LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
meriamsaartje

Advies

Ongelezen bericht door meriamsaartje »

ik heb een vraagje .ik ben 50 jaar heb heel mij leven een uitkering gehad nu sinds 2jaar zit ik in de wajong daar had ik al recht op in 1976 maar ja nooit gekregen.
15 april 2002 kreeg ik wsnp tot 1 december2003 met een schone lei .
Ze zeggen dat ik geen recht had op huur subsidie in 2002 2003 omdat ik in 2001 te veel had gebeurd.er wordt uitgegaan van het inkomen 2001.
na een inkomenscontrole bij de belastingdienst is gebleken dat ik schijnbaar een inkomen heb gehad van € 78,440,00, als ik dat had gehad zat ik echt niet in de wsnp.
mij bewindvoerder heeft aangiften belasting gedaan,of dat hij daar iets van heeft gehad weet ik niet,ik ga dit echt niet terug betalen ik had er recht op, ik had niets.
nu 10 jaar later willen ze het alsnog terug hebben, nou met een wajong uitkering kan ik maar beter weer in de wsnp zitten ik snap het niet meer.

Guardian72
Contacteer:

Re: Advies

Ongelezen bericht door Guardian72 »

je bent 50, maar zit in de wajong? Die snap ik niet..

Ik zou trouwens contact zoeken met het juridisch loket of met een rechtsbijstand - dit soort zaken is behoorlijk complex, en kan je beter gelijk met een expert bekijken.

Gesloten