LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Buro i3B

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
uden2012

Re: Buro i3B

Ongelezen bericht door uden2012 »

tomjip2 schreef:wie doet er mee met een gezamelijke advocaat(van onvermogen )in teschakelen want die mensen van i3B MOETEN GESTOPT WORDEN ze brengen je alleen nog meer in de schuld mooi praten dat kunnen ze als je daar client word ,en afvan dan zit je nog meer in de problemen WIE DOET ER MEE

zeg het voort tegen vrienden en collega`s, familie en facebook,hyves enz enz
iedereen weg bij i3b en niemand meer hier naar toe!!!!!!!!!!!

porky77

Ongelezen bericht door porky77 »

Ja ik wil mee doen aan een gezamelijke advocaat ,ik ben zelfs aangezet tot uitkerings fraude en ga daarom ook z.s.m aangifte doen bij de politie en ken nog meer clienten van i3b met soortgelijke problemen mijn mail adres is [email protected]. Zou het op prijs stellen als je contact met me opneemt, groetjes eurzenie

Monkading

Ongelezen bericht door Monkading »

Geachte,

Ik heb een email gestuurd naar je.

Graag willen we contact hebben met iedereen die problemen hebben met I3B,

Eens kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen bij deze oplichters!!!!!!!!!!>

Buro i3b

Ongelezen bericht door Buro i3b »

Lange tijd hebben wij niet gereageerd op de klachten die op deze site zijn geplaatst over ons kantoor. Daar zijn een aantal redenen voor.
Om te beginnen wilden wij ons niet mengen in een discussie die over ons op deze site gevoerd wordt, omdat wij van mening zijn dat deze site daarvoor absoluut niet het geschikte medium is.
In de tweede plaats zijn deze cliënten door de rechter bij ons onder bewind geplaatst en één van de bepalingen daarbij is dat wij geen gegevens van onze cliënten naar buiten mogen brengen. Een zeer terechte bepaling overigens en daar houden wij ons aan, hetgeen betekent dat wij, ook in deze reactie, geen inhoudelijke reactie per cliënt zullen geven.
De reden waarom wij nu wel reageren is eenvoudigweg omdat de geuite klachten van een dusdanig gehalte beginnen te worden, dat niet reageren schade zou kunnen toebrengen aan ons kantoor en derhalve ook aan al onze overige klanten, waarvan het grootste deel overigens zeer tevreden is met ons werk.
Wat ons verbaast is dat in geen van de klachten vermeld wordt dat bijna iedereen die een klacht heeft neergelegd, ook al eerder een klacht heeft ingediend bij de rechtbank. In alle gevallen, zonder enige uitzondering, heeft de rechter daarbij onze cliënten in het ongelijk gesteld, met de vermelding dat op geen enkele wijze blijkt dat wij ons werk niet goed gedaan zouden hebben.
Hoe nu verder ?
Het een aantal keren geuite initiatief om de krachten te bundelen en een advocaat in de armen te nemen om op die manier naar ons toe op te treden, juichen wij meer dan van harte toe. Niet alleen kunnen we dan gericht over alle zaken tegelijk praten, maar tevens zal dan blijken dat al deze klachten ongegrond zijn. Wij zullen alle medewerking aan een dergelijk initiatief verlenen en aan de desbetreffende advocaat volledige openheid van zaken geven.

Buro i3b

Maine

Ongelezen bericht door Maine »

Buro i3b schreef:Lange tijd hebben wij niet gereageerd op de klachten die op deze site zijn geplaatst over ons kantoor. Daar zijn een aantal redenen voor.
Om te beginnen wilden wij ons niet mengen in een discussie die over ons op deze site gevoerd wordt, omdat wij van mening zijn dat deze site daarvoor absoluut niet het geschikte medium is.
In de tweede plaats zijn deze cliënten door de rechter bij ons onder bewind geplaatst en één van de bepalingen daarbij is dat wij geen gegevens van onze cliënten naar buiten mogen brengen. Een zeer terechte bepaling overigens en daar houden wij ons aan, hetgeen betekent dat wij, ook in deze reactie, geen inhoudelijke reactie per cliënt zullen geven.
De reden waarom wij nu wel reageren is eenvoudigweg omdat de geuite klachten van een dusdanig gehalte beginnen te worden, dat niet reageren schade zou kunnen toebrengen aan ons kantoor en derhalve ook aan al onze overige klanten, waarvan het grootste deel overigens zeer tevreden is met ons werk.
Wat ons verbaast is dat in geen van de klachten vermeld wordt dat bijna iedereen die een klacht heeft neergelegd, ook al eerder een klacht heeft ingediend bij de rechtbank. In alle gevallen, zonder enige uitzondering, heeft de rechter daarbij onze cliënten in het ongelijk gesteld, met de vermelding dat op geen enkele wijze blijkt dat wij ons werk niet goed gedaan zouden hebben.
Hoe nu verder ?
Het een aantal keren geuite initiatief om de krachten te bundelen en een advocaat in de armen te nemen om op die manier naar ons toe op te treden, juichen wij meer dan van harte toe. Niet alleen kunnen we dan gericht over alle zaken tegelijk praten, maar tevens zal dan blijken dat al deze klachten ongegrond zijn. Wij zullen alle medewerking aan een dergelijk initiatief verlenen en aan de desbetreffende advocaat volledige openheid van zaken geven.

Buro i3b
Een vriendin van mij staat ook al een tijd onder beschermingsbewind bij jullie kantoor.
Deze mevr. is psychisch niet in staat haar eigen financiën te beheren.
Als beschermingsbewindvoerder hoor je er iig voor te zorgen dat de huur betaald word.
Deze mevr. staat in januari op straat vanwege achterstallige huur!
Hoe is dat mogelijk??
Zelfs als niet mogelijk is om van een bijstandsinkomen andere zaken te betalen, dit had betaald moeten worden!
Ik heb mevr. inmiddels geadviseerd juridische hulp in te schakelen en dit tot op de bodem uit te zoeken.
Huur hoort als eerste betaald te worden, prioriteit is dat.

Monkading

Ongelezen bericht door Monkading »

Geachte,

Dat is geen goed nieuws. wij wensen haar sterkte. Allemaal triest.

Wat I3B hier post, is natuurlijk puur eigen belang en mooi weer praten.
Daar zijn ze erg goed in.

Ga daar zelfs niet op in.

Maine

Ongelezen bericht door Maine »

Maine schreef:
Buro i3b schreef:Lange tijd hebben wij niet gereageerd op de klachten die op deze site zijn geplaatst over ons kantoor. Daar zijn een aantal redenen voor.
Hoe nu verder ?

Buro i3b
Een vriendin van mij staat ook al een tijd onder beschermingsbewind bij jullie kantoor.
Deze mevr. is psychisch niet in staat haar eigen financiën te beheren.
Als beschermingsbewindvoerder hoor je er iig voor te zorgen dat de huur betaald word.
Deze mevr. staat in januari op straat vanwege achterstallige huur!
Hoe is dat mogelijk??
Zelfs als niet mogelijk is om van een bijstandsinkomen andere zaken te betalen, dit had betaald moeten worden!
Ik heb mevr. inmiddels geadviseerd juridische hulp in te schakelen en dit tot op de bodem uit te zoeken.
Huur hoort als eerste betaald te worden, prioriteit is dat.
Helaas moet ik bekennen, dat ik te snel geweest ben met mijn conclusies.
Jammer genoeg heb ik verkeerde informatie gekregen en is de reden van de uithuiszetting
niet duidelijk.
Het blijkt veel gecompliceerder te zijn.
Mijn oprechte excuses hiervoor.
Laatst gewijzigd door Maine op 20 dec 2012 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Buro i3b

Ongelezen bericht door Buro i3b »

Geachte mevrouw Maine,

Dank voor uw reactie op dit forum. Daarnaast zou ik u willen vragen om mij een email te sturen zodat ik weet over welke client dit gaat. Dan zal ik u en en uw vriendin informeren wat er aan de hand is.

Mijn emailadres is: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Peter de Visser

Buro i3b

AngieCheetah

Ongelezen bericht door AngieCheetah »

Iedereen stuur mij een email zodat ik jullie email adressen heb dan gaan we een advocaat inschakelen dit bureau moet gestopt worden
Het is niet voor niks dat ze meerdere bedrijven gehad hebben
Ze proberen zichzelf er altijd maar uit te lullen
Mijn email adres is : [email protected]
Help mee deze oplichters te stoppen!

AngieCheetah

Ongelezen bericht door AngieCheetah »

Ik heb genoeg bewijs corien en Peter jullie blijven de dans niet ontglippen
See you soon

Siamak

Ongelezen bericht door Siamak »

ik heb ook probleem met Buro i3b! ik wil mee doen met jullie acties!! zij luisteren niet naar mij en ze maken zo vaak fouten in hun betalingen die niet meer te verdragen is!!deze week krijgen wij ( ik en mijn vrouw ) geen leefgeld omdat zij hebben vorige week per fout twee keer liefgeld gestoord!ene op woensdag en andere op donderdag!! en toevallig ik heb extra geld aangevraagd had via e-mail op woensdag!op donderdag stond 80 euro op de rekening! dus ik dacht die geld is die extra geld die ik aangevraagd had!maar helaas !! volgens hun het was door fout op gestoord was! dus geen leefgeld deze week!! en die bericht krijg ik van hun een dag voor wekelijkse betaling van leefgeld!!!te laat dus!!! ik ben razend!! :oops: door hun fout moeten wij deze week geen brood of aardappelen in huis hebben!! en niks eten!!het is niet de eerste keer ! zij hebben een keer mijn huur niet betaald !!dat vind ik niet te geloven!! :oops: ik weet niet wat zij hebben met mijn vakantiegeld gedaan!!?? :?: en nog meer.....

tomjip2

Ongelezen bericht door tomjip2 »

zijn die oplichters nog niet opgeruimd ga naar de rechtbank die hun jouw die oplichters heeft toegewezen, maak een afspraak en vertel jullie allemaal jullie klacht want dat is het er word niet genoeg bij de rechter over hun geklaagt !!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben er gelukkig weg het kan ook goed gaan bij een bewindvoering gr.

Ferdinand39$$

Ongelezen bericht door Ferdinand39$$ »

Buro i3b in Eindhoven heeft mijn vader van 75j flink opgelicht al weken geen leefgeld gekregen.
Bankpasjes die niet werken en als je ze dan belt dan geven ze de bank de schuld.
Rekeningen die gewoon niet betaald worden en zij maar zeggen dat ze wel betaald zijn,
in een paar woorden het zijn OPLICHTERS EN LEUGENAARS!!!!
Ik begrijp niet dat ze nog steeds bezig zijn met die wanpraktijen van ze, dat dit nog kan in
Nederland.
Zijn er nog mensen die met dit bureau dezelfde problemen hebben?
Wij hebben hier al aangifte van gedaan en stappen hiermee na de Rechter, want dit kan niet!
Zij moeten per direct gestopt worden.
Mensen ga niet in zee met Buro i3b het zijn OPLICHTERS EN LEUGENAARS!
Zijn er mensen die nog geld te goed hebben van Buro i3b dan hoor ik het graag, kunnen we verhaal
gaan halen bij het Buro zelf.

Mevrouw Huisman

Ongelezen bericht door Mevrouw Huisman »

Eindhovens dagblad van 22 januari 2014: i3b wordt opgesplitst.

Waarschijnlijk een soort sterfhuisconstructie. I3b gaat kopje onder maar de eigenaar rommelt gewoon verder onder de nieuwe organisatie. Volgens mij is dat niet de eerste keer. Iets voor een uitzending?

En hoe zit het met het zelfreinigend vermogen van de branchevereniging?

mirella1301

Ongelezen bericht door mirella1301 »

Hallo zijn er nog mensen hier die nog problemen hebben met dit bureau?? Zoek namelijk mensen die ook zo in de problemen zitten want ik ben het spuugzat met dit bureau

porky77

Ongelezen bericht door porky77 »

ik had in de krant gelezen dat er mensen zijn die bij i3b hebben gezeten en een advocaat hebben genomen gaarne zou ik willen weten wie deze advocaat is zodat we een comitee kunnen vormen zodat zelfs het nieuwe onderkomen ook flink onder de loep wordt genomen en dat er niet nog meer gedupeerde gaan vallen onder de zwendel praktijken waar hij weer mee bezig is het nieuwe kantoor van hem heet
tegenwoordig AEGIS (voorheen I3B)zelfde eigenaar je kunt ons bereiken via mail [email protected]

Gesloten