LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anonieme melding bij jeugdzorg
-
Anonieme melding bij jeugdzorg
Mijn ex en ik zijn uit elkaar. Nu is er een aantal dagen geleden een anonieme melding gedaan bij jeugdzorg dat ze niet goed voor onze dochter zou zorgen. Nu verdenkt ze mij dat ik die anonieme melding heb gemaakt, wat totaal niet waar is. Is er een mogelijkheid om mijn onschuld te kunnen bewijzen dat ik die melding niet gedaan heb bij jeugdzorg???
Re: Anonieme melding bij jeugdzorg
Dat zou JIJ bij Jeugdzorg kunnen melden dat jij verdacht word door jeradeloos19 schreef:Mijn ex en ik zijn uit elkaar. Nu is er een aantal dagen geleden een anonieme melding gedaan bij jeugdzorg dat ze niet goed voor onze dochter zou zorgen. Nu verdenkt ze mij dat ik die anonieme melding heb gemaakt, wat totaal niet waar is. Is er een mogelijkheid om mijn onschuld te kunnen bewijzen dat ik die melding niet gedaan heb bij jeugdzorg???
ex, dan kan Jeugdzorg haar vertellen dat het niet van jou afkomstig is.
Maar er is een anonieme melding bij Jeugdzorg direct gedaan of bij het AMK ?
Is die melding overigens terecht ?
-
Bij jeugdzorg weten ze toch wel wie er een melding gedaan heeft. Alleen blijft diegene anoniem tov wie de melding gedaan is. De melding is rechtstreeks bij jeugdzorg gedaan. Overigens niet terecht. Het gaat juist heel goed met de kleine.
Dat kan dat Jeugdzorg er van op de hoogte is wie de melding heeft
gedaan maar kan ook zijn dat het niet bekend is.
Iemand kan bijvoorbeeld ook een brief hebben geschreven zonder afzender.
Bij het AMK kan men een anonieme melding melden als men wil.
Er zal waarschijnlijk wel een onderzoek komen of de melding terecht is ja
of nee.
gedaan maar kan ook zijn dat het niet bekend is.
Iemand kan bijvoorbeeld ook een brief hebben geschreven zonder afzender.
Bij het AMK kan men een anonieme melding melden als men wil.
Er zal waarschijnlijk wel een onderzoek komen of de melding terecht is ja
of nee.
-
Ik denk dat ik volgende week even contact opneem met jeugdzorg om te kijken wat ze zeggen en wat ze voor me kunnen doen. want ik vind het niet niks om iemand daarvan te beschuldigen. Hopelijk kunnen ze wat voor me betekenen. Blijf het wel raar vinden dat iemand een anonieme melding kan doen, daardoor kan er een hoop chaos en wantrouwen geoogst worden.
Bedankt voor je reactie! Mochten nog mensen andere tips of informatie hebben hoor ik het graag
Bedankt voor je reactie! Mochten nog mensen andere tips of informatie hebben hoor ik het graag
Sorry ik vind het alleen maar super dat er een melding
anoniem gedaan kan worden, mensen durven anders niet aan die 'bel'
te trekken en soms is het ook erg hard nodig dat Jeugdzorg er bij betrokken word.
Het is alleen erg jammer dat je ex denkt dat de melding van jou af
komt.
Maar die melding kan van ieder komen.
Als ik in jou schoenen zou staan dan zou ik even een gesprek aanvragen
met Jeugdzorg over dit geval.
Succes en sterkte !
anoniem gedaan kan worden, mensen durven anders niet aan die 'bel'
te trekken en soms is het ook erg hard nodig dat Jeugdzorg er bij betrokken word.
Het is alleen erg jammer dat je ex denkt dat de melding van jou af
komt.
Maar die melding kan van ieder komen.
Als ik in jou schoenen zou staan dan zou ik even een gesprek aanvragen
met Jeugdzorg over dit geval.
Succes en sterkte !
Er is een reden dat meldingen anoniem zijn. Om die anonimiteit te waarborgen zullen ze ook niet snel vertellen wie het niet was. Doen ze dat wel, dan zijn anonieme meldingen dus waardeloos.
-
Ik snap dat er anoniem een.melding gedaan moet kunnen worden. Maar ik.vind wel dat iemand zijn onschuld moet kunnen bewijzen. Doordat men ex me vals beschuldigt, gaat dat ten koste van mijn tijd met mijn dochter. Want die houd ze nu bij me weg, wat dus onterecht is. En het is iets voor later dat ze tegen men.dochter kan zeggen van papa heeft vroeger jeugdzorg langs gestuurd. Dat is de reden dat ik wil bewijzen dat ik dat niet geweest ben
Als er een omgangsregeling is dan heb je gewoon recht om je dochterradeloos19 schreef:Ik snap dat er anoniem een.melding gedaan moet kunnen worden. Maar ik.vind wel dat iemand zijn onschuld moet kunnen bewijzen. Doordat men ex me vals beschuldigt, gaat dat ten koste van mijn tijd met mijn dochter. Want die houd ze nu bij me weg, wat dus onterecht is. En het is iets voor later dat ze tegen men.dochter kan zeggen van papa heeft vroeger jeugdzorg langs gestuurd. Dat is de reden dat ik wil bewijzen dat ik dat niet geweest ben
te zien ongeacht wat je ex denkt.
Jij hoeft je niet te bewijzen, zij zal moeten aantonen dat jij de anonieme melding hebt gedaan.
Je bent nog altijd onschuldig tot dat het tegendeel bewezen kan worden.
-
- Contacteer:
Als ik zo lees is de scheiding niet echt amicaal gegaan.. en zal Ex alles proberen om haar ex het lastig te maken.Chocomelk schreef: Als er een omgangsregeling is dan heb je gewoon recht om je dochter
te zien ongeacht wat je ex denkt.
Jij hoeft je niet te bewijzen, zij zal moeten aantonen dat jij de anonieme melding hebt gedaan.
Je bent nog altijd onschuldig tot dat het tegendeel bewezen kan worden.
Die hecht dan niet zo aan bewijs - voor haar is het 'hij was het'..
Waar lees jij dat als ik vragen mag ?Guardian72 schreef:
Als ik zo lees is de scheiding niet echt amicaal gegaan.. en zal Ex alles proberen om haar ex het lastig te maken.
-
Ik snap best dat mijn ex het niet leuk vind dat ik bij haar weg ben. En dat dat moeilijk is. Maar als je beide volwassen bent dan lijkt me dat toch geen reden om iemand vals te beschuldigen. Dit is gewoon alles pakken wat ze pakken kan om mee te gooien en dwars mee te zitten, maar dat is .iet fair. Want uiteindelijk ben.ik niet alleen de dupe, maar.vooral onze dochter geen band heeft op kunnen bouwen met der vader.
-
- Contacteer:
Conclusie - waarom anders de verdenking?Chocomelk schreef:Waar lees jij dat als ik vragen mag ?Guardian72 schreef:
Als ik zo lees is de scheiding niet echt amicaal gegaan.. en zal Ex alles proberen om haar ex het lastig te maken.
Als de scheiding amicaal was - had ze even gebeld "wat me nu overkomt... weet jij er wat van, of wie?"
Als je ex bij de jeugdzorg op gesprek komt kan zij vragen wie de melding heeft gedaan. In de brief die ze heeft ontvangen staan geen gegevens van melders.
Misschien is het idd. slim dat jij ook een telefoontje pleegt aan jeugdzorg en dat zij in ieder geval aan haar kunnen vertellen dat jij het niet was.
Misschien kunnen jullie samen naar het geprek, aangezien jij ook de vader bent.
groetjes marie-louise
Misschien is het idd. slim dat jij ook een telefoontje pleegt aan jeugdzorg en dat zij in ieder geval aan haar kunnen vertellen dat jij het niet was.
Misschien kunnen jullie samen naar het geprek, aangezien jij ook de vader bent.
groetjes marie-louise
mlfb73 schreef:Als je ex bij de jeugdzorg op gesprek komt kan zij vragen wie de melding heeft gedaan.
Ja, dan zullen ze natuurlijk gelijk vertellen wie de anonieme melder was!
Anoniem is slechts anoniem tot je vraagt wie het was.
Brilliant advies!