LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beursklacht

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
lunapics

Beursklacht

Ongelezen bericht door lunapics »

Hallo,
Ik heb jaren geleden Beursklacht in de armen genomen om het DSB gedoe aan te pakken.
Naast een startbetaling heb ik 350 Euro griffierechten betaald voor een proces wat nooit is gevoerd.
Zij antwoorden niet (meer) op mails van mij.
Wel mag ik ze ineens inhuren voor 40-180 Euro per uur en een jaarbedrag van 150 Euro storten.

Zijn hier mensen met dezelfde, andere, betere of slechtere ervaringen?

larsepie

Re: Beursklacht

Ongelezen bericht door larsepie »

ook ik ben sinds 2006 bij beursklacht en al 540 euro betaald ,
beursklacht heeft niks ondernomen naar dsb.
Mijn verzoek om terugbetaling hebben zij tot nu toe niet gehonoreerd.
Ik heb zelf actie ondernomen door een [voorbeeld] brief naar de curatoren van dsb te sturen.
Ik had n.l. een schikking getroffen met dsb.
Die schikking was geregeld door mr. silvertand van stapelkrediet.

maxdriene

Ongelezen bericht door maxdriene »

Ik heb ooit via internet ingeschreven voor Beursklacht vvor een actie tegen Fortis.
Nu blijven ze brieven en herinneringen sturen voor betalingen. Daarop heb ik gereageerd en ze gevraagd "het dossier"te sluiten. Nu heb ik een rekening geregen van €554,- , dit betreft "slechts" werkzaamheden in het kader van mijn aanmelding en diverse vervolgstappen met betrekking tot het vervaardigen van de dagvaarding. Kan dit zo maar allemaal, wat moet ik doen. Ik wil niet betalen voor diensten waarom ik niet gevraagd heb.
Wie heeft hier ervaring mee?

DearStupid

Ongelezen bericht door DearStupid »

Ook wij hebben ons aangesloten bij Beursklacht en Payback voor een gevecht met de DSB om verhaal te halen op onze verloren centjes.

Dit was in 2005. En het geheel wordt gebracht als 'no cure, no pay'. Wel was er een inschrijfgeld van 180 euro verlangt.
Op een gegeven moment griffierkosten omdat er niet meer geaccepteerd werd dat het deponeren niet meer collectief mocht.
Opmerkelijk, maar nog overkomelijk, dat kwam in ieder geval geloofwaardig over.

Echter, na het failliet gaan van de DSB werd het ineens een ander spel en zoals iemand anders al meldde, moest iedere zaak apart worden behandeld tegen totaal andere kosten, niets collectief meer dus....

Nu in 2010 kiezen wij eieren voor ons geld, de schuldeisers voor DSB stapelen zich op en het ziet er uit dat wij onze centjes kwijt zijn. Dus willen wij van de zaak afzien.
De reden voor een collectief was juist omdat we niet het geld hebben om te procederen, inhuren van juristen is dan geen haalbare kaart, hoe 'aantrekkelijk' beursklacht de tarieven ook maakt...

Tot mijn verbazing brengt beursklacht 350 euro sluitingskosten in rekening voor het afsluiten van de 'collectieve' zaak. Hoe berekenen zij dit bedrag?

Wat wel heel erg toevallig is, is dat het prestatieloon bij goed gevolg ook 350 euro is....

Dus, resumerend, als Beursklacht maar lang genoeg uitstelt en niets doet, zoals andere in dit forum ook al beleven, zullen meer en meer leden het vertrouwen verliezen en opzeggen en zal Beursklacht daarmee net zoveel innen als het prestatieloon wat ze zouden ontvangen bij het winnen van de zaak.

Niet presteren is net zo lucratief als presteren, nog sterker, bij niet presteren hebben ze geen kosten aan ingehuurde juristen en bijbehorende kosten, maar is Beursklacht toch verzekerd van de 350 euro per lid...
Dit klinkt niet als 'no cure, no pay'..

Vraag me af hoeveel leden per maand opzeggen .....

Akessels

Ongelezen bericht door Akessels »

Hallo,
Ik las zojuist je reactie van opzeggen. Heb de mensen van beursklacht vanmorgen aan de lijn gehad. krijg niet echt een goed gevoel van de club. Loopt nu al vanaf 2005 en heb het idee dat er niet veel me gebeurd. Heeft iemand een ander advies waar ik hiermee naar toe kan ? Of is beursklacht op de achtergrond toch nog actief bezig ? Ik hoor graag tips e.d. wat hiermee te doen.
vast dank en met vriendelijke groet, Dhr A.Kessels

FiscaalJurist

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Al deze "leed"stichtingen zitten er alleen voor zichzelf. Om rijker te worden van uw leed.
Altruisme is in deze sector net zo schaars als in de sectoren die ze zeggen voor u "aan te pakken".
Pas er mee op. U bent al gen@#id door zo'n stichting. Zie hier voor gedupeerden waar de n#$imachine nog volop aanstaat:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... m#p1086893

Er zijn trouwens ook stichtingen die op no cure no pay werken en daar kunt u dan weer geen buil aanvallen. bv
http://spiritclaim.nl/ (wel voor een zeer specifieke groep)

Herinnert u zich loterijverlies.nl nog. Twee knaapjes net uit de juridische schoolbanken die even gingen procederen? Voor eur 450.000 uurtje factuurtje en als de "pot" leeg is, geld bijvragen?

Wees altijd zeer kritisch op dit soort stichtingen of advocaten. Ook hier weer zo'n filantroop:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... l#p1084417

Eerst kon je hem bellen voor 45 min gratis advies en wat dan? Na kritiek van mij heeft ie "de eerste 45 min gratis" verwijderd en alleen zijn telefoonnummer laten staan. De "eerste 45 min gratis"zal ie nu wel telefonisch aan u mee delen.

Moraal: vergewis u terdegen met wie u in zee gaat om uw geld terug te krijgen. Is het daadwerkelijk een goed bedoelende idealist of no cure no pay worker of is het een gehaaide zakkenvuller die ook nog even aan uw leed wil verdienen. Let op uw zaak

streker

Ongelezen bericht door streker »

Hallo;
Ook ik heb negatieve ervaringen met Beursklacht. Vier jaar geleden heb ik mij aangemeld voor een collectieve procedure tegen Aegon (zo'n Vliegwiel woekerpolis waarbij de kans op winst onmogelijk is, zo bleek achteraf). Van de kant van Beursklacht gebeurde in die vier jaar tijd bitter weinig, voornamelijk wanneer er betaald diende te worden, liet men van zich horen. Na vier jaar nog steeds geen zicht op resultaat via Beursklacht, heb ik zelf maar eens met Aegon contact opgenomen. Wat bleek: Aegon wilde de overeenkomst beeindigen, daar had ik Beursklacht niet voor nodig!
Beursklacht heeft lekker geld zitten vangen zonder daarvoor erg actief te zijn geweest. Sterker nog; zonder Beursklacht had ik veel eerder van Aegon af kunnen zijn, had het mij ruim een jaar inleg aan Aegon kunnen schelen en 758 euro aan Beursklacht. Beursklacht heeft de afhandeling door hun pasieve houding eerder tegengewerkt dan dat het voor mij resultaat had.
Er waren door Beursklacht doelen opgesteld, met name terugvorderen van inleggelden. Deze doelen zijn nooit behaald!!
En wat blijkt nu het dossier gesloten kan worden? Beursklacht verlangt een prestatieloon van 350 euro!
Hiertegen had ik vorig jaar reeds bezwaar gemaakt, en ook nu bleek weer die pasieve houding: geen reactie. Tot ik onlangs een onaangename brief ontving van zo'n Beursklacht-pitbull dat ik 7 dagen tijd had om de openstaande factuur te betalen, compleet met dreigementen over incassokosten. Bij Beursklacht weet men hoe ze je het mes op de keel zetten en hierbij hun klant het onmogelijk maakt een bezwaarschrift naar behoren af te handelen.
Ik had nooit in zee moeten gaan met deze onaangename club, die lekker verdienen over de rug van mensen die toch al opgelicht waren.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste mensen u kunt de gelden gewoon terug verlangen daar u voor alsnog niet hoeft te betalen voor onverrichte diensten.

Nong

Ongelezen bericht door Nong »

Mei 2005 ben ik ook in zee gegaan met Beursklacht.
Heb dus ook de nodige "donaties" betaald.
Ging toen over koerswinst stapelaar van Fortis.
Elke paar maanden weer een verzoek om betaling voor het een of ander.
Bijelkaar dus ook zo'n slordige 7 á 800 eurie betaald.
Beursklacht was toen gevestigd aan de A.Hofmanweg in de
Waarderpolder in Haarlem. Ik kwam daar weleens om
bepaalde stukken, waarom werd gevraagd,
persoonlijk af te geven.
Op een gegeven moment ,plus minus maart 2012,
kreeg ik toch argwaan en ben langs dit adres gereden.
Heb bij de receptie geinformeerd of Beursklacht nog
kantoor hield in het desbetreffende pand.
Het antwoord was dus neen.
Zonder enige kennisgeving was Beursklacht verhuisd
naar een ander pand in de Waarderpolder nl.
Nijverheidsweg.
Ik diverse malen via mail en telefonisch contanct te maken.
Nul op het rekest natuurlijk.
Wat blijkt ze zijn FAILLIET per 05-07-2012.
Zaak dus afgedaan.

Gr Nong

jll
Contacteer:

Ongelezen bericht door jll »

In het onderwerp Aandelenlease meer over Beursklucht

p.cremers

Ongelezen bericht door p.cremers »

Triest om te zien dat mensen door financiele organisaties worden benadeeld en daarna nog eens opgelicht worden door een stichting als Beursklacht.

Ook ik lig al een aantal jaren overhoop met Aegon.
Volgens Beursklacht was het een moeilijke rechtsgang in deze, die resulteerde in een zeer mager resultaat in februari 2012.
Moe van alle ellende en het over en weer bellen en toesturen van brieven en kopieen, tekende ik voor een habbekrats, de overeenkomst die ik toen sloot met Aegon over een eind bedrag wat naar mij gestort zou worden na ontvangst van getekend document.
Maanden niets meer gehoord, weer gebeld,later nog eens, maar er werd niet meer opgenomen, op mijn mail werd ook al niet meer gereageerd.
Hoe moet je er achter komen dat Beursklacht falliet is ?, wat zijn je rechten ?.
Helaas denk ik dat als er nog een bedrag te verdelen is, de gewone man ook nu weer achter het net vist.
En wat doet de overheid ? die red banken,....van ons geld(verplicht mee betalen)
En kosten die ik bij Beursklacht heb betaald, ben ik gewoon kwijt.

P.Cremers

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je hebt nu toch een schikking getroffen met Aegon? Al aan hen gevraagd wanneer de overeengekomen betaling volgt???

Gesloten