ja, een A, ja. een L, ja, een E, ja, een N, ja. Ik zie het: U moet boete betalen. (heel flauw, ik weet het).sephora30 schreef:Ahmed78 schreef:Goedenavond,
Mvg
Hoeft niet, dat weten we al
-
Hallo Ahmed,
Wanneer uw kilometerteller defect is kunt U niet weten dat U te hard reed. Ik denk dat U wel degelijk een goede reden heeft om tegen de boetes in protest te gaan. Goed dat U hebt aangegeven de meter te willen repareren. Dat toont Uw goede wil.
In het uiterste geval zal men U wellicht een boete laten betalen en de andere drie kwijtschelden.
Wanneer uw kilometerteller defect is kunt U niet weten dat U te hard reed. Ik denk dat U wel degelijk een goede reden heeft om tegen de boetes in protest te gaan. Goed dat U hebt aangegeven de meter te willen repareren. Dat toont Uw goede wil.
In het uiterste geval zal men U wellicht een boete laten betalen en de andere drie kwijtschelden.
Lekker doorzichtig dit...
U werkt zeker bij Ahmed. Wat een baarlijke nonsens. Iedereen, zeker een autohandelaar, moet toch weten dat je met een kapotte kilometerteller een prent kunt verwachten. Als de politie je staande houd en er iets niet in orde is komt het bonnenboekje tevoorschijn. (Of pincode apparaat)!hassan ali schreef:Hallo Ahmed,
-
Hallo meneer tenormin. Ik werk niet bij deze autodealermeneer, maar ben helaas momenteel tussen twee banen