LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaat wil mij laten betalen voor producten op marktplaats

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
GJvdZ

Re: Advocaat wil mij laten betalen voor producten op marktplaats

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kweenie schreef: Maar vaak gaat het daarbij trouwens niet om nep spullen, maar om 'echte' spullen die via parallel import een stuk goedkoper kunnen worden aangeboden. Bovendien hangt het ook sterk af van het merk of ze er bovenop zitten of alleen in uitzonderingen in actie komen
Parallelimport kan wat goedkoper zijn, maar bijvoorbeeld een paar Nikes die normaal 150 euro of zo kosten zijn door parallelimport niet ineens voor 50 euro te koop. Hoogstens iets van 120 euro of zo. In die verhouding liggen de voordelen van parallelle import.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

GJvdZ schreef: Parallelimport kan wat goedkoper zijn, maar bijvoorbeeld een paar Nikes die normaal 150 euro of zo kosten zijn door parallelimport niet ineens voor 50 euro te koop.
Bij vele merk producten is de prijs opgeklopt met flink wat gebakken lucht:
http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... n-15-euro/
Dat zal bij die "origineel straal verbod" brilletjes niet anders zijn. Zo bezien is de prijs waar TS voor verkocht niet eens irreeel
NB: Merknaam maar even vertaalt, anders krijg ik straks ook een brief van een advocaat :D

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

kleding met de kaartjes er nog aan.... etc.
Dat hoeft geen nep te zijn, die kunnen ook gewoon gestolen zijn :wink:

Gesloten