Hallo ik heb me beschikking binnen dat me bewind is opgeheven per 1 juli
Betekend dat dan dat ik dan me geld meteen kan ophalen bij de bank ? Of laten overmaken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beschikking bewind opgeheven
Re: Beschikking bewind opgeheven
U zult dit met de bewindvoerder moeten opnemen. Hij zal voor overmaking van uw geld moeten zorgdragen.
-
Het betekent het volgende:Jordygeheim schreef: ↑31 mei 2021 23:35Hallo ik heb me beschikking binnen dat me bewind is opgeheven per 1 juli
Betekend dat dan dat ik dan me geld meteen kan ophalen bij de bank ? Of laten overmaken
jouw geld komt dan voortaan wel op jouw bankrekening , maar daar moet je eerst alle vaste lasten van betalen. Je zult moeten ( leren) budgetteren
Er zijn ook kwartaalbetalingen over te maken.
Wat er over blijft is huishoudgeld, wat sparen , en wat uitjes en kleding bijvoorbeeld.
Eerst inzicht verkrijgen over wat er binnenkomt en wat er uit gaat , dát is prioriteit.
Laat je in 1e instantie daar wat bij helpen.
Maar sowieso fijn dat je van het bewind af bent, lijkt mij.
Het is nu aan jou.
-
Ik raad aan om even te bekijken welke lasten je voor de eerste maand hebt, dat geld op de bank reserveren en de rest contant eraf te halen en helemaal erdoor draaien. Feesten alsof het je laatste dag is.
Nijogeth
vindt dit leuk
Klinkt als een zeer solide advies inderdaad!J. Deltoer schreef: ↑01 jun 2021 20:33Ik raad aan om even te bekijken welke lasten je voor de eerste maand hebt, dat geld op de bank reserveren en de rest contant eraf te halen en helemaal erdoor draaien. Feesten alsof het je laatste dag is.
scharrelschipper
vindt dit leuk