LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arag laat klanten doodbloeden

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Ralf1

Arag laat klanten doodbloeden

Ongelezen bericht door Ralf1 »

Het problem met ARAG en DAS is dat zij geen advokaten in dienst hebben omdat dat veel te duur is.Wat zij hebben zijn behandelaar die dus nooit op een Universiteit rechten gestuurd hebben zoals dat in de rest van deze wereld wel het geval is.

OOk ik heb een probleem met Arag.De 1. behandelaar liet het doodleuk toe dat UPC mij 2 keer via email dus zwart op wit beledigd,schoffierde en denigreend uit laat over mij en ook nog hele schuld mij toe wijst.

Hierop zakte mij de broek af en ik verzochte de 1.behandelaar hierop toch een "" boze" brief te schrijven waarop de behandelaar 3 keer toe geen antwoord geeft.Hierop een nieuwe behandelaar gekregen die weigerde mijn vorderingen door te geven.

Hierop ben ik weer zo eerlijk en schrijf een email met bevindingen van Tros Radar en Kassa.sindsdien hoor ik niets meer.Ja gistern kwam een brief dat ze mijn dossier zonder met mijn in overleg te treden hebben gesloten.

Wat ik niet begrijp: DAS en ARAG zijn duitse bedrijfen.Als je in Duitsland een rechtsbijstandverzekering bij deze bedrijfen afsluit krijg je da naar een lijst met 200 echte advokaten die zaken doen met deze bedrijfen.Toen ik in Duitsland woonde was ik namelijk bij deze bedrijf verzekerd.In Duitsland zijn het echte advokaaten die jarenlang rechten aan de Universiteit hebben gestudeerd.En in NL zijn het maar behandelaars die van wetten en rechten niets afweten.

Gezien het feit dat die 2 bedrijfen zoveel schade toebrengen aan hun clientele is het miesschien een idee
50000 handtekeningen te verzamelen en deze aan de Consumentenautoriteit aan te bieden zodat deze 2 bedrijfen eindelijk het duitse systeem invoeren en wij echte advokaten krijgen.

ook nog leuk om te weten: In Duitsland kost de verzekering bij allebei 60 € minder en je krijgt een echte advokaat

nevermind

Re: Arag laat klanten doodbloeden

Ongelezen bericht door nevermind »

Hierop ben ik weer zo eerlijk en schrijf een email met bevindingen van Tros Radar en Kassa.sindsdien hoor ik niets meer.Ja gistern kwam een brief dat ze mijn dossier zonder met mijn in overleg te treden hebben gesloten.
Ik ken de voorwaarden niet, maar misschien mag je in een lopende zaak niets openbaar en op fora zetten.
Gezien het feit dat die 2 bedrijfen zoveel schade toebrengen aan hun clientele is het miesschien een idee
50000 handtekeningen te verzamelen en deze aan de Consumentenautoriteit aan te bieden zodat deze 2 bedrijfen eindelijk het duitse systeem invoeren en wij echte advokaten krijgen.
Ook in Duitsland werken zij met juristen en advocaten, net zoals hier.
ook nog leuk om te weten: In Duitsland kost de verzekering bij allebei 60 € minder en je krijgt een echte advokaat
Snel gerekend, kom je op een verschil van 20 euro en niet op 60 euro uit, zonder details te weten.

Ik weet het niet, misschien, kan je toch deze verzekering ook in Duitsland afsluiten, ook woon je hier in Nederland!

ARAG

Ongelezen bericht door ARAG »

Beste Ralf,

Jammer dat je deze ervaring met ARAG hebt. Kan ik helpen?
Bij ARAG werken ruim 450 juristen die een goede juridische opleiding hebben genoten en die dagelijks hun uiterste best doen om klanten te helpen en conflicten te voorkomen. Ons klanttevredenheidscijfer is maar liefst 7,9, het hoogst in de branche.

Neemt u gerust contact op met ons via [email protected]. Ik ehlp u graag.

Vriendelijke groet,
ARAG

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Ralf1 schreef:Het problem met ARAG en DAS is dat zij geen advokaten in dienst hebben omdat dat veel te duur is.Wat zij hebben zijn behandelaar die dus nooit op een Universiteit rechten gestuurd hebben zoals dat in de rest van deze wereld wel het geval is.

OOk ik heb een probleem met Arag.De 1. behandelaar liet het doodleuk toe dat UPC mij 2 keer via email dus zwart op wit beledigd,schoffierde en denigreend uit laat over mij en ook nog hele schuld mij toe wijst.

Hierop zakte mij de broek af en ik verzochte de 1.behandelaar hierop toch een "" boze" brief te schrijven waarop de behandelaar 3 keer toe geen antwoord geeft.Hierop een nieuwe behandelaar gekregen die weigerde mijn vorderingen door te geven.

Wat ik niet begrijp: DAS en ARAG zijn duitse bedrijfen.Als je in Duitsland een rechtsbijstandverzekering bij deze bedrijfen afsluit krijg je da naar een lijst met 200 echte advokaten die zaken doen met deze bedrijfen.Toen ik in Duitsland woonde was ik namelijk bij deze bedrijf verzekerd.In Duitsland zijn het echte advokaaten die jarenlang rechten aan de Universiteit hebben gestudeerd.En in NL zijn het maar behandelaars die van wetten en rechten niets afweten.

De ARAG heeft volgens de Orde van Advocaten 20 advocaten in dienst (op het moment van het intikken van deze bijdrage 2 in Amsterdam, 13 in Leusden, 2 in Roermond en 3 in Breda).

De Das heeft er drie (op dit moment 2 in Rijswijk en één in Den Bosch).

Naar mijn bescheiden mening kun je beter een externe advocaat inschakelen, die zal vaak harder lopen voor je zaak dan iemand die de zaken het liefst zo snel mogelijk afrondt om de kosten voor de verzekeraar te drukken (en dus vaak zal pushen om te schikken, zelfs als dat niet in het belang van je zaak is).

Gesloten